Aihe: Kuinka opin tiluttaa..
1 2 3 4 5 6
Snowblind
26.08.2003 16:14:08

äijä änkee tota kuvaa joka paikkaan! Jatka samaan malliin. =D

Äh. Ei sitä edes tarvitse joka paikkaan änkeä. Kaikkihan jo MACTEPin tietää :--------D
Joo
Prome
26.08.2003 20:24:14
FAQ:n otsikko vois olla speed = emotion.
Mielestäni pitää paikkansa. Tuo tilun dissaaminen on vaan katkeroituneiden, laiskojen ja hitaiden muusikoiden tapa purkaa tyytymättömyyttään omaan soittotekniikkaansa.

Harvemmin suututtaa näin, mutta jotenkin luulen, että tällaisten kirjoitusten jälkeen joku elämään kyllästynyt painaa miinusnappia...

Onko kukaan koskaan sanonut sinua imbesilliksi? Ehkä nyt on korkea aika: imbesilli. Katso sana_kirjasta jos et ymmärrä.

Itse en ole kovin hidas sormistani, mutta en jumalauta ala käyttää kaikkia resurssejani tiluttamiseen näyttääkseni ihmisille että soitan nopeasti.

Speed = Emotion.. on kyllä typerin juttu minkä oon kuullut.

Painu suolle.
jomppa82
26.08.2003 20:34:54
Hei haloo? "Tilut vittuun ja musiikkia tilalle" -tyylisesti ajattelevat:

Luuletteko, että tuolla vittuilulla täältä maailmasta tiluttajat loppuu. Itseänikin tilutus kuvottaa, mutta jos se heti silmään osuvat FAQ aiheesta edes vähän vähentäisi niiden tilukysymystopiccien syntyä. En tiedä käykö näin, mutta keneltä se on pois, että tänne sellainen FAQ rakennetaan?

Joku nuori soittelija saattaa innostua tiluttelusta ja se tuntuu aluksi hienolta, mutta kappas vain voi käydäkin niin, että sitten musiikkimaun kypsyttyä löytää ne muunlaiset, ei metronomilla mitattavat hienoudet.

Jos annetaan kunnon tilulilulilu-matokuuri että ei tarvitse pariin vuoteen kysyä lisäohjeita? :)
Live fast, die die!
Herra Rapu
26.08.2003 22:07:44

Speed = Emotion.. on kyllä typerin juttu minkä oon kuullut.

Ei soo mikään juttu. Se on Rottweilerin teoreema I.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Prome
26.08.2003 23:21:13
Näinpä.
Saamarin tosikot :)

Näinpä, ja kuitenkin:

Oot vaa kade. Aiotko käyttää yhdyssanojen opetteluun yhtään minuuttia?

hahah.. kylläpä onnistuin taas provosoimaan ihmisiä vahingossa.

Tuoko oli vahingossa?

olihan tossa pari niinkin huvittavaa kommenttia että hymähdin. en tajua miksi tuo tilu on joillekin niin punainen vaate.

Mitä huvittavaa näet siinä? Itse olet aivan samanlainen kun mollaat niitä, jotka eivät halua tiluttaa. Pidä, ystävä hyvä suusi kiinni jos asenteesi on tuota luokkaa.

Itse pidän FAQia melko hyvänä ajatuksena. Tuntuu olevan kysyntää tällä tilukysymyksellä. Säästyisi kenties m.netin resursseja, kun ei joka viikko tule uutta "Kuinka tulen ynkäksi?"-postia.. No juu, jos joku jaksaa.
Wilbur80
27.08.2003 11:27:46
FAQ:n otsikko vois olla speed = emotion.
Mielestäni pitää paikkansa. Tuo tilun dissaaminen on vaan katkeroituneiden, laiskojen ja hitaiden muusikoiden tapa purkaa tyytymättömyyttään omaan soittotekniikkaansa.

Jos kaikki osaisivat tiluttaa, maailma olisi paljon onnellisempi paikka. Kukaan ei enää soittaisi mitään tylsiä fiilikseen tai tatsiin perustuvia melodisia sooloja, vaan 4,5 min tilusooloja!!!
outo_O
27.08.2003 13:24:06
kuulostaa helvetiltä
Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen: Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.." Myyjä2 "ota pari siitä"
Lord of the strings
27.08.2003 19:44:51
Oonko ainoo koko M.NETissä jonka korvaan toi sana "tilu" pistää???
Kaikki sanoo et:"osaan tiluttaa", mä tykkään sanoo: "mä osaan rillittää (osaisinki)".
"Who are you? How did you get in"? "Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith"
Collapsed
28.08.2003 13:21:55
Jos kaikki osaisivat tiluttaa, maailma olisi paljon onnellisempi paikka. Kukaan ei enää soittaisi mitään tylsiä fiilikseen tai tatsiin perustuvia melodisia sooloja, vaan 4,5 min tilusooloja!!!

Sitten kaikki olisivat Francescån kaltaisia silppureita, eikä musiikkia enää olisi.
Vestu
28.08.2003 21:17:34
Ollaanpas sitä taas ahdasmielisiä. Allekirjoittaneelle tilu meinaa paljon muutakin kuin pelkkää ynkkä/angelo/fareri -rinkutusta. Onko muka mahdotonta soittaa soolo fiiliksellä jos siinä sattuu olemaan paljon nuotteja lyhyessä ajassa? Brutaali faktahan on että tilutus on vaan yksinkertaisesti helvetin hauskaa. Kysykää vaikka tilulandin jampoilta :)
Like father like scum
LaXu
28.08.2003 21:43:12
Kaikki sanoo et:"osaan tiluttaa", mä tykkään sanoo: "mä osaan rillittää (osaisinki)".

rillit = silmälasit
rillittää = osaa laittaa silmälaseja ihmisten päähän? Vertaa esim. kengittää = laittaa hevoselle kengät. :)

Ai nii.."mä osaan soittaa nopeemmi ku Laiho!!!!!1111"
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
Prome
29.08.2003 17:05:52
Ollaanpas sitä taas ahdasmielisiä. Allekirjoittaneelle tilu meinaa paljon muutakin kuin pelkkää ynkkä/angelo/fareri -rinkutusta. Onko muka mahdotonta soittaa soolo fiiliksellä jos siinä sattuu olemaan paljon nuotteja lyhyessä ajassa? Brutaali faktahan on että tilutus on vaan yksinkertaisesti helvetin hauskaa. Kysykää vaikka tilulandin jampoilta :)

Tiluttaminen siis ei merkitse sinulle nopeaa soittoa vaan paljon nuotteja lyhyessä ajassa? Interesting. Sitähän tuo meinaan on tuo ynkkä, nopeaa soittoa.

Että jooh.

Vittu mut on varmaan siunattu näillä idiooteilla.
Vestu
29.08.2003 21:07:29
Tiluttaminen siis ei merkitse sinulle nopeaa soittoa vaan paljon nuotteja lyhyessä ajassa? Interesting. Sitähän tuo meinaan on tuo ynkkä, nopeaa soittoa.

Tulkitse ihan rauhassa väärin, mutta missäköhän kohdassa sanoin ettei tilu tarkoita nopeaa soittoa. Äläkä provosoidu noin paljoa :). "idiooteilla" now now.
Like father like scum
kalkkuna
30.08.2003 12:21:42
Aletaanko kutsua nopeaa soittamista ti*utuksen sijasta shreddaamiseksi?
Brian May jr.
30.08.2003 13:13:26

Entäs kunnollinen musiikki sitten, mitä sille käy? Tyylilaji nopeuden edelle! (Mä muuten päätin, että toi on mun motto tästä lähtien)
Metal up yer ass or I'll do it for ya!
R.Cooley
30.08.2003 16:30:05
Entäs kunnollinen musiikki sitten, mitä sille käy? Tyylilaji nopeuden edelle! (Mä muuten päätin, että toi on mun motto tästä lähtien)

Elikkä mitä hitaamin soittaa sen tunteellisempaa?
mitä nopeemmin soittaa sen tuntettomanpaa?
Minusta tulee isona melodinen tiluttaja
Järvihirviö
30.08.2003 16:37:06
Elikkä mitä hitaamin soittaa sen tunteellisempaa?
mitä nopeemmin soittaa sen tuntettomanpaa?

Mene kouluun tai jotain. T. Iskä.
Järvihirviö
30.08.2003 16:38:22
Tulkitse ihan rauhassa väärin, mutta missäköhän kohdassa sanoin ettei tilu tarkoita nopeaa soittoa. Äläkä provosoidu noin paljoa :). "idiooteilla" now now.

Kauankohan toi sun "olen viileä, en otaa mitään itseeni"-asenne kestää? Läpinäkyvää.
R.Cooley
30.08.2003 16:44:06
Mene kouluun tai jotain. T. Iskä.

Kunhan vaan heitän vettä myllyyn, Mnetissä hauskinta on jatkuva tilu vs anti-tilu väittely.
Minusta tulee isona melodinen tiluttaja
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)