Insane Kane 27.08.2003 09:13:37 | |
---|
Onko tosi että juotinasemat ovat noin pirun kalliita? Halvin löytämäni Weller oli 63.95€ Lämpötilasäädöllä. Siitä sitten aina tuonne 1000€ asti. Kellään kokemuksia/tietoa halvemmista? Olen taistellut huonojen kolvien kanssa jo monta vuotta ja nyt aattelin hieman panostaa tähän puoleen. Tuo wellerin WHS-40(lämpötilasäätö-63.95€) on varmaan hyvä mutta löytyyköhän samaan tai pienempään hintaan ehkäpä jopa parempia? Vitusti säröä Perkele!! |
PIM 27.08.2003 10:43:29 | |
---|
Mä ostin itselleni ja faijalle pari vuotta sitten Welleman (muistaakseni) merkkiset halpikset RadioDuosta ja hinta oli entisen 150 nurkilla kipaleelta, tai olisko ollu sen allekin, en muista. Ihan hyvin on omissa vaatimattomissa juotostöissä toiminut ja jonkunlainen lämpötilan säätökin niissä on, mutta aika täysillä sitä on saanut pitää että lämpiää tarpeeksi. Myynnissä. Alvarez strato, putkikombo. TULOSSA: Uusi Fender Paisley Tele |
Shaft 27.08.2003 10:54:00 | |
---|
Ainakin Biltemassa ja Bauhausissa on myynnissä edullisia juotosasemia. Itselläni ei ole näistä kokemusta, onko kenelläkään muulla? |
SaBer 27.08.2003 13:57:16 | |
---|
Ostin itselleni tuommoisen 80e "halvan" juotosaseman ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Lämpenee n. 20 sekunnissa ja pitää lämmön vakiona kokoajan. joku xytronics tai vastaava se on... |
Mutta kun wellerin saa 64€, niin ei nuo kalliimmat xioxauxingit hirviästi kiinnosta. Biltemassa näkyis olevan 59 ja hilut, mutta vastaavasti postikulut ovat pari euroa korkeammat kuin esim kouluelektroniikan. Vitusti säröä Perkele!! |
Roadari 28.08.2003 11:26:25 | |
---|
Ostin aikoinaan HAKKO merkkisen juotinaseman. Vaihdettavalla kärjellä ja lämpötilansäädöllä. Oli kallis, muistaakseni noin 160€, mutta katua ei ole tarvinnut! Taas opin sen että väärässä paikassa ei kannata säästää. Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |