Aihe: Devin Townsend
1 2 3 4 515 16 17 18 19122 123 124 125 126
pehko
02.03.2006 11:07:29

Pixellatesta Judgementin kautta Simple Lullabyyn.

Simple Lullaby on kyllä aivan mieletön biisi, ei voi muuta sanoa.
Shit In My Mouth And Call Me Your Sister
carnation
02.03.2006 11:12:27
Simple Lullaby on kyllä aivan mieletön biisi, ei voi muuta sanoa.

Mun mielestä se on edelleenkin levyn turhin, tylsin ja puuduttavin kappale. Pakko skipata joka kerta. En olisi uskonut että joudun joskus skippailemaan Devinin biisejä, mutta näin se vain tällä kertaa on.
"Tell me where the bomb is or I will kill your son." (Jack Bauer)
OSTAKAA LEVYJÄ!
Punisher
02.03.2006 11:32:08

"Ainoastaan Gaia on edelleenkin Skippauskamaa."

Omasta mielestäni yksi koko levyn parhaista yksittäisraidoista yhdessä "Triumph"in kanssa.
"You fucking maggots! Don't crawl for me, I'm not your friend. Spare me your bullshit you animals with human eyes!" - The Haunted 1998
Milkop
02.03.2006 12:26:35 (muokattu 02.03.2006 12:27:39)

Omasta mielestäni yksi koko levyn parhaista yksittäisraidoista yhdessä "Triumph"in kanssa.

Samaa mieltä olen. Siinä 2:30 jälkeen alkava matala riffi ja sitä seuraava tuplabassarikohta ovat ihan mahtavia. Kuuntelin tuon Synchestran ajatuksen kanssa muutama viikko sitten ja onhan se kyllä helvetin kova levy, vaikken vieläkään ole oikein sen sisään päässytkään. Terria kyllä vie tätä levyä ja oikeastaan kaikkia maailman levyjä 100-0.
Boltsa
02.03.2006 14:29:33 (muokattu 02.03.2006 14:29:47)
Synchestra paranee joka kuuntelukerralla ja löytyy aina uusia hienoja asioita biiseistä joita ei ennen huomannut. loistava levy todellakin! Tällähän pärjää Strapping Young Ladin seuraavaan julkaisuun asti vallan mainiosti :) (ja miksei pidemmällekkin)
Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin.
Rappion Apostoli
07.03.2006 09:55:28
Olen kuunnellut Synchrestaa aika paljon kuulokkeilla ja Hypergeekin lähtölaskennassa tuntuu olevan jokin erikoinen juttu. Kaikki muut numerot kuulostavat ihan oikeilta, mutta kasin tilalla kuulostaisi olevan "beet".

Kuleeko muut tuossa kasin kohdassa "eight"?

Vaikka kaikki muut numerot ovat ihan oikein, tuossa kasin kohdassa luulen usein kuulleeni "eat your beet". Kai tuo on joku alitajuinen täydennys Terrian kuuntelusta.

Tarkastin Hevydevy-foorumit, siellä oli jotain täysin väärin kuultuja kommentteja ja asia ohitettiin nopeasti.
reino
07.03.2006 10:53:35
Hyvä levy, mutta ei ole minuun kyllä täysiä pudonnut. Hienoja hetkiä kyllä löytyy, mutta tunnelmaltaan jää helposti Ocean Machinen ja Terrian jalkoihin.
Vitut, sano Vatanen
Torniojaws
07.03.2006 14:42:59

Olen kuunnellut Synchrestaa aika paljon kuulokkeilla ja Hypergeekin lähtölaskennassa tuntuu olevan jokin erikoinen juttu. Kaikki muut numerot kuulostavat ihan oikeilta, mutta kasin tilalla kuulostaisi olevan "beet".

Kuleeko muut tuossa kasin kohdassa "eight"?

Se voi tulla myös kanadalaisesta murteesta englantia puhuessa (esim. about lausutaan aboot)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Rappion Apostoli
07.03.2006 15:10:49
Se voi tulla myös kanadalaisesta murteesta englantia puhuessa (esim. about lausutaan aboot)

Ahaa. Kertovatko tietolähteesi mitään eightin lausumisesta? Pikaisella googlettamisella löysin tietoa tuon lausumisesta vain Yorkshiren murteella.
Torniojaws
07.03.2006 15:26:39

Ahaa. Kertovatko tietolähteesi mitään eightin lausumisesta? Pikaisella googlettamisella löysin tietoa tuon lausumisesta vain Yorkshiren murteella.

Itse kuuntelin juuri tarkemmin tuon alkulaskennan ja kyllä siinä sanotaan ihan selvästi "eight".
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Woc
07.03.2006 16:26:42

Ainakin South Parkin perusteella :).
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
Heissi
07.03.2006 16:50:57
Ainakin South Parkin perusteella :).

Blame Canada!
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
bedlam
08.03.2006 19:53:16 (muokattu 08.03.2006 19:57:49)

Perskele. Tämän ketjun innoittamana kaivoin Sex&Religion-levyn hyllystä vuosien jälkeen ja parin pyöräytyksen jälkeen yllätyksekseni totean, että pidän tästä melkein enemmän kuin yhdestäkään Devinin soololevystä. (Oli aika rankasti sanottu, tiedän). Mutta sävellykset toimii kympillä ja Devin ei koskaan ole kuulostanut paremmalle. Esim. Still My Bleeding Heart saa ihon kananlihalle.

Miten minä tällaisen aarteen olin päästänyt täysin unohtumaan? Pitänee viikonloppuna kaivella enemmänkin "vanhoja".
http://www.mikseri.net/kiasma
Juzzu
09.03.2006 11:32:06 (muokattu 09.03.2006 11:32:48)
Esim. Still My Bleeding Heart saa ihon kananlihalle.

Aivan helvetin romanttinen piisi; noin niinkuin miesnäkökulmasta kirjoitettu tromantiikka-pläjäys. Plus vielä loistava sävellys mahtavilla lauluilla. Ihan huikee piisi. Yksi all-time veivörittejä.
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
pehko
09.03.2006 13:10:41

Esim. Still My Bleeding Heart saa ihon kananlihalle.

tän biisin loppupuolella se huuto...ei saatana...kukaan muu pysty samaan.
bedlam
09.03.2006 15:39:20

tän biisin loppupuolella se huuto...ei saatana...kukaan muu pysty samaan.

Ai se korkea kirkaisu? Minä kun varmaan juuri siksi sitä kuunnellessani sain väristyksiä, koska jollain vanhalla demollamme kirkaisen melkein yksi yhteen samalla tavalla. Vaan eipä enää vanhemmalla iällä kykenisi mitenkään.
http://www.mikseri.net/kiasma
aikavaikea
09.03.2006 17:28:57
Jo 17 sivua juttua jonkun levyn kansikuvasta. Mahtaa olla komea! Pitäisiköhän tuohon ihan itsekin tutustua?
What's the ugliest part of your body?
carnation
09.03.2006 18:25:24
Jo 17 sivua juttua jonkun levyn kansikuvasta. Mahtaa olla komea! Pitäisiköhän tuohon ihan itsekin tutustua?

Pitäisi ehdottomasti.
"Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"

OSTAKAA LEVYJÄ!
pehko
09.03.2006 20:13:30

Ai se korkea kirkaisu? Minä kun varmaan juuri siksi sitä kuunnellessani sain väristyksiä, koska jollain vanhalla demollamme kirkaisen melkein yksi yhteen samalla tavalla. Vaan eipä enää vanhemmalla iällä kykenisi mitenkään.

oooh! olen kade!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)