Aihe: Mortiis
1
Tympee Huttunen
24.02.2006 18:34:11
Tämä on varmasti oikea alue tälle. Miten porukoille uppoaa Norjan oma menninkäinen? Itse tänään hankin Smell of Rainin ja on kyllä hienoja biisejä. Onko uutukainen hyvä?
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
Larke
28.02.2006 07:50:30
Tämä on varmasti oikea alue tälle. Miten porukoille uppoaa Norjan oma menninkäinen? Itse tänään hankin Smell of Rainin ja on kyllä hienoja biisejä. Onko uutukainen hyvä?

Smell of Rain löytyy myös levyhyllystä ja uppoaa hyvin, The Grudgen olen pari kertaa läpi kuunnellut joskus kauan sitten ja ei oikein uponnut. Industriaalisempaa kamaa taisi olla, sekamelskalta vaikutti lähinnä.
Parzival
28.02.2006 11:08:55
Henkilökohtainen suosikkini Mortiisin levyistä on Stargate.
Smell of rain on myös hyvä.Mutta suosittelen pysymään siinä.
Minulla oli tuo Grudge jonkin aikaa ja kuuntelin sen pari kertaa läpi...Se oli aikamoinen pettymys. Laulu oli aika sekavaa eikä sounditkaan olleet kovinkaan erikoisia.
Biiseissä ei tuntunut olevan alkua,ei keskikohtaa ei loppua. Ei minkäännäköisiä huippukohtia mistä saisi kiinni. Itse en ainakaan saanut levystä mitään irti. Mutta voipi olla että sinä saat siitä jotain irti:)
kakka rules!
Mechanizm
07.03.2006 08:29:45
Stargate on ainoa jota olen kuunnellut. Oli varsin mielenkiintoinen levy. Mahtipontinen ja tunnelmallinen.
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu
hanuristi
15.03.2006 14:08:14
Mä tykkään.
Viinaa Hanuristille
att0r
05.04.2006 14:47:22
grudge aivan paska, siis tosi huono. Vastaavasti edelliset levyt on suhtkovaa kamaa
Loitsulaulu
23.05.2006 22:40:16
Itselle Mortiis ei oikein kolahda. Soundimaailma tuntuu olevan jotenkin tukossa ja vokalisointien nuotillinen epäpuhtaus särähtää korvaan.
"Ei tarvitse todistella mitään, mielummin taiteilen!"
mikefast
25.05.2006 16:05:56 (muokattu 25.05.2006 16:07:36)
Multa löytyy Mortiisilta Fodt Til a Herske. On soinut ehkä viimeksi soittimessa yli 10 vuotta sitten. Kuuntelin pari kertaa ja sen jälkeen on jäänyt unholaan. Uudesta tuotannosta ei sitten olekaan mitään hajua. Tuo levy ainakaan ei kolahtanut kamalasti. Ehkä pitääkin tämän ketjun innoittamana pistää joku päivä levysoittimeen!

:)Mikko
Pilp Mömelt Mömelt Pilp.
funcrusher
07.06.2006 23:52:14

Multa löytyy Mortiisilta Fodt Til a Herske. On soinut ehkä viimeksi soittimessa yli 10 vuotta sitten. Kuuntelin pari kertaa ja sen jälkeen on jäänyt unholaan. Uudesta tuotannosta ei sitten olekaan mitään hajua. Tuo levy ainakaan ei kolahtanut kamalasti.

Noh, Mortiisin vanha ja uusi tuotanto eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.

Itselle kolahtavat Smell of Rain, Stargate sekä jossain määrin myös Crypt of the Wizard. Ekojen levyjen minimalistinen syntikka-ambienssi -meininki suorastaan tappaa tylsyydellään, ja uusin levy puolestaan oli selvästi huonompi kuin Smell of Rain IMO.
Robocop 3
11.07.2006 16:16:20
Itse olen onnellinen Stargate nahkaliivien omistaja.
Jake.e
24.07.2006 17:19:57
Suositelkaapa Mortiisilta jotain rokimpaa levyä. Vähän ton decadent & desperate tyylistä. Kattelin youtubesta noita videoita ja anio sellanen biisi joka kolahti oli tämä. Esim parasite god tuntui vaan hirveän tylsältä.
Jerk.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)