Aihe: Saw - murhaaja joka ei tapa sinua
1 2 3
Closure
07.03.2006 12:29:20
Onkos kukaan nähnyt tätä? Äärimmäisen häiritsevä ja pelottava leffa. Ensimmäinen leffa jossa oikeassa pelotti ja jännitti. Iik. Pimeä huone, kuulokkeet ja leffa. En suosittele - ja samalla suosittelen. Helevatan jännä leffa.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
tähtivaeltaja
07.03.2006 12:36:16
Pitkään aikaan hyvä käsikirjoitus, ohjauspuolelta pienet matrixsekoilut ärsyttivät. Olisi saanut esitellä enemmänkin niitä erilaisia 'murhia'.

Nyt kun kukaan ei paljastaisi Saw II:n juonta, niin hyvä tulee.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Mättöpiiska
07.03.2006 12:37:49
Saw

Oli jännä.

Saw II

En tykännyt.
Safaweb
07.03.2006 12:48:24

Joo, se nainen oli heti alussa hirveen epäilyttävä! Ja se kassakaappi! Tiesin sen kokoajan!11
Sut min næse, bøllemis.
W-Man
07.03.2006 13:47:03
Saw

Oli jännä.

Saw II

Oli vielä jännempi, suosittelen!
Jumala loi Maailman, mutta Uusis loi Jumalan!
Closure
07.03.2006 14:09:29
Oli vielä jännempi, suosittelen!

Mie juuri aloitin katsomaan kakkosta. Kiroan jos tämä jää sellaiseen kohtaan, että kaikki jää auki.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Juugeli
07.03.2006 14:14:20
Saw oli hyvä niissä kohtauksissa, joissa pysyttiin sen yhden huoneen sisällä. Suurin osa taustatarinasta oli aika perusmeininkiä.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Closure
07.03.2006 14:17:41 (muokattu 07.03.2006 14:21:54)
Saw oli hyvä niissä kohtauksissa, joissa pysyttiin sen yhden huoneen sisällä. Suurin osa taustatarinasta oli aika perusmeininkiä.

Jea. No kaikki saatanan jännä ja irstas kävi siellä huoneen sisällä - paitsi ne muut "murhat"

Tää kakkonenkin on aika jännä - alkaa aika ilkiästi. Tosin kopioi sitä karhunrauta - naamanrepimistemppua.
moottorisaha
07.03.2006 14:52:32 (muokattu 07.03.2006 14:52:54)

Saw II oli siitä vammanen että siellä kämpässä piti olla jotain perus machoja jenkkileffaurpoja jotka rupeavat tappelemaan toistensa kanssa.

Ja se loppu oli mielestä todella vammainen siinä.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
aikavaikea
07.03.2006 14:53:53
What's the ugliest part of your body?
krushing
07.03.2006 14:54:21 (muokattu 07.03.2006 14:55:28)

Ihan ok pätkähän tuo, kakkosta en oo nähny. Eniten jäi ehkä häiritsemään ettei sairaalassa työskentelevä tyyppi ota selvää mimmoisesta myrkystä mahdollisesti on kysymys vaan nielee välittömästi varsinaisen murhaajan "mulla on ainoo vastalääke"-jutun ja lähtee suin päin kidnappaamaan naista ja lasta...ei ehkä itelle tulis tommonen lähestymistapa ihan heti mieleen. Tämmöset tarinat vaatis aika aukotonta käsikirjoitusta jossa mitään ei jätetä sattuman varaan että homma toimis kunnolla...
a-ksu
07.03.2006 17:16:07
Saw 5/5
-Paras kauhu/jännitysleffa ikinä IMO

Saw II 3½/5
-Todella hyvä leffa ja paljon parempi mitä odotin, ei kuitenkaan pärjää ensimmäiselle.
A.Starving
07.03.2006 17:31:38
Tuli toi ykkösosa nähtyä pari-kolme kuukautta sitten. Täytyy myöntää että tämä oli ensimmäinen ns. kauhupätkä vuosikausiin joka oli oikeasti jollain tasolla häiritsevä, eli väkivalta aiheutti muitakin reaktioita kuin huvittunutta naurua tai hetkellisiä säpsähdyksiä.
Asiaan tosin vaikutti lienee sekin että tuli katseltua sitä aika herkässä krapulatilassa, että vatsaa väänteli kyllä jo valmiiksikin. Pisteet tästä joka tapauksessa. Kokemus oli mielenkiintoinen. Suosittelen kyllä kattomaan, tän taitaa olla jo aika moni nähnytkin. Kakkosta en ole nähnyt, enkä tiedä haluanko nähdäkään. Ei siksi että ykkönen olisi järkyttänyt jotenkin liikaa, vaan siksi ettei se mahdollisesti huonompana pilaa ykkösenkin kokemusta. Jatko-osat on pelottavia...
Kassu
07.03.2006 17:53:04
Saw on kyllä hyvä. Ja 2 myös.
zernobyl
07.03.2006 18:34:28

Haha, Saw II oli ihan paska!
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
Landola59
07.03.2006 20:00:37
Haha, Saw II oli ihan paska!

HOHO... tämä kommentti jotenkin nauratti... Anteeksi.
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Closure
07.03.2006 20:15:06
Täytyy myöntää että tämä oli ensimmäinen ns. kauhupätkä vuosikausiin joka oli oikeasti jollain tasolla häiritsevä, eli väkivalta aiheutti muitakin reaktioita kuin huvittunutta naurua tai hetkellisiä säpsähdyksiä.

Sama juttu - helvetin herkällä päällä muutenkin aloin katsomaan tuota. Koko kaksi tuntisen olin aivan jumissa ja melkein tutisin. Aivan helvetin häiriintynyt olo, eikä tehnyt yhtään mieli nukkumaan.
Aman
07.03.2006 20:29:48

Saw toimi kuin junan hissi! Paras kauhu/trilleripätkä sitten Night of the living deadin ja se jo kertoo aika paljon :D Se oli todellakin järjettömän kokonen piristysruisku nykypäivän kauhuskeneen mistä voisi käyttää yhtä sanaa: "hyikkä"

Saw 2 on vielä näkemättä ja tarkoitus olisi vuokrata heti kun vuokraamoon ilmestyy. Luotan kyllä siihen että se on hurjasti huonompi kuin tuo ykkönen. Eihän siitä oikein pääse kuin alaspäin:)

-Ari
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Jenka
07.03.2006 20:44:08

Lupaavaa, täytyy katsastaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)