Teijo K. 20.10.2005 16:30:14 | |
---|
Eikö Rasmus ole aika menestyvä bändi? Apenaattorin mielestä menestys on varmaan tosi huono asia. Kännissä on lie tullut perustettua joku bändi, mutta kaikki keikoille asti päässeet kokoonpanot on miulla olleet ihan selvinpäin perustettuja. Munsta. |
Super-Jari 20.10.2005 20:02:03 | |
---|
Noin kymmenen vuotta sitten perustettiin kännissä Apollyonin Dynastia -niminen bläkkibändi poikain kans. Musiikin piti oleman suurinta murhaa, mitä on ikinä kuultu. Oli taiteilijanimet ja lavashow't suunniteltu ja asusteet ja kaikki mietitty. Sointuakaan ei koskaan soitettu. Haha! Muistan tuon. Oli kotisivut ja kaikki. lol |
Morris on acid 20.10.2005 20:35:00 | |
---|
Haha! Muistan tuon. Oli kotisivut ja kaikki. lol Kotisivut? Ei saatana. En muista. |
Paddle 21.10.2005 00:13:44 | |
---|
Ohan tuo usein enemmän sääntö kuin poikkeus että kännireissulla tullee perustettua pändejä. Yhestäkkään ei oo kyllä koskaan tullu mittään, paitsi yhen kanssa soitettiin vittuilessaan pari tuntia ennen "oikean" pändin reenien alakamista. Ja yks kännipändi on kans semmonen, mistä on kans höpötelty pitkään mutta ei olla vielä saatu mittään aikaan, mutta saattaa kaikille sopivassa elämäntilanteessa toteutuakin. |
Super-Jari 21.10.2005 05:09:06 | |
---|
Kotisivut? Ei saatana. En muista. Peljätkää sillä me.. Jeps. Jaakon kautta löytyivät. |
moottorisaha 21.10.2005 08:36:48 | |
---|
Juokaa joku känni ja perustakaa mun kaa pikaviestein bändi ;) Jos vedetään heviä. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
apenaattori 22.10.2005 23:51:09 | |
---|
Apenaattorin mielestä menestys on varmaan tosi huono asia. Kännissä on lie tullut perustettua joku bändi, mutta kaikki keikoille asti päässeet kokoonpanot on miulla olleet ihan selvinpäin perustettuja. No enhän minä nyt aivan tosissani ollut. ;-) Ainahan jonkun pitää käydä nykyrokkarit haukkumassa. ;-) Go ahead, punk, make my day! |
IRVIAIVO 05.03.2006 00:48:29 | |
---|
Olinpa lähes sammumis kunnossa kun rumpalin tapasin. Mut muistin että musa juttuja joristiin ja lupasin ottaa yhteyttä kun saisin jotain aikaiseksi. Ja niinpähän nyt treenaillaan. |
S.i.r. 05.03.2006 09:58:46 | |
---|
Hoho. Onhan noita matkan varrella tullut perustettua varmaankin kymmeniä, vaan eipä niistä ole yksikään oikeastaan edes treenikämpälle asti päässyt. Kännissä sitä saa kaikenlaisia aivopieruja. Onneksi niitä harvemmin tulee oikeasti toteutettua. Vai miltä kuullostaisi ajatus bändistä nimeltä Gigadeth, joka luonnollisesti soittaisi Megadethin biisejä väärin, mutta noin 4 kertaa nopeammin? Tuollaisia sitä on joskus kolmen promillen kumarassa suunniteltu. |
ötzi 05.03.2006 10:03:24 | |
---|
Ns. Kännibändin tunnistaa mm. siitä, että - Siitä ei tule ikinä kellaribändiä kummempaa (poikkeus Freukkarit ja Eläkeläiset) - Viiden tunnin treeneissä harjoitellaan 20 minuuttia ja juodaan viinaa 4 h 40min - Ei harjoitella kunnolla biisejä, vaan jammataan ikuisesti jotain Black Sabbathin klassikkoa (mm. NIB) - Kustaan pulloihin, joita kukaan ei ikinä siivoa pois - Soolokitaristi eroaa/erotetaan joka kännitreeneissä vähintään kerran - Treenikämppä ei ole harjoitustila vaan siitä muodostuu pikkuhiljaa salakapakka, vessa, bordelli ja joidenkin yösija tuo on aika lähelle meidän reenit mutta viinan juonnin tilalla on joko pelaamista, paskanpuhumista tai valittamista. ja NIBbiäkin soitetaan.. Ötzin kirous tappaa
-Iltalehti '05 |
Läpistö 05.03.2006 15:18:05 | |
---|
Olen yhen kaverin kanssa perustanut kännissä mm. "Pora ohimolla" -nimisen metallibändin. Treenejä ei olla vieläkään pidetty :D "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. V.U.K #30 |
kuu-ukkeli 06.03.2006 16:48:21 | |
---|
Kerran katsoimme kännissä slipknotin keikavideoita ja saimme kuningasidean: 3 basistia, 2rumpalia ja 3kitaristia. Nämä soittimien taitajat olivat silloin paikalla, no siinä sitten kännissä soiteltiin kosketinsoittajia läpi ja kerrottiin kuningas ideasta. Ja arvatkaapa vain kuinka paljon hävetti seuraavan kerran näyttää naamaa niille kosketinsoittajille:) |
arancia 06.03.2006 20:46:01 | |
---|
Juovuksissa olen perustanut yhden jos toisenkin bändin, jotka on unohdettu saman tien, kunnes ne taas tuoppi kädessä perustetaan uudelleen. Harmillista on se, kun edesmennyt bändi perustetaan uudelleen ja seuraavana päivänä huomaa iloinneensa turhaan. Tiedän liikaa ollakseni tietämätön mutta liian vähän tietääkseni tarpeeksi. |
larinparaske 07.03.2006 10:25:23 | |
---|
I want to be the king and queen of cheese |
Kännisä on tullut perustettua aika monta cover-bändiä. Kaikesta voiton vie kuitenkin eräs projekti jota ollaan ihan tosissaa edelleen toteuttamassa. Bändiin kuuluu: Rumpali - Soittaa oikeasti aivan armotonta punkkia. Kitaristi (minä) - Soitan radioystävällistä progea ja crossoveria (olkoonkin vanha termi). Basisti - Soittaa radioystävällistä progea ja vähemmän radioystävällistä progea. Kosketinsoittaja - Laulaa radioystävällistä progea, soittaa klassista, poppia ja iskelmää. Laulaja - Paikallinen kovanluokan räppäri. :D Elikkä pitäis tehdä radioystävälliseen progeen nojaavaa särövallitettua räppiä poppimelodioin. Tästä voi tulla aivan helvetin hauskaa! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |