Aihe: Screamin' Stukas
1 2
arancia
06.03.2006 20:37:50
jep jep.. samalla asiall olin itsekkin.
noh, pitänee käydä katsomassa, josko paikallisesta anttilasta tarttuisi lätty mukaan

Minäkin olen ajatellut tilata levyn, mutta postimaksujen jälkeen levyn hinta olisi sitä luokkaa, että olen jättänyt tilaamisen sikseen.

Eipä valitettavasti löytynyt Helsingin anttilasta kyseistä levyä tarjouksessa.
Tiedän liikaa ollakseni tietämätön mutta liian vähän tietääkseni tarpeeksi.
Capman
06.03.2006 22:56:45
Vähän off topic... Onko siitä Tehari Matin Saimaa -projektista kuulunut mitään uutta? Tai Hanskin bändistä?
nikomati
07.03.2006 10:59:04

Vähän off topic... Onko siitä Tehari Matin Saimaa -projektista kuulunut mitään uutta? Tai Hanskin bändistä?

hanskin peace-bändihän on julkaissut kaikennäköstä ja keikallakin olen pumpun nähnyt, soittaahan siinä myös tero. Saimaalta en ole muuta kuullut kuin jonkun hiphoppijätkän sinkun, missä oli featuurinki Saimaa. Hitto soikoon, olisi kyllä kiva yhtyettä kuulla. Jossain vaiheessa levarin sivuilla arska kertoi, että demo ilman lauluja oli tehty ja erinomaiselta oli kuulostanut.
"jani-petteri kaakeli matti nykänen, pentti arajärvi, ismo laitela, sami koski ja munakarva mosunismu!"
aivokuolio
07.03.2006 11:15:51
Köh köh, pittää vähän promota että http://tehosekoitin.net kertoo viimesimmät nyyssit Tehis-rintamalta, mukaanlukien äijien uudet projektit.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Rakkikoira
07.03.2006 13:04:42
Saimaalta en ole muuta kuullut kuin jonkun hiphoppijätkän sinkun, missä oli featuurinki Saimaa.

Hiphoppijätkä oli Steen1.
nikomati
07.03.2006 15:18:00

Hiphoppijätkä oli Steen1.

jep, sehän se olikin.
"jani-petteri kaakeli matti nykänen, pentti arajärvi, ismo laitela, sami koski ja munakarva mosunismu!"
Capman
07.03.2006 15:41:12
Kävin kuuntelemassa ne Peace Bandin pari biisiä, jotka löytyy niiden kotisivuilta. Ei oikein iskenyt... Harmi.
Fading Ways Finland
11.03.2006 13:31:39
eikun se action on hyvin pitkälti samanlainen kuin huijaus

Actionia Tehis soitti (englanniksi) keikoillaan jo kauan ennen ku Screamin Stukas-levyä tehtiin, ja samoilla keikoilla kuultiin muistaakseni myös Huijaus. Mun mielestä "Never been this high" on selkeesti versio Huijauksesta ja Action oma biisinsä.
leka
11.03.2006 13:39:07
Actionia Tehis soitti (englanniksi) keikoillaan jo kauan ennen ku Screamin Stukas-levyä tehtiin, ja samoilla keikoilla kuultiin muistaakseni myös Huijaus. Mun mielestä "Never been this high" on selkeesti versio Huijauksesta ja Action oma biisinsä.

Niinnojoo, suoria rokkibiisejä perinteisellä sointukierolla kaikki.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)