KickBoX 05.03.2006 00:34:11 | |
---|
Kuinkas nopeata muilla lähtee keskimäärin hiukset? Mulla menee sellaiset 1-5 hiusta päivässä.. Alan jo tosissani pelkäämään että heviletistä tulee kalju :/ |
south_of_heaven 05.03.2006 01:06:38 | |
---|
ei 1-5 päivässä ole mikään kaljuuntumisen merkki ilmoitti South_of_Heaven |
MrHands 05.03.2006 05:30:32 | |
---|
|
noir 05.03.2006 09:33:17 | |
---|
Ei kyllä taida 1-5 hiusta päivässä olla realistinen luku, ellei päässä ole sitten 10 hiusta. Pitkätukkakautena saan kyllä helposti tukittua suihkukaivon viikossa, eikä kaljuuntumista kannata näillä apinageeneilläni pelätä. Kysy sukulaisiltasi, koska ovat kaljuuntuneet, niin tiedät mitä odottaa. Voit tietysti kysyä myös satunnaisilta vastaantulijoilta hakusanoilla kaljuuntuminen ja ikä. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Allekirjoittanut vihaa Espoota. Majoittakaa minut halvalla Helsinkiin! |
KickBoX 05.03.2006 18:11:59 | |
---|
No tuo nyt oli vähän tuulestatemmattu luku. |
Iscariah 05.03.2006 18:19:22 | |
---|
mitenkäs se meni että aikuiselta immeiseltä irtoaakeskimäärin 80 hiusta päivässä. että ällös huoli. CSI:stä nappasin tuon tiedon muuten että kyllä se pitää paikkaansa kun Grissom sen sanoi!! :) |
Dutteri 05.03.2006 20:14:34 | |
---|
Ainaki miljoona päivässä. Huhhuijaa. Mutta ei mitään kaljuuntumisen merkkejä. Hiusten värjäyksen jälkeen sitä on joskus miettiny kun kaikki tuntuu irtoavan. "Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli? |
south_of_heaven 06.03.2006 02:30:32 | |
---|
aina ku on hiukset kiinni ja tarraan sieltä nii jää käteen muutama. ilmoitti South_of_Heaven |
Alpha 06.03.2006 12:28:12 | |
---|
Ainaki miljoona päivässä. Huhhuijaa. Mutta ei mitään kaljuuntumisen merkkejä. Hiusten värjäyksen jälkeen sitä on joskus miettiny kun kaikki tuntuu irtoavan. Sama täällä. Tosin värjäämisen olen pistänyt tauolle. Voisi taas kokeilla mustaa... |
Sama täällä. Tosin värjäämisen olen pistänyt tauolle. Voisi taas kokeilla mustaa... Miepäs oon kans pistäny värjäämisen tauolle ja pian alkaa oma väri olla vallassaan. Eipä tää paljoa kuitenkaan eroa tuosta värjätystä versiosta. Nyt näkyy olevan tosi tumma ruskea jossa vähän punaista. Käyhän se. "Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli? |
Vainhaalee 06.03.2006 23:54:46 | |
---|
Jos mutsin isä on kalju niin sitten huolestuisin... Eikö se näin mennyt? Nimim. Leijonanharja kuin Stalinilla... Hyittu kommareita... Muuten Venäjän/Neukkujen joka toinen pressa on ollunna kalju ja joka toisella jäätävä fleda... Ajatella... Det wörks? |
Tsugu Way 11.03.2006 00:49:04 | |
---|
mitenkäs se meni että aikuiselta immeiseltä irtoaakeskimäärin 80 hiusta päivässä. että ällös huoli. CSI:stä nappasin tuon tiedon muuten että kyllä se pitää paikkaansa kun Grissom sen sanoi!! :) Jos päivässä irtoo 80 hiusta, niin vuodessa se tekee 29200 hiusta! Kyllä tuolla määrällä tukkii jo varmasti viemärin (eniten hiuksia irtoaa juuri suihkussa). Ja tuo lukuhan on keskiarvo. Jollain Bon Jovilla tai David Hasselhoffilla ei irtoa varmaan yhtään hiusta, joten keskiarvon vuoksi meillä kaljuuntuvilla tuskaisilla tuulipukukansan jäsenillä irtoaa sitten varmaankin tuplamäärä hiuksia päivässä. Silloin se tekisi yhteensä 58400 hiusta vuodessa. Montakohan hiusta ihmisellä on ylipäätään päässä. Onko kukaan laskenut. Ja montako uutta hiusta kasvaa päivässä tilalle? Muistuikin nyt mieleen, että kun kävin parturissa toissalauantaina, niin vieressäni molemmilla puolilla näytti istuvan pari nelikymppistä kaveria, joilla molemmilla oli reilusti Spedemäinen päälakikalju. Mutta molemmilla oli kuitenkin päälaen peittona yksittäisiä haivenia. Hieman huvittuneena seurasin kun kampaaja kysyi molemmilta miten leikataan, niin kumpainenkin oli hirvittävän tarkka siitä, kuinka pitkiksi nämä irtohaiveneet leikataan. Siis haivenia oli kuitenkin niin vähän, että ne olisi voinut helposti laskea yksitellen. Kampaaja leikkasi sitten nopeasti molemmilta niskan kuntoon ja sitten about puolituntia tasoitteli ja föönasi niitä irtohaivenia "tuuheammaksi". Ilmeisen tyytyväisiä olivat herrat. Ainakin se nuorempi viiksekäs, kun niin ylpeänä itseään hymyssä suin peilistä tuijotteli. No, hienoahan se on kun jaksaa kantaa kaljunsa ylväästi. Itse ajattelin kuitenkin, että kun spede-kalju itselläni alkaa loistaa, niin sitten ei enää parturiin mennä, vaan ajellaan suosiolla nahkakalju kotona kaikessa hiljaisuudessa. Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
zille 11.03.2006 01:07:27 | |
---|
Juujuu, hiuksia lähtee vaikka miten. Isä ja sen veljet ja niitten isä, kaikki aika harvahiuksisia. Munkin isä alko jo vissiin parinkymmenen iän jälkeen kaljuuntumaan. Vähän pelottaa, kun itte täytän nyt 17. :) Mulla kun on tällänen reilusti yli olkapään kiharaletti, kun vetää suoraks ni pisimmät yltää napaanki asti. Rakkautta & Psykedeliaa - Hän Kumarsi Kukille |
Jmvk 19.03.2006 22:14:47 (muokattu 19.03.2006 22:17:47) | |
---|
aina ku on hiukset kiinni ja tarraan sieltä nii jää käteen muutama. Samoin. Edit. Meidän suvussa ei ole kaljuuntumisia muilla kuin velipuolellani. Isäni on 62v ja ihan normaalisti kasvaa hiukset niinkuin meilläkin. Myytävänä löytys Jackson ps-4. |
mongoloidi 26.03.2006 18:16:04 | |
---|
Itse siirryin jo peruukkiin, en jaksanut hiusten lähtöä enää. Another Perfect Day ? |
Nieby 04.04.2006 14:55:33 | |
---|
öö.. mun isä, eno, äidin isä on kaljuja.. ssshhhh.. aika paha riski et mäki kaljuunnun.. mutta sitä en salli.. |
hullu_ukko 04.04.2006 16:28:28 | |
---|
öö.. mun isä, eno, äidin isä on kaljuja.. ssshhhh.. aika paha riski et mäki kaljuunnun.. mutta sitä en salli.. käytätkö rogainea? oon muuten kuullu jostain että kaljuuntumista aiheuttava geeni tulis vain äidin puolelta sukua. toisaalta voin olla taas tapani mukaan väärässä. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
Veco 04.04.2006 16:39:36 | |
---|
Itseä alkanu vähän pelottamaan, ku joka pesun jälkeen tuntuu hiusraja nousevan ohimoilta. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
noir 04.04.2006 17:57:22 | |
---|
Itseä alkanu vähän pelottamaan, ku joka pesun jälkeen tuntuu hiusraja nousevan ohimoilta. Vedä nykyiseen hiusrajaan tussilla merkki, niin voit olla varma. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
south_of_heaven 04.04.2006 21:56:43 | |
---|
käytätkö rogainea? yli 18 vuotiaille soveltuva tuote ei taida sopia Paranoid90lle. ilmoitti South_of_Heaven |