Aihe: Depeche Mode Hartwall-areenalla 6.3.2006
1 2
ozz3
06.03.2006 11:43:06
Tänään se sitten on.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
Cathi777
06.03.2006 16:52:48

Tänään se sitten on.

Kyllä ja ei olisi enää pitkä aika siihen kun pärähtää. Kohta pitäisi auton selkään hypätä ja lähteä ajamaan kohti Helsinkiä.
Only pop music can break my heart...
Beowulf
07.03.2006 08:32:08 (muokattu 07.03.2006 08:32:32)
Oli aika mieletön keikka. Ensimmäinen laatuaan minulle iski kyllä kybällä. Muutamia (minulle) vaisumpia hetkiä lukuunottamatta keikka oli pelkkää mahtavuutta.
*Ei tämä tästä*
Cathi777
07.03.2006 09:24:11

Oli aika mieletön keikka. Ensimmäinen laatuaan minulle iski kyllä kybällä. Muutamia (minulle) vaisumpia hetkiä lukuunottamatta keikka oli pelkkää mahtavuutta.

Joo, allekirjoitan myös tuon. Oli kyllä hieno keikka niin musiikillisesti kuin visuaalisesti. Vielä ne pojat jaksaa painaa ja jos tosiaan lisää tulee tämän uuden kaltaisia levyjä niin mielelläni suon niiden jatkavankin. Olen myyty.
ozz3
07.03.2006 10:03:07
Mahtava keikka. Settilista oli täyttä rautaa ja show:n visuaalisuudessa riitti ihmeteltävää. Äijät olivat energisiä ja äänet olivat kunnossa, etenkin Gorella. Yleisöltä olisi toivonut ehkä hieman enemmän osallistumista fyysisellä puolella, ääntä lähti kyllä hyvin. Todella nautinnollinen keikka kaiken kaikkiaan, kuten Dave sanoi: näemme ensi kerralla!

Braverykin oli ihan kuunneltava, vaikkei kyllä mitään suurta kiinnostusta herättänyt, mikä näkyi myös yleisössä. Veikkaan, että yhtyeen Tavastian keikalla oli hieman kovempi meno.

Setti oli siis...

Into
A Pain That I'm Used To
John The Revelator
A Question Of Time
Policy Of Truth
Precious
Walking In My Shoes *
Suffer Well
Damaged People
Home *
I Want It All
The Sinner In Me *
I Feel You
Behind The Wheel
World In My Eyes
Personal Jesus
Enjoy The Silence *
- - - - - - - - - - - -
Shake The Disease
Just Can't Get Enough
Everything Counts *
- - - - - - - - - - - -
Never Let Me Down Again *
Goodnight Lovers

Suurimmat kohokohdat merkitty tähdellä :)
Cathi777
07.03.2006 13:11:36

Braverykin oli ihan kuunneltava, vaikkei kyllä mitään suurta kiinnostusta herättänyt, mikä näkyi myös yleisössä. Veikkaan, että yhtyeen Tavastian keikalla oli hieman kovempi meno.

Joo, Bravery ei sopinut ollenkaan tuonne isolle areenalle. Selvästi klubibändi ja soundit oli ihan karmeat tuolla. En sitten tiedä, että oliko tahallaan huonot soundit laitettu lämppärille. Mut bändi on kyllä hyvä, mutta oli aivan väärässä paikassa.
voltasparta
07.03.2006 13:38:25
mites gahanin ääni nykyään?
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
patonki
07.03.2006 15:25:16

Hyvä keikka oli, paljon parempi kuin Exciter-kiertueella samassa hallissa. Toisaalta ei kuitenkaan lähelläkään yhtyeen ensimmäistä Suomen-keikkaa Greatest Hits -kiertueella.

Mää en ollut tosin täysin vakuuttunut niistä lavasteista, niistä tuli mieleen sellaiset 80-lukulaiset TV2:n halpiskulissit. Vaan olihan se jännää, kun se lavan muoto muistutti sellaista yläasteikäisten piirtämää kikkeliä - tosin yksikiveksistä sellaista...
Deeku
07.03.2006 18:31:30
Keikka oli hieno näin Modea kovin paljoa tuntemattomallekin. Syttyipä kipinä hankkia tuota levytettyä materiaalia.

Gahan tuntui tosiaan olevan vireessä, niin kuin muukin bändi. Valojen ja taustascreenin käyttö oli harkitun komeaa. Enemmän olisi keikasta saanut irti tietysti, jos olisi kaikki materiaali ollut hallussa, mutta hyvä näinkin.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Jumina5/6
07.03.2006 20:05:46 (muokattu 07.03.2006 20:06:05)
Gahan tuntui tosiaan olevan vireessä, niin kuin muukin bändi. Valojen ja taustascreenin käyttö oli harkitun komeaa. Enemmän olisi keikasta saanut irti tietysti, jos olisi kaikki materiaali ollut hallussa, mutta hyvä näinkin.

Joo, joku tuossa sanoi että Gahanin ääni olisi ollut vähän ruvella, mutta itselle toimii kyllä hyvin, vireessä mentiin ja syvällä äänellä. Goren laulamat biisit olivat itselle aivan liian 'iskelmää', mutta kyllähän ne siellä mukana meni.

Ja hyvin oli suunniteltu nuo valo-jutut, ei läväytetty kaikkea heti keikan alussa, eikä kuitenkaan menty liiallisuuksiin missään vaiheessa. Se pallo kyllä näytti hieman 'halvalta', mutta mitäs siitä.

Mukava käydä joskus katsomassa muutakin kuin pikkubaarin nurkassa äheltäviä karvaisia blues-kitaristeja.
Pissahammasta kolottaa. Olenko infrapunaniska?
ozz3
07.03.2006 21:21:56
Vaikka Gahanista olen kuullut jos jonkilaista kritiikkiä, oli mies mielestäni eilen hyvässä vedossa. Muutama moka sinne tänne, ei paljon menoa haitannut. Ja menoa mieheltä kyllä löytyikin, mistä se kaivaa kaikkien satojen keikkojen jälkeen tuollaista energiaa lavalle? Saisi moni keulakuva ottaa mallia.
Antero
08.03.2006 10:46:57
Hyvä keikka oli, paljon parempi kuin Exciter-kiertueella samassa hallissa. Toisaalta ei kuitenkaan lähelläkään yhtyeen ensimmäistä Suomen-keikkaa Greatest Hits -kiertueella.

Mää en ollut tosin täysin vakuuttunut niistä lavasteista, niistä tuli mieleen sellaiset 80-lukulaiset TV2:n halpiskulissit. Vaan olihan se jännää, kun se lavan muoto muistutti sellaista yläasteikäisten piirtämää kikkeliä - tosin yksikiveksistä sellaista...

Mielipiteet voi sitten olla erilaisia. Itse päinvastaista mieltä. Olitko molemmat keikat samassa paikassa(kentällä).
Jubi
08.03.2006 12:29:14 (muokattu 08.03.2006 12:29:48)
Itse näin DM:n ensimmäistä kertaa -98 keikalla, joka oli yksi parhaista keikoista ikinä. Exciterin keikka kolme vuotta myöhemmin oli pienoinen pettymys, ja tällä kertaa missasin lipun myynnin. Kun sitten mielessä kaiherteli vielä edellinen keikka, niin en vaivautunut näkemään hirveätä vaivaa lipun etsinnässä.. Nyt vähän harmittaa, kun keikkaa niin kovin on kehuttu. Settilistakin näytti hyvältä.
Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
patonki
08.03.2006 13:47:05

Mielipiteet voi sitten olla erilaisia. Itse päinvastaista mieltä. Olitko molemmat keikat samassa paikassa(kentällä).

"Molemmat kolme" keikkaa olen ollut eri paikoissa, mutta ei tuo keikoista nauttiminen ole ollut paikoista kiinni. Ekan keikan katsoin jäältä, kaksi myöhäisempää seurasin suunnilleen samoilta mestoilta, ne taitaa olla kuitenkin suunnilleen samoihin mestoihin, minne ne lehdistön lippuja jakelee.

En siis tiedä, mitä keikkoja Antero tuossa viestissään vertaili, joten en voi sen kummemmin vastata. Paitsi että mikäli vertailussa on kaksi uusinta keikkaa, niin Exciter-kiertueen keikan teki mielestäni huonommaksi jo se seikka, että sillä keikalla soitettiin ihan liikaa turhahkon Exciter-levyn biisejä.
Antero
08.03.2006 15:44:51
"Molemmat kolme" keikkaa olen ollut eri paikoissa, mutta ei tuo keikoista nauttiminen ole ollut paikoista kiinni. Ekan keikan katsoin jäältä, kaksi myöhäisempää seurasin suunnilleen samoilta mestoilta, ne taitaa olla kuitenkin suunnilleen samoihin mestoihin, minne ne lehdistön lippuja jakelee.

En siis tiedä, mitä keikkoja Antero tuossa viestissään vertaili, joten en voi sen kummemmin vastata. Paitsi että mikäli vertailussa on kaksi uusinta keikkaa, niin Exciter-kiertueen keikan teki mielestäni huonommaksi jo se seikka, että sillä keikalla soitettiin ihan liikaa turhahkon Exciter-levyn biisejä.

Vertailin nimenomaan kahta viimeistä.Molemmat keikat tuli itse tsekattua jäältä. -98 olin katsomassa sivulta, mutta ihan hyvältä mestalta. Minusta tuo Exciter-rundin keikka oli paras noista kolmesta.
Nyt Gahanin laulu oli enemmän huutamista.
Eka keikkahan oli muistaakseni Greatest Hits-osastoa.

Makuasioita sanoi koira kun... jne.
muuan
08.03.2006 20:33:45
The Bravery ei iskenyt mullekkaan, jotenkin kuulosti suttuselle..! DM näin nyt eka kertaa, ja mulla oli jonkinmoinen ennakkoluulo, että bändi on masentavaa katseltavaa livenä, mutta väärässä olin. HELVETIN HIENO KEIKKA, ja lavasteet oli todella upeat. Joku sano et niistä tuli mieleen 80-luvun jotain..? ni kehottaisin hänen katsovan oikeita kasarivideoita, ja vertaamaan sitten uudelleen... ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)