Demostudio 04.03.2006 23:37:15 | |
---|
|
JCM 04.03.2006 23:47:57 | |
---|
Ourait!! ELi sydäntä lämmittää, kun nuoret tekee tämmöistä!! Hiton hienoa. Almost wasted on biisinä ja toteutukseltaan mielestäni parempi kuin Sundays.. jossa tosin on räkäisempi laulu.. ja mitä enemmän räkää laulussa, sitä enemmän Daddy tykkää. Sundays biisi: Toimiva perus grungepunk, jossa ei mitään ihmeellistä biisinä, tosin se välikohta on oiva juttu, siinä on jopa koukkua. Soittomokiahan tämä sisältää, ja siihen tulee varmasti jonkin verran jengi puuttumaan, mutta mua henk. koht. se ei haittaa pätkääkään. Varsinkin kun ottaa huomioon, että kyseessä on nuorien tyyppien eka demo. Laulajan äänenkäyttö ja tyyli ihastuttaa mua, ja voin vain kuvitella kuinka kovaksi kehittyessään mahtaa tämä rokkimuija kasvaa!!! Biisinä ei mitään ihmeitä, toteutukseltaan kohtuullinen, jopa hyvä eka demoksi. Potentiaalia on vaikka mihin, ja laulaja on keskeinen osa tätä bändiä ja erottaa tämän muista vastaavista. Vielä kun bändi kokonaisuutena hioo itsensä timmiksi niin olen valmis vakavissani fanittamaan. Almost wasted: Biisinä tässä on enemmän ideaa, kuin Sundays biisissä ja tässäkin laulut toimii mallikkaasti, ehkä biisin alussa voisi olla rohkeampaa äänenkäyttöä, mutta tykkään joka tapauksessa. Laulun efektointi on biiseissä kohdallaan. Kokonaisuutena sanoisin: Jatkakaa jumalauta tota hommaa, odotan mielenkiinnolla miten tämä kehittyy!! |
Aleksi-serkku 05.03.2006 00:01:03 | |
---|
Ourait!! Räsynuket kiittävät! |
Finlander 06.03.2006 16:28:08 (muokattu 06.03.2006 16:30:29) | |
---|
Ride on and shine like a grazy diamond. No niin siis en pidä ridepellin ylikäytöstä se on varmaa jos joku on varmaa. Rummuissa on koppisoundi töp töp töp. Mistähän johtunee? Laulaja vetää onneksi kotiin sen verran että juttu toimii kitaroiden epävireestä huolimatta. Hyvää tässä se että se menee kokoajan eteenpäin kuin juna ja joku selvästi uskoo biisiin - se on hyvä se! Samat sanat kuin monelle muullekkin: Lauluun lisää ääntä estrogeenilla höystettynä. YA: Menettelee mutta ei ole helmi - vielä Slowhand |
Laulaja on hyvä. Ei aivan vielä valmis, mutta ääntä ja potentiaalia löytyy. Biisit ovat kerrassaan mainioita ja asenne kohdallaan. Paremmilla saundeilla ja tarkemmalla soitolla(rummuissa pientä häikkää) tästä tulee pirun kova vielä. kakkaa, herkkuruokaani |
Jag 13.03.2006 00:05:43 (muokattu 13.03.2006 00:06:39) | |
---|
Nyt annan luopaamani kommentin. Jees. Elikkäs tästä lähtee. Ensimmäinen biisi, jonka kuulin oli Sundays. Korvaani iski heti laulajan ääni. Aivan parhautta. Loven Courtney tulee eittämättä mieleen (eikä se minusta ole huono asia). Biisinä Sundays ei mikään maailmaa mullistava ole. Siinä on hyvä draivi, vaikka rumputyöskentelyssä olisikin jonkun verran parantamisen varaa. Sundayssin erottaa muista biiseistä pinnassa oleva basso. Taitavaa bassotyöskenteylä kantaa yhdessä laulun kanssa tätä biisiä. Hyvää: -Vokalistin makee soundi/draivi -Bassottelu -draivi joka änkäytyy kuulokkeitten tälle puolen Ei niin hyvää: -rumputyöskentely (ei sinänsä pahempaa valittamista, mutta tässä on kehittämisen varaa) -Erikoinen kaikuratkaisu (tämä on täysin mielipidekysymys. Omaa korvaa ei niin paljo miellytä) Sitten Almos wastedin kimppuun joka taitaakin olla se 1. raita jota arvostellaan. Biisinä tämä on huomattavasti parempi, kuin Sundays. Myös tässä biisissä on ihan ok draivi. Ns. "huono" kitarasoundi on omiaan tällaiseen biisiin ja musiikkityyliin. Sopivan raaka (I like). En oikein osaa tätä biisiä hajottaa eri osa-alueisiin, joita arvostella. Hyvin rullaava ralli kaikenkaikkiaa. Hyvää: -ite biisi (heh heh) -raaka kitarasoundi Ei niin hyvää: -biisi kaipaisi ehkä hieman jtn. suurempaa vaihtelua. Kitarasoolo? Ei tässä mitään valittamista ole, mutta joku erikoisuus olisi voinut olla lisäämässä mielenkiintoa. Tyhmältä tuntuisi jättää kommentti negatiivisesti joten jatkan vielä. Bändi on erittäin potentiaalinen. Potentiaali riittää vaikka mihin. Vielä hieman reeniä vaan niin paketti hioutuu kasaan. Minä kumminkin pidin erittäin paljon. Tollainen grunge räminä on juuri meikäläisen mieleen eikä hieman epävireiset ja rämisevät kitarat haittaa lainkaan. Ne ovat osa musiikkia. Tilasin demonkin :D Grunge is Bäk! Päättäen tähän -Jag Edit. 5min. myöhässä. Petin lupaukseni enkä saanut kommenttia määräaikaan mennessä. Pahoittelen. :-) Jag: mielipiteesi on väärä
Horo-ari: Nii ehkä sun mielestä, mun mielestä se on just oikea.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli
|
Eemil 13.03.2006 14:09:53 | |
---|
Kyllä se on sen kuulosta kun arvelinkin. Räggärit räyhää. Jes, olin saanut sähköpostia. Tosin itseltäni.
Surullista. -Tigerr
K100 #2 |
Sunna 13.03.2006 15:06:41 | |
---|
kiitoksia palautteesta!:) |
M-Juhana 24.03.2006 21:32:51 | |
---|
Tää Sundays biisi kulkee !! Sieltä jostain Iggyn ja Dead Boysien välimaastosta !! Tätä lisää !!!! RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |