Pieni rumpalipoika 07.03.2006 18:28:36 | |
---|
Terve. Löytyykö kokemusta ym. passivimalleista? Päteekö niihin sama herkkyys kuunteluetäisyyden suhteen, kuin aktiiviversioissa? Entä soundi verrattuna aktiiveihin? Nuo passiivithan eivät maksa suhteessa sitäkään vähää, kuin aktiivit. Perusajatuksenahan mulla on tässä kotiteatterikäyttö pienen yksiön huoneessa.. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Antti1 07.03.2006 18:31:20 | |
---|
Ei ole kokemusta noista, mutta jos pätee samat säännöt, kuin aktiiveihin, niin pienempi malli saattaa kuulostaa hiukan omituiselta vähänkin kauempaa kuunnellessa. Tohon käyttöön todennäköisesti kuitenkin ihan kelpoa sointia. The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
kivi 07.03.2006 18:32:57 | |
---|
Perusajatuksenahan mulla on tässä kotiteatterikäyttö pienen yksiön huoneessa.. JPW Minimonitorit ovat kai aika yleisiä valintoja tuohon. Parihinta lienee 100-150 euron luokkaa. |
Risk 07.03.2006 18:46:17 | |
---|
JPW Minimonitorit ovat kai aika yleisiä valintoja tuohon. Parihinta lienee 100-150 euron luokkaa. JPW on tainnut mennä nurin kun nettisivut ovat kadonneet... ? Käytettyjä voi toki löytyä. "Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just 'cause some watery tart threw a sword at you!" |
Torniojaws 07.03.2006 18:50:43 | |
---|
JPW on tainnut mennä nurin kun nettisivut ovat kadonneet... ? Käytettyjä voi toki löytyä. Hyvin nuo näkyy toimivan: http://www.jpwspeaker.co.uk/ Huomasinpa tuossa, että yksi lähes identtinen domain toimii mainossivuna jollekin aivan muulle taholle. Ilmeisesti ovat sen verran hyvin maksaneet Googlelle, että se tulee ensimmäisenä osumana. |
Pieni rumpalipoika 07.03.2006 19:36:33 | |
---|
JPW Minimonitorit ovat kai aika yleisiä valintoja tuohon. Parihinta lienee 100-150 euron luokkaa. Niinpä. Mutta soundi ei oo tarpeeksi hyvä. Ja toisto ei ulotu tarpeeks alas, jolloin subbarin sovittaminen on hankalaa. Ja parihinnat pyörii maksimissaan satkussa. Tai saa joku mun parin ostaa 150 eemelillä :-) Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
kivi 07.03.2006 19:58:44 | |
---|
Ja parihinnat pyörii maksimissaan satkussa. Tai saa joku mun parin ostaa 150 eemelillä :-) Jep jep. Tosiaan tuo hinta oli multa aivan arvaus. Mä vain muistelin niistä about reilua satasta vastaavan summan maksaneeni, kun tulivat markkinoille. Niiden soundi on kyllä yllättävän hyvä, kunhan saa koteloresonanssin dempattua pois (esimerkiksi kakkosneloset koteloiden ympäri kiristämällä). Ei siis sillai miksaushyvä, mutta elokuvien-kuunteluhyvä hyvinkin. |
Risk 07.03.2006 20:14:08 | |
---|
Hyvin nuo näkyy toimivan Kappas, niinpä näyttää. Huomasinpa tuossa, että yksi lähes identtinen domain toimii mainossivuna jollekin aivan muulle taholle. Ilmeisesti ovat sen verran hyvin maksaneet Googlelle, että se tulee ensimmäisenä osumana. Tuonne juurikin päädyin, oikea sivu löytyy yllättävän huonosti Googlella. "Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just 'cause some watery tart threw a sword at you!" |
Synnyttäjä 07.03.2006 20:47:34 | |
---|
Ilmeisesti ovat sen verran hyvin maksaneet Googlelle, että se tulee ensimmäisenä osumana. Hephep! Ei se onnaa noin. (sori offtopic) Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Torniojaws 07.03.2006 20:50:15 | |
---|
Hephep! Ei se onnaa noin. (sori offtopic) Kyllä Googlella on tuollainenkin systeemi, nimeltään Sponsored Links. Yleisesti tuota näkee ulkopuolisilla sivuilla mainosikkunoina, mutta tuo toimii myös Googlen omassa hakusysteemissä. Tuosta Googlea on juuri kritisoitukin. |
Perusajatuksenahan mulla on tässä kotiteatterikäyttö pienen yksiön huoneessa.. JPW Minimonitorien sijaan tuohon käyttöön suosittelisin Tannoy Fusion 1:siä, hinta uutena Hifi Krugilla 150€ pari. Mulla on ollu kummatki ja tykkäsin kyllä Fusioneista enemmän. Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
Zammy 07.03.2006 21:06:24 | |
---|
Hephep! Ei se onnaa noin. Googlella nimenomaan voi ostaa oman sijoituksensa hakutuloksissa. Susikoira Roi Orbison |
hörhö 07.03.2006 21:28:25 | |
---|
"Only sick music makes money today" -Nietzsche (1844-1900) |
hape 07.03.2006 22:18:40 | |
---|
Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
Pieni rumpalipoika 07.03.2006 22:35:34 | |
---|
Tunkekaa nyt ne tannoyt ja muut bulkkihifi-skobenne hanuriinne :-) Ja lukekaa otsikko. Kiitos. Hoho. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Pieni rumpalipoika 07.03.2006 23:03:05 | |
---|
Mä nyt selvennän vielä tarkotusperiäni, ennenku joku ehdottaa ostamaan verkkokauppa.comista creativen kukkaruukut :-) Eli. Pääpaino on stereokuuntelussa, mutta sen soundista ei ole tarkotus juuri tinkiä. Mutta. Surround-systeemissä ainakin etupään skobet olisi hyvä olla samanlaiset. Takakaiuttimilla ei ole niin väliä, mut mun ajatuksena oiskin käyttää takakajareita myös monitorointiin demoissa... Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Synnyttäjä 08.03.2006 08:30:24 | |
---|
Googlella nimenomaan voi ostaa oman sijoituksensa hakutuloksissa. Orgaanisessa haussa ei muuten onnistu. Nuo Tornion mainitsemat sponsoroidut linkit on sitten ihan asia erikseen. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Sinap 08.03.2006 12:56:28 | |
---|
Otsikon mukaisilla olen tehnyt editointia, äänitystä ja jopa miksaustakin. Ihan hyvältä saundaa. Tänään kun saadaan projektipaja kuntoon ni pitää ottaa genelecien kanssa vertailuun. "Siinähän se tuubi onkin." |
jani_ 08.03.2006 22:02:59 | |
---|
No tota, toissapäivänä tuli noi 2030B passiivi kajarit ja sekä 2092A suubi... näin lähes puukorvana täytyy myöntää et ai helkkari ko potkii! On kyllä mainiot vekottimet, pelkästään noi passiiviset kans... On ainakin hinnalle vastinetta! :D |
waxivore 09.03.2006 13:59:15 | |
---|
Mä nyt selvennän vielä tarkotusperiäni, ennenku joku ehdottaa ostamaan verkkokauppa.comista creativen kukkaruukut :-) Eli. Pääpaino on stereokuuntelussa, mutta sen soundista ei ole tarkotus juuri tinkiä. Voi herra jumala. Mitä behringerit sitten on jos ei bulkkia? Jos pääpaino on leffoissa/stereokuuntelussa ja soundeista ei ole tarkoitus juurikaan tinkiä, voin luvata, että B2030 tai B2031 ei siihen hommaan ole tosiaan tuon hintaluokan valinta. Molemmista on kokemusta studiossa ja kotikäytössä. Onhan ne toki niin naurettavan halvat, että voit varmaan sukkana ostaa saman tien vaikka mummollekin ja silti ei tule henk kohtaista konkurssia. "Kun yrität tarpeeksi kauan ja kovasti, huomaat lopulta itsekin epäonnistuvasi" |