Aihe: Kimppatilaus billlawrence.comista?
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13
Zammy
07.03.2006 20:44:53
Voi kökkö, miten tuollaisia lukutaidottomia voi sattua aina näihin juttuihin mukaan? Toivottavasti ei ole nyt pahasti tulossa takkiin tästä. Montako "ylimääräistä" mikkiä on alustavasti tulossa?
Susikoira Roi Orbison
McNulty
07.03.2006 21:15:29 (muokattu 07.03.2006 21:17:11)
Minä ainakin voin maksaa pienen ekstran tilauksen järjestäjälle ja "lahjoittaa" postikulurahat, kun noudan mikin. Eli tottahan toki työstä tulee korvaus maksaa, sen verran kuitenkin tuota hommaa tällaiset isot tilaukset teettävät.

Siksipä haastan muutkin, joilla ei ole rahan kanssa just nyt niin tiukkaa etteikö voisi esim. 5e maksaa ylimääräistä tms. niin ei tehdä toiselle kiusaa tappion muodossa ja kenties saadaan jatkossakin Turkasta vielä tilausisäntä :)

PS. ja jos mustia L-500XL mikkejä jäi ylimääräisenä niin minä voin toisen tai kenties kolmannenkin ostaa. Aina niitä johonkin voi läiskiä kiinni :)
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Zammy
07.03.2006 21:21:03
Minä ainakin voin maksaa pienen ekstran tilauksen järjestäjälle

Kyllä minäkin kolehtiin olen valmis.
Susikoira Roi Orbison
TOM Floydrose
07.03.2006 21:31:05
Minä ainakin voin maksaa pienen ekstran tilauksen järjestäjälle ja "lahjoittaa" postikulurahat, kun noudan mikin. Eli tottahan toki työstä tulee korvaus maksaa, sen verran kuitenkin tuota hommaa tällaiset isot tilaukset teettävät.

Siksipä haastan muutkin, joilla ei ole rahan kanssa just nyt niin tiukkaa etteikö voisi esim. 5e maksaa ylimääräistä tms. niin ei tehdä toiselle kiusaa tappion muodossa ja kenties saadaan jatkossakin Turkasta vielä tilausisäntä :)

PS. ja jos mustia L-500XL mikkejä jäi ylimääräisenä niin minä voin toisen tai kenties kolmannenkin ostaa. Aina niitä johonkin voi läiskiä kiinni :)

Komppaan. Piä "tilausisäntä" huoli ettet jää tappiolle. Sitä nyt ei tuski kukaan tilaukseen osallistuneista (maksaneista) haluaa. Vielä jos innostuttais johonkin uuteen kimppatilaukseen :)

Kesällä voitais sit tilata parikymmentä uutta custom made keppiä Ameriikasta a2000e :) ootko Twinkle mukana?
Twinkle
07.03.2006 22:13:05
Ei tartte nyt ainakaan vielä mittään kolehteja teettää, mutta jos tuo läjä menee pahasti pakkaselle niin katotaan sitten. Jos hyvä tuuri käy niin sieltä tulee vielä postikuluihin alennusta kun minimitilaus ylittyi yli kaksinkertaisesti.

Kunhan se nyt lukisi sähköpostejaan se firma. Mielelläni en meinaan tuollaista tilausta rupeaisi sanelemaan puhelimessa, siin on paljon viivoja, kirjaimia ja numeroita ja minulla on muutenkin ollut hankaluuksia pysyä perässä kaikkien näiden kanssa vaikka tulevatkin sähköpostiin.

Kiitoksia jäsenille ja tilaukseen osallistuneille ja ihmisille jotka ymmärtää tätä säätöä.
Black Liquid
07.03.2006 22:29:50
Mielelläni heitän joka tapauksessa jonkin verran rahaa vaivanpalkaksi vaikka sitten kun mikit saapuvat. Tänään maksaessani ei ikävä kyllä ollut ylimääräistä erinäisistä syistä johtuen.

Paljon kiitoksia tilauksen järjestämisestä!
"You can take the man out of the 80's but you can't take the 80's out of the man" - Paul Gilbert
Twinkle
08.03.2006 12:52:46
Kaikki maksaneet oman osuutensa. Kiitoksia.

Nyt täytyy sitten saada vielä yhteys myyjään, aika nihkeästi tuntuvat vaan vastailevan sähköpostiin. Eiköhän tämä tästä kuitenkin.
rosberg
08.03.2006 13:00:38
twinklelle iso plussa ja kenkuille iso miinus. en nyt muista asuitko helsingissä, mutta jos näin niin voin esim. tulla hakemaan omani pois.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
Twinkle
11.03.2006 20:10:49
Homma tilausten suhteen purkissa siis eilen, tilausta on yritetty tyrkyttää useaan otteeseen toimittajalle mutta eivät mokomat vastaa sähköposteihin.

Ovat menneet perille kyllä, bumerangeja ei ole tullut joten sähköpostit on kyllä mennyt vastaanottajan laatikkoon asti. Odotellaan kuitenkin ja ahdistellaan lisää, ihme sankareita jos 2100 euron mikkitilaus ei kiinnosta.
Lego
11.03.2006 20:19:08
ihme sankareita jos 2100 euron mikkitilaus ei kiinnosta.

8O

Tulipas melkoinen läjä ryyppyrahaa Twinklelle....
Invader
11.03.2006 20:19:43
Homma tilausten suhteen purkissa siis eilen, tilausta on yritetty tyrkyttää useaan otteeseen toimittajalle mutta eivät mokomat vastaa sähköposteihin.

Ovat menneet perille kyllä, bumerangeja ei ole tullut joten sähköpostit on kyllä mennyt vastaanottajan laatikkoon asti. Odotellaan kuitenkin ja ahdistellaan lisää, ihme sankareita jos 2100 euron mikkitilaus ei kiinnosta.

Jostain (todennäköisesti tuolta bill lawrencen boardilta) muistan lukeneeni sellaista että ne saavat tuolla niin järkyttävät määrät roskapostia että usea ihan asiallinenkin viesti menee automaattisesti suoraan roskiin. Millaisesta osoitteesta mailia lähetät? Luulisi että kaiken maailman yahoot ja hotmailit on roskapostilistassa. Itsekin hotmaililla kyselin paria asiaa kun omaa tilaustani tein, eikä sieltä mitään vastausta tullut.

Kannattanee laittaa viestin aiheeseen vaikka kaikki capsilla ja sata huutomerkkiä perään niin luulisi niiden sieltä huomaavan.
Yeah buddy! Lightweight baby! Tai sitten ei..
Twinkle
11.03.2006 21:01:22
Jeps, no minä kokeilen tuosta koulun osoitteesta. tällä hetkellä kaikki liikenne tapahtuu tuon imperiumin osoitteen kautta, joten luulisin ettei sitä olisi blokattu. Jos eivät muuten tokene, niin faksi paukuttaa tilauksen sinnepäin. Toivottavasti ne edes faksiaan lukee.. :P

Tulipas melkoinen läjä ryyppyrahaa Twinklelle....

Joo, kattelin että ei tartte tänään pistää kui ihan vähän omistaan.
Räbbänä
11.03.2006 21:37:41
Jos joku jättää lunastamatta mikin, mulle kelpaa :). Valkonen ois kiva niin vois lätkästä Squieriin kiinni. Mutta harmi kun ei ole rahnaa. Ehkä joskus toiste.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
McNulty
12.03.2006 01:43:53
Kannattaa muuten tsekata se sähköpostiosoite huolella. Nimittäin Bill Lawrencen sivuilla oli joskus osoitteena billawrencen@jotain joka oln täysin väärin. Tuossa kun ei ole kuin 2 L-kirjainta vaikka tulisi olla 3. Eli sen sähköpostin kanssa saa olla todella tarkkana.

biLLLawrence@ jne. :)
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Twinkle
12.03.2006 01:54:07
Joo, olen noteerannut tuon, mutta ei tunnu auttavan.. kun kerran tuli kahden ällän osoitteeseen, se tuli bumerangina takaisin. Nyt vaan käytän sitä osoitetta mistä kerran jo sain vastauksen tähän kyselyyn.

Yllättävän hankala saada yhteyttä liiketoiminnan harjoittajaan, ei taida hiffata että minulla olisi sille rahaakin.
Tympee Huttunen
12.03.2006 12:07:16 (muokattu 12.03.2006 12:30:27)
Joo, olen noteerannut tuon, mutta ei tunnu auttavan.. kun kerran tuli kahden ällän osoitteeseen, se tuli bumerangina takaisin. Nyt vaan käytän sitä osoitetta mistä kerran jo sain vastauksen tähän kyselyyn.

Yllättävän hankala saada yhteyttä liiketoiminnan harjoittajaan, ei taida hiffata että minulla olisi sille rahaakin.

Musta on pikemminkin niin päin, että nuo automaattiset roskapostin suodattajat heittävät roskiin "oudosta" osoitteesta tulevat sähköpostit. Tällöin joku normaali hotmail-tili tms. voisi olla toimivampi. Toisaalta, jos kerran olet yhteyden jamppaan jo saanutkin, niin luulisi ettei vika osoitteessa olisi.

Toivottavasti Bill Lawrence on kunnossa:/

e: Miehellä on juuri ollut synttärit vieraskirjan mukaan. Vieraskirjankin kautta voisi ehkä koittaa?
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
rosberg
13.03.2006 09:22:57
Jos joku jättää lunastamatta mikin, mulle kelpaa :). Valkonen ois kiva niin vois lätkästä Squieriin kiinni. Mutta harmi kun ei ole rahnaa. Ehkä joskus toiste.
olin ainut valkoisen tilaaja, ja mulla on samanlaiset suunnitelmat. hommaan hello kitty -squierin ja siihen tallamikiksi valkoinen. kyllä lähtee junttapantterat!
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
Twinkle
14.03.2006 21:18:59
Tämä ny ei oikein etene.. sieltä ei vastata kirveelläkään, ei sähköposteihin tai mihinkään. Vaikka niitä lähettäisi mistä osoitteista mihinkä osoitteisiin hyvänsä, en ole saanut mitään vastausta nyt 3 viikkoon koko murjusta.

Aika epämääräisen kuuloista taas. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Black Liquid
14.03.2006 21:26:49
No, odotellaan lisää :). Kyllähän tuossa koko jutussa kestää kumminkin.
Hyvää ja edullista kannattaa odottaa.

Kai heille pystyy soittamaankin halutessaan ja kertoa, että heille on tullut postia.
Puhelut eivät ole tietty ilmaisia.

Toivottavasti saadaan mikit ennen kun vanha herra "Bill Lawrence" heittää humbuckerin nurkkaan :P
"You can take the man out of the 80's but you can't take the 80's out of the man" - Paul Gilbert
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)