Perustuu tositapahtumiin Luoja kuinka mä sua inhoankaan Oi, Luoja kuinka mä sua inhoankaan Jos aseen saisin sut voisin lopettaa Nyt paikaltasi et edes liikahdakaan Miksi ne päästi sut tehtaalta lähtemään Sun pitäis kuljettaa mua ja mun ystävää Mut et kykene tehtävääs täyttämään Mä kysyn, mä huudaan, mä hakkaan ja lyön Sä lähdit mutta jätit mut syliin yön Ja satoiko sitä vettä, no saatana (koko yön) Eikä siellä talossakaan ollut ketään kotona. Paitsi se susikoira joka piti mua leluna Luoja jos mut nyt näet - armahda Oi, miten sairas mieli ihmisen ollakaan voi Ja millainen piru tämän auton loi? Mä kohtaloa kiroan se tän auton mulle toi Olet Helvetinkone salajuonista parhain Hautaan viet kai mut varsin varhain Mä autoa hain mut sinut mä sain Mä kysyn, mä huudaan, mä hakkaan ja lyön Sä lähdit mutta jätit mut syliin yön Ja satoiko sitä vettä, no saatana (koko yön) Eikä siellä talossakaan ollut ketään kotona. Paitsi se susikoira joka piti mua leluna Luoja jos mut nyt näet - armahda I'm shufflin' thru the Tampere sand,
but my head's in Mississippi. |
Capu 07.03.2006 03:13:18 | |
---|
Olet Helvetinkone salajuonista parhain Hautaan viet kai mut varsin varhain Mä autoa hain mut sinut mä sain Tää kohta iski! Hyvä Veikko! |
Blue Moon 07.03.2006 14:23:35 (muokattu 07.03.2006 14:24:18) | |
---|
Hyvä ja hauska teksti! Varsinkin, kun ei heti alkuun paljastu, että kyse on autosta. Jos jotain parantamista hakisi, niin kertosäkeen kolme viimeistä riviä eivät mielestäni oikein istu muuhun tarinaan - vaikka tositapahtumista olisikin kyse... :-) - Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin |
Jani The Rock 07.03.2006 14:25:11 | |
---|
Heh, täähän vois olla vaikka joku Froikkareiden biisi! Ja tää sitten erittäinkin positiivisessa mielessä. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Veikko 07.03.2006 14:46:09 (muokattu 07.03.2006 16:22:17) | |
---|
niin kertosäkeen kolme viimeistä riviä eivät mielestäni oikein istu muuhun tarinaan - vaikka tositapahtumista olisikin kyse... :-) Jeps, se ehkä vois olla vaan viimesessä kertsissä. Heh, täähän vois olla vaikka joku Froikkareiden biisi! Ja tää sitten erittäinkin positiivisessa mielessä. Kiitos, tuollainen vertaus laittaa parran väpätttämään. Perhana, pitäisköhän tarjota tätä tekstiä Pajukalliolle... Edit: lisäys. I'm shufflin' thru the Tampere sand,
but my head's in Mississippi. |
Blue Moon 07.03.2006 15:09:06 | |
---|
Jeps, se ehkä vois olla vaan viimesessä kertsissä. Siinä mielessä kyllä ihan onnistuneet rivit, että jättää lukijan/kuulijan sellaiseen lievään epätietoisuuden tilaan, että mikä talo ja mitä siellä tapahtui. Että tässä ei nyt kerrottu ihan kaikkea... ja ehkä hyvä niin! :-) - Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin |
steelin 07.03.2006 23:12:44 | |
---|
Heh, täähän vois olla vaikka joku Froikkareiden biisi! Ja tää sitten erittäinkin positiivisessa mielessä. Mulla tuli heti mieleen "Vanha Pannupää". Varsin hieno teksti, ranskalaisia ei kannata ostaa kun grilliltä. Oikein hyvä, oikein. Vedä narulle, tahdon opetella taustat. "Helposti pilata voi kantrinkin, ja sit se on kuin viinaton lantrinki." -FMEJ |