Yksinäinen rumpali 01.03.2006 12:48:34 | |
---|
Miksi pitäis ilmaista itteään rockarina? Eiköhän ''rockareille'' lähinnä naureskella. Ja ketä täysjärkistä miestä kiinnostaa teinityttöjen huomio? Itse suorastaan vihaan teinityttöjä. Olen kiinnostuneempi kypsistä(30-50 v. naisista). ...Jos on itse teini?Olisko mitää...Mä en mitään rusinoita rupee kattelee vaikka itse teet niin...Tosin 20-30v on ihan jees... Tuosta tulee sellanen 80-luvulle jämähtänyt fiilis. Tuohon kun vielä yhdistetään kunnon hevipermis, niin siinä on taas yleinen naurunaihe. Ei noin oikeesti pukeudu kun keski-ikäset motörhead-fanit jotka juo kaljaa päivät pitkät kun kukaan ei oo huolinut töihinkään. Ei jämähtänyt minun iässäni...Vaan enemmänkin halu elää tuo aika mikä on jäänyt väliin? Elämästä ei selvitä hengissä! |
J.RA 01.03.2006 16:30:48 | |
---|
Ei jämähtänyt minun iässäni...Vaan enemmänkin halu elää tuo aika mikä on jäänyt väliin? Eikö olisi parempi hakea jotakin omaa tyyliä? En tiedä miten, sinähän sen muodostat! Jos et ole elännnyt tuota aikaa, miksi sinun pitäisi? -Sellasta se vaan on- |
Sälski 03.03.2006 16:49:06 | |
---|
Voi vittu ku ,kysytään tommosii! et sä voi vaan tehdä ittestäs rokkarii sun täytyy olla, se ei oo nii pinnallist tai muutenkaa mikää muoti-ilmiö, mut jos haluut näyttää rokkarilt ni hanki farkku tai nahkatakki pist siihen sun lempi bändien hihamerkkei, osta tennarit tai buutsit, hanki coolit aurinko lasit ja ennen kaikkee oikee fuckin asenne! |
SuperJeesus 03.03.2006 20:08:23 | |
---|
Oikeet rokkarit ei ossaa kirjottaa. + on muna paljaana aina Sure 'nuff 'n yes, I do! |
*RocketQueen* 04.03.2006 22:32:25 | |
---|
Oikeet rokkarit ei ossaa kirjottaa. + on muna paljaana aina Toi on muuten aika totta :D Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun. |
Pitkavirta 05.03.2006 14:04:00 | |
---|
Osta H&M:stä valmiiks kulutettu rokkibämdipaita. no ei hitossa |
Basement 05.03.2006 16:32:05 | |
---|
...se ei oo nii pinnallist tai muutenkaa mikää muoti-ilmiö... Niin nojoo. |
-basistihihhuli- 05.03.2006 21:15:58 | |
---|
Tommosissa vermeissä kun nykypäivänä tallustelee niin eiköhän ne teinitytöt taida nauruun pärähtää. Niihin taitaa enempi tepsiä kajalit, niitirannekkeet, sifonkihuivit ja mahdollisimman tytön näköiset pojat muutenkin. Nyt puhut höpöjä. Et voi väittää vastaan, olen ihan aito teinityttö, ja mun mielestä miehen tulee näyttää mieheltä. Mun mielestä jos on asennetta, niin eiköhän sitten ns. "näytä rockilta" ihan omana itsenään. Pukee päälleen mistä ihan itse tykkää. Mutta ne nahkahousut ja kajaalit voi silti jättää kaappiin.. Musiikki pelasti mut urheilulta... :P |
Jani The Rock 05.03.2006 22:11:30 | |
---|
...olen ihan aito teinityttö, ja mun mielestä miehen tulee näyttää mieheltä. Jeeah! Plussan paikka. 8) Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
PJS 06.03.2006 11:15:26 | |
---|
Osta motörhead t-paita tai vaihtoehtoisesti ramones t-paita, jostain syystä kaikilla itseään kunnioittavilla rokkareilla pitää olla jompikumpi. Itselläni on martti ahtisaari t-paita. Jees. |
Jani The Rock 06.03.2006 11:43:14 | |
---|
Osta motörhead t-paita tai vaihtoehtoisesti ramones t-paita, jostain syystä kaikilla itseään kunnioittavilla rokkareilla pitää olla jompikumpi. Mulla on molemmat. Sillon kun haluan olla TODELLA rock, pistän kummatkin ylleni. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Parzival 06.03.2006 14:39:22 | |
---|
kakka rules! |
Jani The Rock 06.03.2006 15:13:02 | |
---|
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Toi Nekromanin villapaita on ihan järkky. Taitaa olla kumminkin rakas vaatekappale, kun se sitä niin paljon käyttää. B) Hehe.se on rules paita;) kakka rules! |
Ritsku 09.03.2006 14:16:24 | |
---|
mun mielestä vaatteilla ei oo niin kauheesti väliä... LEGENDAARISTA ! |
Superbeast89 09.03.2006 18:20:52 | |
---|
Meikäläinen suosittelis varmaankin ihan perustyyliä elikkäs: -Farkut (mieluiten vaikkapa siniset) -Valkoinen tai punainen T-paita -Tukka hieman pörrössä -ja tärkein.... PRÄTKÄROTSI Tuossa olis tommonen aika klassinen. Vähän niinkunin Skid Rown "18 and life" biisissä on ne kaksi sälliä. Eli 80-luvun henkeä. I Fucked Up!
-Dave Mustaine |
SweetChild 10.03.2006 11:01:56 | |
---|
Teetä paita jossa lukee "Olen rokkari". Shotgun blues |
Jimi? 10.03.2006 17:03:42 | |
---|
Pukeudu syntymä pukuusi niin varmasti saat naisia perääsi (jos saat) |
stickyfinger 11.03.2006 15:26:17 | |
---|
No jos pitää internetin keskustelupalstalta tulla kysymään neuvoa "mitä vetää niskaan että voi ilmaista itseään rockarina", niin siitä on silloin itsensä ilmaisu melko kaukana. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Parzival 14.03.2006 10:32:00 | |
---|
vittu meiän luokalla on semmosii pellei jotka muka kuuntelee hevii mut niil on jotain vitun kauluspaitaa pääl vittu ja jotkut pillit housut cob 4ever!!! niin? mitä sitten? pitääkö aina ilmaista pukeutumisella mitä kuuntelee? itselläni on tälläkin hetkellä musta kauluspaita ja harmaat farkut...hmm. ahaa.taisin keksiä...eli siis jos kuuntelee esim. Coffia niin pitää olla mustat farkut,nahkatakki, coffin paita, rannehikinauha, riipus missä on coffin lohis, coffin lompakko ja repussa tietysti coffin hihamerkki ja kotona tietysti coffin seinälippuja ja danin julisteita. true fanitusta.haha kakka rules! |