Aihe: Siskoni on massateini.
1 2 3 4 5
booster
27.08.2003 08:31:22
Tytöt on tyttöjä, kyllä se siitä paranee..
Paljon huolestuttavampaa olisi, jos sinulla olisi veli ja se lukisi AutoThuuning -julkaisuja europopin soidessa taustalla.
Shoot me again, I ain't dead yet!
Definhel
27.08.2003 08:32:56
Meilläkin kykkii urpo massateinisisko nurkissa ja kuuntelee, yllätys yllätys, paskaa. Ja liian kovalla. Asiaa kuitenkin auttaa se että painelee kotiteatteri/Hifi/kovaääni- laitteen luo ja pistää Slayeriä soimaan, sisko lähtee tallille.
har-har.
Sweet Loraine let the party carry on..
Tupuna
27.08.2003 08:45:13
Myönnän: olin minäkin massateini. Mutta kun se on sitä ikää se murrosikä, että tekee mieli saada hyväksyntää ja poikien ihailua ja kavereiden ihailua ja kaikkee muutakin, niin sitä on sitten kuunneltavakin sitä mitä muut kuuntelevat ja jätettävä kertomatta, että "Oikeesti se Beyonce on ihan paska".

Luota minuun, olen joskus ollut tyhmä. Tyhmyys tiivistyy varsinkin pikkukaupungeissa.

Mutta silti minä olen muuttunut! :) Joten siskollasi on paranemisennuste. Ellei siitä tule automaattisesti joku pikkutoppipaskiainen ketkuttavine lanteineen. Mutta siitähän te pojat tykkäätte.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Warlon
27.08.2003 08:58:23
Tässä on tullut mielenkiinnolla seurailtua sivusta kaverin pikkusiskon musamaun kehittymistä, kun päivittäin leikkii veljiensä huoneessa hevimetelin pauhatessa taustalla. Nyt maistuu vielä muumimusa, mutta syön kyllä kitarani jos ei se viimeistään murrosiässä ala vaihtua raskaampaan tavaraan.

Eli se aivopesu on hyvä aloittaa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. :)
Tässä ei lue mitään
1960-1980
27.08.2003 12:02:13
Täältäpäs löytyy oikein massoittain epämassaihmisiä.
Polakki
27.08.2003 12:03:33
Olin juuri hetki sitten keräämässä mustaviinimarjoja takapihan puskista ja sisälle tultuani huomasin 11-vuotiaan pikkusiskoni katsomassa Salattuja Elämiä. Ongelman ydin ei ollut Salatut Elämät eikä marjapehko vaan se että pöydällä lojui SUOMIHIPHOPPIA-levy! Suomihiphoppia. Sitä turhanpäiväistä jumputusta jota radiosta tulee koko ajan.
Olen vieläkin järkyttynyt ja haluaisin tietää onko tilanne täysin toivoton vai pysyisinkö vielä jotenkin opettamaan siskoni tavoille.

Kiitos ja anteeksi

So? Kyllä sitä voi omistaa vaikka mitä levyjä. Kyllä metallimiehelläkin periaatteessa voi olla joku suomi hiphop-levy.
Polakki
27.08.2003 12:05:42 (muokattu 27.08.2003 12:06:25)
Munkin sisko on massateini. Se katsoo salkkareita

Miten toi liittyy mihinkään? Olenko minäkin massateini(vaikka olen ohittanut teini-iän jo pari vuotta sitten) kun katson salkkareita ja silloin tällöin kännissä kuuntelen avainta?
Polakki
27.08.2003 12:09:43
Munkin sisko on massateini. Se katsoo salkkareita ja kuuntelee Pikku Geetä. Lisäksi aina kun katsotaan jotain musa-dvd:tä kuten Yessiä, Steely Dania tai Jethro Tullia, tulee tämä sisko haukkumaan musiikkia ja nimittelemään soittajia "tyhmiksi papparoiksi". Yleensä raivostun aivan täysin tuossa tilanteessa.
Onneksi olen saanut kuittailtua paljon tuosta pikku Geestä.

Joo, se kapina kyllä on vieläkin tallella, mutta se eroaa munaisten rokkareiden kapinasta tyystin: se on paljon aggressiivisempaa, ja nykyään se kapinallinen musa on just tätä pikku gaytä ja isoa homoa.

Mietitäänpä kummat on oikeasti rajumpia, nykyajan räppärit vai vanhat rokkarit?
booster
27.08.2003 12:24:32
Mietitäänpä kummat on oikeasti rajumpia, nykyajan räppärit vai vanhat rokkarit?

Levy-yhtiön tämän hetken hittituotteet joille huomenna nauretaan vai jotain uutta joskus oikeasti keksineet, joita jaksaa vieläkin kuunnella?

Kaikki kunnia oikeille räppääjille, mutta kuunnelkaapa joskus oikein tarkasti noita "Suomi-räppääjiä". Eihän ne mitään räppää, vaan puhuu. Aivan normaalisti, rytmittämättä. Hyviäkin tyyppejä löytyy, tiedetään. Veikkaisin että tuolta hip-hop-kokoelmalta löytyy lähinnä niitä huonoja.
Shoot me again, I ain't dead yet!
Fortune
27.08.2003 12:30:46
Kuinka painava pitää olla, jotta voi tituleerata itseään massateiniksi?
"Raha ei tee onnelliseksi,
mutta kitarat tekevät"
-SamuelD
jomppa82
27.08.2003 12:44:53
Kuinka painava pitää olla, jotta voi tituleerata itseään massateiniksi?

Hassua, luulisi että terveydenhoitaja olisi jo huomannut asian. Tällaisiin asioihin tulisi ehdottomasti puuttua. Saattaa tosin olla että kyseessä on vain tilapäinen häiriö, joka johtuu hormonitoiminnan muutoksista.
Live fast, die die!
Blenderhead
27.08.2003 12:46:05

No niin tosiaan. Olisko tässä muuten seuraava Pikku G? http://www.mikseri.net/artistit/?id=18337 . Mulla on pieni aavistus, että olisi...

Todennäkösesti. Sopimusta ovat vänkäämässä. En oo biisejä kuullu, mutta lyriikoita oon lukenu. Noh, parempia ne ainaki on ku Pikku-G:n
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
jomppa82
27.08.2003 12:46:53
Meilläkin kykkii urpo massateinisisko nurkissa ja kuuntelee, yllätys yllätys, paskaa. Ja liian kovalla. Asiaa kuitenkin auttaa se että painelee kotiteatteri/Hifi/kovaääni- laitteen luo ja pistää Slayeriä soimaan, sisko lähtee tallille.
har-har.

Ja taas saatiin yksi hevarivihasta kärsivä naishenkilö lisää. :)
Live fast, die die!
Juntunen
27.08.2003 13:42:41

No niin tosiaan. Olisko tässä muuten seuraava Pikku G? http://www.mikseri.net/artistit/?id=18337 . Mulla on pieni aavistus, että olisi...

HERRANJUMALA että on faneja! On vissiin pikkuihmisten räbätys muotia nyt.
HaloOfFlies
27.08.2003 15:46:46

Ainoa oikea suomalainen rap-yhtye on Tulenkantajat. Ja vain siksi, että siellä on oikea funk-yhtye poikien taustalla. Tekee musasta huomattavan paljon kuunneltavampaa kuin joku Pikku-G.
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
Ta Wicked G
27.08.2003 15:55:56
Tuosta se alkaa. Eipä mene aikaakaan kun rakkaasta pikkusiskostasi tulee ilkeä amispoppari. Ellet....tee asialle jotain! ja HETI!
Fuck the reality! I'm going home!
zernobyl
27.08.2003 17:04:55

Ainoa oikea suomalainen rap-yhtye on Tulenkantajat. Ja vain siksi, että siellä on oikea funk-yhtye poikien taustalla. Tekee musasta huomattavan paljon kuunneltavampaa kuin joku Pikku-G.

On muuten uskomattoman letkeetä meininkiä.

Niin,pitääpä mennä taas vaihteeksi sanomaan tolle pikkuveljelle, että kuuntelee oikeeta musiikkia. Hihi.
Käy sivistämässä itseäsi täällä. Heitä aivosi pois, kauas pois, ja mene tänne.
adretlan
27.08.2003 17:44:29 (muokattu 27.08.2003 17:45:56)
Olet 4 % massateini

Tollanen tuli.. Ja tosi rasittavaa ku just oon 7. ja kaikki muut (paitsi kolme muuta ei massateiniä (soitetaan bändissä ;)) on sellaasia S**T*N*N massateiniä.. Ei prkl. Joka ikinen päivä saa kuulla vittuilua ku soitan poikkihuilua. (jos viälä kerran kuulen vittuilua lyän niin prkl kovaa. en oo viittiny viälä lyärä. nehän rupee itkemään) Sitte ne valittaa mun musamausta. mun kitaran rämpyttämisestä KAIKESTA! Ja sitte itte kuuntelee jotaki paskaa jumputusta.. ei *******. Niitten unelma on sellanen että ne ostaa jonku ratsun sata aan ja laittaa siihe 188989797" supparin ja kuuntelee sitä paskaa täysillä. Sitte ne vittuilee sillä että niillä on "KUNNON" musaa ja mulla soi autossa "huonoa" musaa (viulunvingutusta yms..)-- (siis tulevaisuudesta äsken puhuttiin.)
Tässäkö on yhteiskunnan tulevaisuus? ei prkl.. ja sittekku ne kuuntelee jotaki paskaa tekno jumputusta nii ne sanoo "Tälläästä sen musan pitää olla!!!!1111 XXXXXXXX"

olen puhunut..

EDIT: kirjottsus vorheitäö
Vastustakaa langattomia hiiriä joiden hännät ovat raa´asti typistetty
Wiitala
27.08.2003 18:04:28
Noh, kyllähän sitä meidänkin perheessä ristiriitoja riittää. Äsken aloin katsomaan PinkFloydin DVD:tä, niin pikkuveli tuli haukkumaan paskaksi, ja sanoi, että katsoittais mieluummin joku leffa. Tai sanoi ja sanoi. Veti teiniherneet nenään, kun isoveli ei tehnytkään niinkuin pienempi tahtoo. Kun se oli aikansa huutanut vittuperkelettä, päätin olla julma, ja ilmoitin tylysti, että "kävin tuossa muuten vuokraamassa pari DVD-leffaa, mutta sinä et niitä katso." (Satun omistamaan perheen ainoan DVD-soittimen, joten by the power invested in me...) Sitten tämän samaisen pikkuveljen levyhyllystä löytyy kaiken maailman Petri Nygårdit ja Eminemit. Poltettuina tietenkin. Yup:sta se innostui tässä taannoin, ja siitä lähtien se on aina käynyt napsimassa meikäläisen hyllystä näitä YUPn levyjä. Ei siinä mitään, mutta kun jokainen levy on jo naarmuuntunut piloille, kun pikkuveli säilyttää levyjä ilman koteloa, ja vielä lattialla sekalaisessa läjässä. Siitäkin olen joskus huudahtanut vihaisesti...

Noh teinit on teinejä. Olkoon jos tahtovat. Toiset niistä kypsyy iän myötä, toiset ei.

Minä kuuntelen paraikaa kansanmusiikkia, ja poimin juuri ämpärillisen mustaviinimarjan lehtiä. Olenko boheemi? ; )
Musiikin lempinimi on musa, joka Tampereen murteessa tarkoittaa kiveä, joka on englanniksi rock, joka ei ole musiikkia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)