Aihe: Ruumiiden teatteri
1
JCM
07.03.2006 23:42:39 (muokattu 07.03.2006 23:48:27)

Juu, ei ole goottirokkia vaikka otsikosta voisi niin päätellä, vaan rämisevää ja kolisevaa runttausta. Vähän Tuomari Nurmion malliin. Aattelin kokeilla vaihteeksi sellaistakin.. Olis kiva, kun joku arviois.

Olipahan helvetin hyvä teksti. Kuvittelin tuon mielessäni Tuomari Nurmion äänellä laulettuna ja jehna tuohan toimis ihan tonnilla siihen tyyliin, sitten vielä matalalta semmoista nitinä/bendaus kitarariffiä.. en osaa selittää, mutta makiat mielikuvat tuli.

Otin oikein kitaran käteen, ja kun en tosta lonkalta osannut sanoa niin piti tarkistaa..ja kauhistuksekseni jouduin toteamaan seuraavien sointujen olleen kyseessä..

G#mmaj7#5 (----iso hymiö tähän----)
G6-5
Em

Kauheita nimiä noille soinnuille kyllä kehittyy...

Nurmiomaiseen rytmiin sovitettuna.. eli mihin vain, mut tuo mun sovitelma nyt oli semmoiseen perussynkkään tyyliin:)

E: Ja annanpa vielä plussan siitä kun tää oli suomeksi, sulla kun tuppaa olemaa englanninkielisiä nuo tekstit yleensä. Rohkea rokan syö:)
Jani The Rock
07.03.2006 23:50:48 (muokattu 07.03.2006 23:52:55)

Olipahan helvetin hyvä teksti. Kuvittelin tuon mielessäni Tuomari Nurmion äänellä laulettuna ja jehna tuohan toimis ihan tonnilla siihen tyyliin, sitten vielä matalalta semmoista nitinä/bendaus kitarariffiä.. en osaa selittää, mutta makiat mielikuvat tuli.

Otin oikein kitaran käteen, ja kun en tosta lonkalta osannut sanoa niin piti tarkistaa..ja kauhistuksekseni jouduin toteamaan seuraavien sointujen olleen kyseessä..

G#mmaj7#5 (----iso hymiö tähän----)
G6-5
Em

Kauheita nimiä noille soinnuille kyllä kehittyy...

Nurmiomaiseen rytmiin sovitettuna.. eli mihin vain, mut tuo mun sovitelma nyt oli semmoiseen perussynkkään tyyliin:)

Oorrait!

Mä duunailin tähän sellasen sointukulun, joka on ihan bluespohjanen mutta menee silleen nyrjähtäneesti. Justiin kaikkia bendauksia ja muita hälyääniä messiin. Nurmiollahan on kans tapana viljellä kaikkia tollasia hämäriä juttuja soitossaan ja sehän sopii mulle.

Mulla on tässä toinenkin saman tyylisuunnan teksti viilauksessa, täytyypä postailla kun se on valmis. Ja tosiaan, on kiva tehdä suomeksikin välillä. Mulla on kytenyt sellanen idis, että tekis kokoelman suomalaisia murhaballadeja. Käyttäis tapahtuneita henkirikoksia ja muita sellasia inspiraationlähteinä.
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
seitikki
15.03.2006 14:38:31
Risti otsaan piirretään
pääset viimein päärooliin

Tämä. Tämä teksti kokonaisuudessaan herättää hirveän vahvat mielikuvat herkästä, heiveröisestä tytöstä vaaleassa yöpuvussa, keskellä hautausmaata vainajien juhlissa.

Uijuijui. Tykkäsin kovasti. Ja kaikki herkät ja heiveröiset tytöt haaveilevat salaa pääroolista.
Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollut.
Jani The Rock
15.03.2006 14:51:54

Tämä. Tämä teksti kokonaisuudessaan herättää hirveän vahvat mielikuvat herkästä, heiveröisestä tytöstä vaaleassa yöpuvussa, keskellä hautausmaata vainajien juhlissa.

Uijuijui. Tykkäsin kovasti. Ja kaikki herkät ja heiveröiset tytöt haaveilevat salaa pääroolista.

Thänx!

Tätä kirjottaessa mulla oli mielessä sellanen ilkeämpi versio meksikolaisten "kuolleiden päivä" -juhlasta...
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)