JPQ 08.03.2006 01:38:19 | |
---|
Voisikikohan Spirit ESään kytkeä auxeihin kitara spedut että sais kitara efektejä synasoundeihin ? Jos tuotteilla on väliä oletan Electro Harmonix,Boss tärkeimmät merkit. |
Saako suhista? Möllisty! |
JPQ 08.03.2006 03:00:10 | |
---|
Saako suhista? Asia kysymyksenä: saa jos ei liikaa. Koska nuo multipaavot ei kuitenkaan sisällä analogiphaseria vaikkapa... PS. vanhoihin suhina juttuihini kannattaa suhtautua asiallisesti koska vaikea sitä tietää koska asiat on ok rajoissa ja koska ei. |
Timo JM 08.03.2006 19:26:16 | |
---|
En tunne kyseistä mikseriä, mutta eikös mihinkä tahansa auxiin voi kytkeä skittaefektin. Itse olen muistaakseni "tehnyt temput" joskus aikanaan jopa kasettineliraiturin auxilla. ...siis mun mielestä. |
kivi 08.03.2006 19:35:54 | |
---|
En tunne kyseistä mikseriä, mutta eikös mihinkä tahansa auxiin voi kytkeä skittaefektin. Itse olen muistaakseni "tehnyt temput" joskus aikanaan jopa kasettineliraiturin auxilla. Kannattaa katsoa mitä laittaa. Jotkut pedaalit eivät tykkää linjatason suuremmasta jännitteestä. Näin on mm Tubescreamereita ja Distortion+:ia käräytelty. Electro-Harmonixit kestävät yleensä mitä vain :-D |
Timo JM 08.03.2006 19:57:13 | |
---|
Kannattaa katsoa mitä laittaa. Jotkut pedaalit eivät tykkää linjatason suuremmasta jännitteestä. Näin on mm Tubescreamereita ja Distortion+:ia käräytelty. Ahaa, mutta noihan onkin tavallaan etusia. Eikös kuitenkin modulaatio- ja viivespedut toimi ihan yleisesti auxeissa. ...siis mun mielestä. |
kivi 08.03.2006 20:19:24 | |
---|
Ahaa, mutta noihan onkin tavallaan etusia. Eikös kuitenkin modulaatio- ja viivespedut toimi ihan yleisesti auxeissa. Yleensä kyllä, tosin kerran tuli vastaan vanha Ibanez PhaseTone joka oli juuri tuolla tavalla palanut. Ja kyllähän noita em. säröpolkimia käyttävät kiipparistitkin, eli eivät ne aina kärähdä. :-) Kannattaa muistaa, että palaneen pedaalin korjaaminen ei välttämättä ole kallis juttu. Matolaatikkoa ei siis tarvitse heittää roskiin vaikka se lakkaisikin toimimasta. |
varakeef 08.03.2006 21:51:22 | |
---|
Kannattaa katsoa mitä laittaa. Jotkut pedaalit eivät tykkää linjatason suuremmasta jännitteestä. Näin on mm Tubescreamereita ja Distortion+:ia käräytelty. Tästähä napisimme joskus taannoinkin, mutta siitä aux lähdön tasonsäädöstä voi kääntää myös ihan varovasti auki. Sittenhän se jännite on pienempi, eikö. Aika surutta olen kytkenyt... "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
virtalahde 09.03.2006 08:46:21 | |
---|
Kyllä sitä tuli poltettua noise-aikoina useampikin pedaali juuri näin. Ihmekkös tuo kun kaikki kaakossa ja pöytä kiertää sisäisesti kymmenestä eri paikasta. :P Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |