Aihe: Heviletti+Armeija?
1 2 3 4 5 6 7
Scavenger
07.02.2006 11:30:22 (muokattu 07.02.2006 11:34:28)
Niinkuin meidän komppanian päälliikö totesi, "minulla on sitten komppanina pisimmät hiukset ja nopein auto ja tästä ei ole kennelläkään kysyttävää!". Oli armeijan ensimmäisiä päiviä. Voin viellä lisätä, että ei ollu kapteenilla kovin pitkät ihukset =)
Toveri
07.02.2006 18:11:48

Niinkuin meidän komppanian päälliikö totesi, "minulla on sitten komppanina pisimmät hiukset ja nopein auto ja tästä ei ole kennelläkään kysyttävää!". Oli armeijan ensimmäisiä päiviä. Voin viellä lisätä, että ei ollu kapteenilla kovin pitkät ihukset =)

Eikä autoa?
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
...And Justice For All
07.02.2006 19:22:23
Mä ajattelen sillain, että nyt pidän letin pitkänä muuten vaan, sitten armeijaan mennessä leikkaan lyhyeksi. Sitten intin jälkeen kasvatan pithän, hyvin ja huolellisesti hoidetun letin, joka voi olla niin kauan kun huvittaa pitää.
Eli nyt tässä 15-18 ikävuosissa ei ole niin väliä.
Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon!
Mrezzye
09.02.2006 16:58:12

Leikkasin letin pari viikkoa sitten, eikä kaduta. Ihan yhtä rock-uskottava olen edelleenkin (eli hyvin vähän ;) ) ja elo on kyllä huomattavasti helpompaa!!!
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

ten
14.02.2006 13:42:04
Vuosien tulos pois(ko) vain jonkun leikkikoulun takia?

Eli kiinostais tietää miten äkäsesti toi tukka lähtee pois intis? Kun sinnekkin pitäis joskus mennä.
Vai lähteekö ollenkaan, joku jossain puhu jotain legendaa et jossain paikois sais olla pitkä letti?
Kokemuksia??

Sivariin.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Johnnyk
20.02.2006 04:26:26 (muokattu 20.02.2006 04:26:38)

En jaksa selata koko rullaa läpi joten voi tulla toistoa,
mutta kuinkas intissä toimitaan korvisten ja muiden lävistysten kanssa?
Saako käyttää ollenkaan?
Viime kesänä narautin lenkin korvaan ja heinäkuussa täytyy vetää kurkkusalaatit niskaan eikä huvittais reiästä luopua.

Kyllä mulla ainaki meni vuosi ihan hyvin lävistyksien kans. Lomilla renkaat vaan korviin ja ku tulee lomilta niin korut pois. Kerran kaveri tosin huomautti portilla, että "mitä vittua sulla on korvassa?"

Ei menny umpeen vaikka oli pari viikkoakin parhaimmillaan pitämättä. Voi kyllä johtua siitä, että oli suht paksut korut(2 x 1.6mm ja 2mm.)
http://juhlakaivuri.tk
juici
20.02.2006 16:36:36

Kyllä ne hiukset kasvaa takaisinkin. Kaverillakin oli olkapäillä asti menossa jo hiukset niin se puolta vuotta ennen inttiä leikkasi hiukset veke ja ajoi joka kolmen päivän välein höylällä puhtaaksi. Nyt ei intistä pääsyn jälkeen (heinäkuu 2005) ole leikannut kertaakaan hiuksia ja hyvää vauhtia kasvaa. Että väliaikainen lyhythiuksisuus ole keltään pois.

Ja kätevämpi kalju ompi. Ei paskotu hiukset ja kutia pää niin herkästi. Syksyn tetsailujen muistoina voipi letissä muuten möyriä hirvikärpäset sun muut ötökät kun on enemmän tarttuma-alaa. Meidän yksikössä ja tais olla koko rykmetissä jyrkkä ei pitkiä ja värjättyjä hiuksia vastaan. Konella tasattu oli ainoa sallittu. Ja mitään lävistyksiä ei tietenkään sallittu.

Ja tuleepahan totuteltua jo hyvissä ajoin eläkeikää varten.
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
Guitar Hero
28.02.2006 22:31:39
mä aion ainaki kasvattaa armeijaan asti, ja jumalauta jos se siellä pitää leikata pois.. ase kätee ja ammutaan hiusten leikkaaja!

no itsesi saat ampua.. tai sen parhaan kaverin.
"Jumalaut mä oon out"
Lord of the strings
05.03.2006 20:05:00
Kyllä se letti sitten armeijassa lähtee. Aikamoista neiteilyä jos ei armeijaan mene sen takia että hiukset pitää leikata. Kyllä ne takasin kasvaa.
"Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser
Coldman
14.04.2006 12:49:21
Tuskin tuo letin leikkaaminen niin kamalaa on, että se armeija pitäisi väliin jättää. Armeijassa tulee pojista miehiä.
Get Stoned !
Sarko
14.04.2006 13:47:39
Pojista tulee lapsia.
Stakes are high, but so am i.
Tzasi
14.04.2006 14:47:37
Totta kai lähtee, ellet ole menossa johonkin tykistöön siellähän on kaikki fuckin hörhöt ruuhkatukat... ei pitäis olla isolle miehelle niin paha paikka.. jos tollasta tarvii edes miettiä nii voi tehdä armeija ihan hyvää..
siis mihin vit... tää etusormi nyt tulee?!?!
eetu ilimari
12.05.2006 15:27:32 (muokattu 12.05.2006 15:28:53)
Armeijassa tulee pojista miehiä.

Minä opin armeijassa välttelemään vastuuta, ottamaan niin rennosti kun vaan mahdollista ja olemaan välittämättä auktoriteeteista. Lisäksi henkinen kasvaminen otti ison askeleen taakse päin.

Tupakaverini Insinööri-Luoman sanoin "En ole edes yläasteella pelleillyt näin paljoa!"
Joees
14.05.2006 22:46:22
Minä opin armeijassa välttelemään vastuuta, ottamaan niin rennosti kun vaan mahdollista ja olemaan välittämättä auktoriteeteista. Lisäksi henkinen kasvaminen otti ison askeleen taakse päin.

Tupakaverini Insinööri-Luoman sanoin "En ole edes yläasteella pelleillyt näin paljoa!"

Totta kyllä. Mutta jumalauta te ette mua takasin sinne laitokseen saa. Sain eetä ja vissiin pitäs joskus mennä takas. Armeijan tehtävä on kohottaa kansanterveyttä, näin mulle kerrottiin. No jotta mä en oo ikinä ollu niin paskassa kunnossa kun mitä olin niinä kahtena kuukautena laitoksessa, ja sen jälkeen. En ollu sairastanu niin montaa tautia viimeseen kymmeneen vuoteen jotta hip hurraa. Ennen inttiä muuten juoksin cooperissa reilusti yli 3000. Nyt ei mee lähellekään.

Mut mitä hyvää. Lintsauksen mestari oppi uusia tapoja lintsata. Kusettaja keksi uusia keinoja kusettaa. Kapinallinen sai lisää pöhinää pannuun. Ja kuten tuossa mainittiin ylempänä. Henkinen kasvu otti hitosti askelia taakse, hihheijaa! Mä oon J-2v.

Voivoi. En muuten leikkaa enää ikinä kaljuks, ellen sitten satu kaljuuntumaan ihan luonnostaan. Mä näytin ihan Brad Pittiltä kaljuna, se oli sick. Takaisin afrikkaan!
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Super-Jari
15.05.2006 07:18:53
Minulla oli todella mukava vuosi armeijassa. Ehkä elämäni paras. Kasvoin siellä ihmisisenä ainakin metrin.
Hakki
15.05.2006 14:04:39 (muokattu 15.05.2006 14:05:28)
Mulla oli aika kunniotettavan pituinen ruoska ennen armeijaan menoa. Kyllä sitä tuli kaksi kertaa mietittyä että pitäiskö sittenkään mennä, mutta 2 päivää ennen palvelukseen astumista tukka lopulta lähti. En edes leikannut mitään kaljua vaan sellaisen peruslyhyen pari-kolme senttiä olevan tukan. Toisaalta alokasajan jälkeen ei soittokunnassa pahemmin tukkaa tuijotettu ja kotiutuessa letti olikin aika ylimittainen.

Silloin oli tarkoituksena kasvattaa pitkä tukka uudestaan mutta en vaan jaksanut lopulta. Sama idea tuli nyt viisi vuotta myöhemmin mieleen, mutta enpä taida jaksaa. Parturiin siis menossa.

Ei se tukan menetys nyt ole niin kamala asia. Jälkeenpäin sen tajuaa, että ei se tukka ollut oikeasti niin tärkeä juttu vaikka parikymppisenä tulikin määriteltyä koko identiteetti letin perusteella. Ottakaa rennosti ja menkää sivariin jos se on oikeasti niin suuri asia.

e. typot veks
while(true) {play(metal);}
doppelganger
15.01.2008 10:51:53
Oivoi.. Hiukset kasvaa aina takaisin ja jos ei tahdo heittää vuosien kasvatusta niin sivariin vaan, itse kävin kyseisen vaihtoehdon ja voin sanoa että oli helvetin hauska mesta tuo Lapinjärvi. Ainut vika paikassa on se että sitä jää kaipaan paljon
Muriseehan ne norjalaisetkin...
Simo78
15.01.2008 10:55:54
Oivoi.. Hiukset kasvaa aina takaisin ja jos ei tahdo heittää vuosien kasvatusta niin sivariin vaan, itse kävin kyseisen vaihtoehdon ja voin sanoa että oli helvetin hauska mesta tuo Lapinjärvi. Ainut vika paikassa on se että sitä jää kaipaan paljon

Tämä piti itseni sanoman. Eipä näin about 10vuotta intin jälkeen paljoa kaivele, että letti lähti. Se vaihtelu niin sanotusti virkistää.
pehko
15.01.2008 11:36:34
muuttakaa ruotsiin. siel ei tarvi leikata. tai vaihtakaa sukupuolta...vuoden ajaksi. maistraatissa se onnistuu. nimeksi voisi tulla Pirkko. kun intti on ohi, niin takas maistraattiin ja hommat entiselleen.

tai sit voitte mennä sivariin.
"From this far away, it kind of looks like rain."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)