freeze 06.03.2006 14:14:56 | |
---|
|
Sitkee sissi. Vaikken kauheesti hänen laulustaan tykkääkään, pakkohan Dziisus-siissaria on jo urankin takia arvostaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
KoskPaavo 06.03.2006 14:33:50 | |
---|
Sitkee sissi. Vaikken kauheesti hänen laulustaan tykkääkään, pakkohan Dziisus-siissaria on jo urankin takia arvostaa. Ei se ura nyt niin hirveän pitkä ole, minunkaan perspektiivistä.Toki Kuurankukka tulee syöpymään kansan kollektiiviseen muistiin. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
half 06.03.2006 14:37:42 | |
---|
Ei se ura nyt niin hirveän pitkä ole, minunkaan perspektiivistä.Toki Kuurankukka tulee syöpymään kansan kollektiiviseen muistiin. Yllättävän pitkä. Luin taannoin miehen muistelmat, jotka päättyvät vuoteen -94. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
AnselmiMaa 06.03.2006 14:38:12 (muokattu 06.03.2006 14:38:36) | |
---|
Oltiin joskus samalla keikalla Kouherossa. Tarinaa tuli yhtenä k..pänä, eikä tuo kitaristi Markkulakaan sieltä hiljaisemmasta päästä ollut... Mukavia herroja molemmat! Pystyn! Vaan en viitti! |
Sertzo S 06.03.2006 14:40:11 (muokattu 06.03.2006 14:41:05) | |
---|
Sitkee sissi. Vaikken kauheesti hänen laulustaan tykkääkään, pakkohan Dziisus-siissaria on jo urankin takia arvostaa. Tuossa vuonna 1991 olivat Hallikainen ja Koivusalo keikoilla yhtäaikaa ruotsinlaivoilla risteilyisäntinä. Mukavasti tultiin toimeen, kun heitä silloin säesteltiin. Vihjailivat silloin jostain tv-proggisesta, josta 'Tuttu juttu' sitten tulikin jonkin ajan kuluttua kakkosella. Joken kanssa oltiin jonkin aikaa yhteyksissäkin joistain asioista ja laittoipa hän kerran satasen fyrkkaakin kirjeessä minulle eräästä jutusta, vaikka en sitä pyytänyt. Hyvät muistot siis kummastakin herrasta. Mietin silloin joskus, että nuo jäbät pärjää varmasti ja pääsevät vihreälle oksalle tavalla tai toisella, koska yleisö piti heistä valtavasti. Oikeassa olin. |
rahvas 06.03.2006 15:46:26 | |
---|
Joelista tulee aina mieleen myös tämä lakanatehtaiden lempilaulu "Jos vielä annat vierellesi tulla". Urahan on kyllä aika pitkä... "Kuka rakastaa mua" on myös tietynlainen suomipunk-klassikko. Ja se hysteria mikä pahimpina aikoina herran ympärillä vallitsi oli nykyisestä perspektiivistä aivan käsittämätöntä. Hänethän lähes revittiin palasiksi. Taisi olla liikaa miehelle itselleenkin. Ehdottoman tärkeä persoona kuitenkin siinä vaiheessa kun Suomen tanssilavakulttuuria tekohengitettiin henkiin. Korisevan ja Sorsakosken (tai E. Pulliaisen) ohella. - Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. - |
Musiikkia korville 06.03.2006 15:49:00 | |
---|
Joelista tulee aina mieleen myös tämä lakanatehtaiden lempilaulu "Jos vielä annat, voin vierellesi tulla". Olen hidas mutta tyhmä |
Sertzo S 06.03.2006 16:05:17 | |
---|
Joelista tulee aina mieleen myös tämä lakanatehtaiden lempilaulu "Jos vielä annat vierellesi tulla". Urahan on kyllä aika pitkä... "Kuka rakastaa mua" on myös tietynlainen suomipunk-klassikko. Ja se hysteria mikä pahimpina aikoina herran ympärillä vallitsi oli nykyisestä perspektiivistä aivan käsittämätöntä. Hänethän lähes revittiin palasiksi. Taisi olla liikaa miehelle itselleenkin. Ehdottoman tärkeä persoona kuitenkin siinä vaiheessa kun Suomen tanssilavakulttuuria tekohengitettiin henkiin. Korisevan ja Sorsakosken (tai E. Pulliaisen) ohella. Näinhän se oli. |
EP 06.03.2006 16:39:47 (muokattu 06.03.2006 16:40:49) | |
---|
Ittemuistan nähneeni taikuri Telmuksen joskus ehkä 80 -luvulla Nuutajärven lasitehtaalla ja kyllä sitä juttua tuli niin per...leesti silloinkin, ajattelin, että kyllä tuollaiset aina pärjää. :) |
veeka 06.03.2006 16:59:20 | |
---|
Mummot diggaa, minä en. Hyi mikä imelyyden ilmentymä. jyrkkä ehkä |
Malakias 06.03.2006 17:04:55 | |
---|
"Pirjo on Zoel Hallikaisen suuri idoli..." It's allways too Loud |
Simplex 06.03.2006 19:26:54 | |
---|
Mummot diggaa, minä en. Hyi mikä imelyyden ilmentymä. Sama juttu, ei putoo mulle mutta hieno juttu että mummot diggaa ja jos diggaa niin silloin pitää tehdä eikä ihmetellä onko imelää vai ei, kunhan kauppa käy. Kyllä mä silti kuuntelisin mielummin Zoeliaa kun montaa muuta tämän päivän iskelmätähteä joiden biiseistä harvoin löytää yhtä tarttuvia melodioita kuin Hallikaisen biiseistä. Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
jon lord 06.03.2006 19:38:45 | |
---|
Yritettiin saada sitä meidän kuorolaulujuhlille syyskuun alussa mutta sanoi olevansa niin kiireinen ettei kerkiä. Olisi varmaan saanut kirkon täyteen mummoja... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
half 06.03.2006 20:40:17 | |
---|
Joelista tulee aina mieleen myös tämä lakanatehtaiden lempilaulu "Jos vielä annat vierellesi tulla". Urahan on kyllä aika pitkä... "Kuka rakastaa mua" on myös tietynlainen suomipunk-klassikko. Ja se hysteria mikä pahimpina aikoina herran ympärillä vallitsi oli nykyisestä perspektiivistä aivan käsittämätöntä. Hänethän lähes revittiin palasiksi. Taisi olla liikaa miehelle itselleenkin. Ehdottoman tärkeä persoona kuitenkin siinä vaiheessa kun Suomen tanssilavakulttuuria tekohengitettiin henkiin. Korisevan ja Sorsakosken (tai E. Pulliaisen) ohella. Kappeleen Hei, hei, hei kertsi menee " Kuka rakastaa mua" Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
half 06.03.2006 20:41:49 | |
---|
Ittemuistan nähneeni taikuri Telmuksen joskus ehkä 80 -luvulla Nuutajärven lasitehtaalla ja kyllä sitä juttua tuli niin per...leesti silloinkin, ajattelin, että kyllä tuollaiset aina pärjää. :) Mä meinasin kerran samalla keikalla ollessamme lyödä Telmuksen skittan seinään väärinkäsityksen takia. Onneksi en. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
freeze 06.03.2006 20:51:27 | |
---|
kesä keikkojen bandinä toimii tämä legendaarinen tanssi yhtye A. Hautaniemi ja Iltatähti ( http://www.iltatahti.freeservers.com/ ) 4 henkinen yhtye + 1 uusi kosketin soittaja joka toimii "kapelimestarina" eli 5 henkinen orkesteri lähtee kiertämään hallikaisen kanssa kesällä! |
KoskPaavo 07.03.2006 00:37:42 (muokattu 07.03.2006 00:38:22) | |
---|
kesä keikkojen bandinä toimii tämä legendaarinen tanssi yhtye A. Hautaniemi ja Iltatähti ( http://www.iltatahti.freeservers.com/ ) 4 henkinen yhtye + 1 uusi kosketin soittaja joka toimii "kapelimestarina" eli 5 henkinen orkesteri lähtee kiertämään hallikaisen kanssa kesällä! Hahhaa! Paljastuit, se on sun isäs! Ja sä olet se kapelli. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankero 07.03.2006 00:51:56 | |
---|
Yritettiin saada sitä meidän kuorolaulujuhlille syyskuun alussa mutta sanoi olevansa niin kiireinen ettei kerkiä. Olisi varmaan saanut kirkon täyteen mummoja... Arvattiinpa silloin, kun sillä meni se konserttikiertue perseelleen,että kohta siirtyy kirkkoihin rahastaan ja näin kävi. Varmasti, vissiin. |
freeze 07.03.2006 01:16:17 (muokattu 07.03.2006 01:20:23) | |
---|
Hahhaa! Paljastuit, se on sun isäs! Ja sä olet se kapelli. ei! ei! nyt oot väärässä...siis ei hallikaine oo mun isä! |