nenä 27.08.2003 15:33:04 | |
---|
No kyllähän niitä pändejä voi hakea myös Soundin, Rumban sivuilta tahi muualta. Ehkäpä syynä voisi olla olla nimesi "82", josta saan kuvan, jotta tuolloin olet syntynyt. Jostain syystä tanssipändit ottaa mieluummin vanhempia laulajia. Periaatteessa yksi hyvä tapa löytää pändi olisi kasata se niistä yksinäisistä soittajista, joita tuolla wanted:issakin on. Tällöin tosin todella tarttet ne laulukamat ja mielellään reenikämpänkin. Juu ja minkä takia sä kuvittelet, että pändeillä tosiaan olisi nuo laulukamat valmiina sua odottamassa, jos ei ole laulajaa ennaltaan. Tuskin sultakaan bassokamoja löytyy. Lopuksi vielä sellanen, että monin paikoin juuri laulajia löytyy eniten tälle ns. iskelmäpuolelle, ja ne muut soittajat pääsevät ennemminkin "valitsemaan" yhteistyökumppaneitaan. Ja tzemppiä vielä lopuksi, kyl se löytyy! |
Nixxx 27.08.2003 17:45:15 | |
---|
En minäkään mitään pändiä löydä. Edellinen meni rikkipaskaks tammikuussa 2001 josta lähtien olen joutunut turvautumaan itsetyytymykseen mitä soittamiseen tulloo. Ihan päin vittua |
magnetman 004 27.08.2003 17:55:38 | |
---|
En kadehdi yhtään! On muutama muukin, joka halajaa iskelmätähdeksi, ja jossei tähdeksi, niin ainakin ammatin laulamisesta, tai kunhan nyt vain edes keikkailemaan bändin kanssa harrastusmielessä, tai edes hääkeikkoja kun pääsisi tekemään kesällä... Suosittelen seuraavaa: Mieti onko laulaminen tosiaan sitä mitä haluat työksesi tehdä. Jos tunnet olevasi ammattilainen, niin siitä vaan. Suomessa kyllä pärjää ilman ammattitutkintoakin, kunhan on pärstävärkkiä ja voittaa mieluiten tangokilpailun. Harrastuksena tulee kalliiksi tosiaan ostaa ne kamat ja auto. Sullahan se suurin ongelma on, ettei oo bändiä. Onnea metsästykseen. Demoja kannattaa varmaan lähettää levy-yhtiöille. Voi olla, että ainakin biisit kelpaavat jos ovat hyviä. Terkkuja! |
Rautalankalaulaja? |
Härski 27.08.2003 18:00:22 | |
---|
Niin, kyllä mäkin mielelläni jossain bändissä soittaisin, mutta kun en soita. Missä vika, dear Eki? Elkää nyt hyvät ihimiset edes vaivautuko vastaamaan. Ju nou. Höhö. |
Härski 27.08.2003 18:00:43 | |
---|
Rautalankalaulaja? Joo, tai metallifonisti. |
Eddy 28.08.2003 01:52:23 | |
---|
Rautalankalaulaja? Tai instrumenttaalimusiikkilaulaja... Vakavasti ottaen:Jos sulla on kalenterissa keikkaa (asiallisella korvauksella tietenkin) kymmenestä ylöspäin per kk,ni varmasti löytyy bändi vaikket PA:ta ja keikka-autoa omistaisikaan.Mutta jos kalenteri on tyhjä ja "vain" laulat(etkä ole J. Si**anpää),ni tilanne on vähän hankala.On selvä asia että bändi palkkaa mielummin laulajan,joka pystyy hoitamaan samalla myös soittopuolen.Näin tehdessään bändi saa sen laulun ikäänkuin kaupan päälle ja voi ottaa yhden soittimen lisää tai nauttia parempaa liksaa. Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi. |
J.Granö 28.08.2003 23:25:04 | |
---|
mistä muualta voisi etsiä orkestereita vailla laulajaa?? täällä mulla ollut ilmoitus mutta menestyksettä=( olen hyvä ääninen iskelmä/rautalanka laulaja..mutta ei vaan soittoja ole tullut..(ei ne ole kyl ääntäni kuullutkaan) =)mutta kun olen katsellut noita jätettyjä ilmoituksia niin olen todennut että siellä pääosin haetaan hevilaulajaa tai sit rokkki tai muuta vastaavaa! olen kyllä käynnyt tuolla auraviihteenkin sivuilla mutta sielläkin menestyksettä=( mulla ei omia laulukamoja et siihenkö se sit muka tössää?=( ei uskois.. olen ollut monessa laulukilpailussa yleisön suosikki ja toumaristokin tykkää mutta esiintymistä pitäisi saada lisää ja yksi huono puoli kans,en osaa viel laulaa nuoteista mut kyllähän sen biisin kasetilta nopeesti oppii kuin tähänkin mennessä!! itselläni omiakin kappaleita jotka saanneet kovasti hyvää palautetta..ja olisi kiva saada nekin ihmisten kuultavaksi ET SEMMOTTIII=) kiitos kaikille kommenteista! Mistä päin olet? |
muusikko82 29.08.2003 10:10:57 | |
---|
järvenpäässä asustelen!!! |