Aihe: Tascam fw-1082
1
Tuubissimo
26.02.2006 21:29:12
Hojo hojo!!

Onko kellään käytössä tascamin fw-1082. Minkä äänit softan kanssa käytätte kyseistä laitetta. En saa logic expressiä (7.01) toimimaan controllerina. Enkä myöskään cupase sx (1 jotain) kanssa. Vika on melko varmaan minussa. Onko vinkkejä miten sen saa toimimaan esim. logicin kanssa. Koneena on i-book g4.
Bee-äf
27.02.2006 10:52:34
Onko Tascamilla näille softaversioille natiivit ajurit? Jos ei, niin softat pitää panna käyttämään esmes mackie-controlleria, ja Tascamin kontrollipaneelista vastaavasti mackie-emulaatio päälle. Tällöin kaikki toiminnot eivät kuitenkaan pelaa.
Itse olen käyttänyt Digital Performerilla (natiivisti, tuosta vain) ja ableton livellä (todella hankalasti, piti kaikki naputtimet ohjelmoida erikseen tottelemaan säätimiä.)
Oletko saanut pelaamaan muilla softilla?
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
Tuubissimo
27.02.2006 19:10:45
En ole vielä saanut toimimaan, mutta yritys on kova päällä koko ajan. Logiciin yritän tunkea mutta kun en oikein meinaa näistä ymmärtää.. Mutta kyllä tämä tästä.
moikarinen
01.03.2006 04:53:45
tilasin teutooneilta :p kyseisen vehkeen ja tällä viikolla pääsen sen kimppuun. Cubase SX 2.20:ssa meinasin hinkata. muistaakseni luin tascamin foorumista (www.tascamforums.com) nottei tuo SX 1:sessä oikeen toimisi. Logicista ei tietoa. Itse liityin tuohon tascamfoorumiin (muutoin ei voi käyttää searchia jne) ja löysin kaiken tarvittavan tiedon nälkääni. liity ihmeessä.
okram
01.03.2006 22:24:32
hei

sun täytyy päivittää sun Logic vähintään 7.1.. tänä päivänä se on jo 7.2.
Se lukee sun tascamia suoraan ilman mitään sen erikoisempaa asentelua jne...

mä käytän Tascam FW-1884 ja Korg microkontrol ja ne toimii todella hyvin.

kaikkea hyvää
okram
08.03.2006 16:17:03 (muokattu 08.03.2006 16:17:28)
Kannattaa opetella käyttämään myös Tascamin mukana tullutta Soft LCD ohjelmaa. Sen avulla on helpompi seurata mitä tekee.

-kesää odotellessa-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)