Aihe: Mikähän vahvistin rautalankaan
1
cd10
08.03.2006 17:11:25
ku voxia(AC15) ei saa kun uutena ja pitäis olla pikkunen, ihan kotikäyttöön vaan. Millainen mahtaa olla Laney 15R tai fender Blues junior.
Mursuviiksi
08.03.2006 17:35:34
Kotikäyttöön sopiva saattaisi olla myös tuo Monsterin La Mesera. Käyttökokemusta ei ole, mutta speksit viittaisivat ihan passeliin kokonaisuuteen.
http://www.leviatech.fi/monsteramps/fi/amps.html
"I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.)
Exhausted
08.03.2006 17:48:10

Nuo itse mainitsemasi Laney ja Fender varmaan sopivat mainiosti.
jari
08.03.2006 20:23:32
Lanikka on enempi rock tai siis antaa räimettä enempi siis ei kauhean rautalanka voittoinen soundi tai siis perinteinensellainen.Tuo fenkku on hieman enempi rautalankaan johan siinä on pari tuumaa isompi ämyri joka antaa pyöreämmän soundin ku lanikan 10 tuumainen..Mun mielestä. Ite soittelen pro junior fenderin läpite jota hieman säädelty putkien osalta ja elementtikin taitaa olla vaihdettu ainakin kertaalleen.Ja Lanikka tarvii sen ISON lisä kaapin jolla saadaan avaruutta ja sydäntä soundiin...Mun mielestä.
kitara on lyömäsoitin
cd10
08.03.2006 21:22:51
No mulla vähän samat käsitykset että tuo fenkku olis parempi. Millaiset putket olet laittanut ja millainen vaikutus soundiin yleensä ku niitä putkia muuttelee eriarvoisiksi?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)