Aihe: Siskoni on massateini.
1 2 3 4 5
Jabbe
26.08.2003 21:06:17 (muokattu 26.08.2003 21:06:37)
Tuolta apua siihen hiphop-ongelmaan:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 2&o=0&x=d2f88b3bef&co=0

Massateiniys muuten menee toivottavasti ohi. Itse en ole koskaan kai ollut massateini, enkä pahemmin välitä sellaisten seurasta. Säälittävää.
MrQ
26.08.2003 21:07:29
Olin juuri hetki sitten keräämässä mustaviinimarjoja takapihan puskista ja sisälle tultuani huomasin 11-vuotiaan pikkusiskoni katsomassa Salattuja Elämiä. Ongelman ydin ei ollut Salatut Elämät eikä marjapehko vaan se että pöydällä lojui SUOMIHIPHOPPIA-levy! Suomihiphoppia. Sitä turhanpäiväistä jumputusta jota radiosta tulee koko ajan.
Olen vieläkin järkyttynyt ja haluaisin tietää onko tilanne täysin toivoton vai pysyisinkö vielä jotenkin opettamaan siskoni tavoille.

Kiitos ja anteeksi

Ole kuten isotveljet yleensä: hirvewä paskianen ja se rupeaa kapinoimaan sinua vastaan. Näin tein omalleni ja nykyisellään se on taidfemaalari ja kuuntele rähinää, teknoa ja modernia klassista.

Sikäli jos sillä oikeasti muka olisi jotain väkliä, mitä se kuuntelee.
Jabbe
26.08.2003 21:10:34
Sikäli jos sillä oikeasti muka olisi jotain väkliä, mitä se kuuntelee.

Paitsi jos sitä joutuu itsekin kuuntelemaan.. :D

Onneksi pikkuveljeni ei ole massateini. Valitettavasti se (niin..) on vähän turhankin omalaatuinen välillä. Ainakin musiikkimaun suhteen. Ei sinänsä huono juttu. Mutta vähän yksipuolista se kansanmusakin pidemmän päälle on.
KTR
26.08.2003 21:14:52
Munkin sisko on massateini. Se katsoo salkkareita ja kuuntelee Pikku Geetä. Lisäksi aina kun katsotaan jotain musa-dvd:tä kuten Yessiä, Steely Dania tai Jethro Tullia, tulee tämä sisko haukkumaan musiikkia ja nimittelemään soittajia "tyhmiksi papparoiksi". Yleensä raivostun aivan täysin tuossa tilanteessa.
Onneksi olen saanut kuittailtua paljon tuosta pikku Geestä.
Jabbe
26.08.2003 21:16:59
Mikäs Pikku G:ssä on vikana?
Härski
26.08.2003 21:19:51
Mikäs Pikku G:ssä on vikana?

Jaa, mikäpä ei?
jenni.rotten
26.08.2003 21:35:21 (muokattu 26.08.2003 21:36:28)
Olin juuri hetki sitten keräämässä mustaviinimarjoja takapihan puskista ja sisälle tultuani huomasin 11-vuotiaan pikkusiskoni katsomassa Salattuja Elämiä. Ongelman ydin ei ollut Salatut Elämät eikä marjapehko vaan se että pöydällä lojui SUOMIHIPHOPPIA-levy! Suomihiphoppia. Sitä turhanpäiväistä jumputusta jota radiosta tulee koko ajan.
Olen vieläkin järkyttynyt ja haluaisin tietää onko tilanne täysin toivoton vai pysyisinkö vielä jotenkin opettamaan siskoni tavoille.

Kiitos ja anteeksi

Mikäs nyt avuksi? Pitäisikö harkita passittamista psykologille vai kenties harkita tuossa tapauksessa jo massateinimurhaa (lue: ei teinimassamurhaa)? :)
Ääh, oma pikkusiskoseni (12v.) on ihan samanmoinen, välillä tietysti ottaa päähän ja nyppii, mutta olen tullut siihen tulokseen, että tykkää msitä tykkää, en mie voi siihen vaikuttaa. Plussaa tulee vain siitä, että sisareni tykkää punkista ja tulee toimeen kaikenlaisten kulttuurejen edustajien kanssa.

EDIT: Minäkin muuten poimin tänään viinimarjoja :D
Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen
Jabbe
26.08.2003 21:35:43
Jaa, mikäpä ei?

No niin tosiaan. Olisko tässä muuten seuraava Pikku G? http://www.mikseri.net/artistit/?id=18337 . Mulla on pieni aavistus, että olisi...
Zed
26.08.2003 21:36:08

Käytä tilaisuutta hyväksesi, ja rupea kuvaamaan pilottijaksoa "Siskoni on massateini" -televisiosarjasta, jonka myyt Ämeuricaan.
Zed is dead, baby, Zed is dead.
ozz3
26.08.2003 21:42:48
Sama täällä! Mun siskoltani löytyi Pikku-G:n levy!!
"Live fast, die young I guess."
Jabbe
26.08.2003 21:52:19
Käytä tilaisuutta hyväksesi, ja rupea kuvaamaan pilottijaksoa "Siskoni on massateini" -televisiosarjasta, jonka myyt Ämeuricaan.

Jes! Vähänx toi olis jees niinq!
Fadead
26.08.2003 21:55:29
No ei siinä mitään. Minun tyttöystäväni alkoi haukkumaan musamakuani ihan tosissaan yhtenä iltana. Hän itse kuuntelee kaiken maailman (s)hit music onlya.
Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei olisi elämää
coffeemaker
26.08.2003 22:17:35

Kunnon aivopesu auttaa aina :) Luukutat nonstoppina mielestäsi hyvää musaa pikkusiskollesi, niinhän ne radiotkin tekee.
'I am too lazy to live and too afraid to die'
jenni.rotten
26.08.2003 22:35:19
Kunnon aivopesu auttaa aina :) Luukutat nonstoppina mielestäsi hyvää musaa pikkusiskollesi, niinhän ne radiotkin tekee.

Auttaa jos väittää vielä siinä samalla, että "tämä on uusinta uutta ja nytkin listalla sijalla 2. ja gimmelitkin kuuntelee tätä". Niin eiköhän pikkusisko diggaa :)
Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen
Diablero
27.08.2003 00:05:37
Sama täällä! Mun siskoltani löytyi Pikku-G:n levy!!

Toihan on ihn ku löytäis lapseltaan huumeita tai niiden käyttöön liittyviä välineitä
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
PuNkKi
27.08.2003 00:31:38
Toihan on ihn ku löytäis lapseltaan huumeita tai niiden käyttöön liittyviä välineitä

vähintään... rangaistava teko -ehdottomasti. :)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
askomiko
27.08.2003 01:20:31
Tai rupeet tekemään Gimmelille biisejä, ja ujutat niihin etnoprogevaikutteita, niin heti uppoaa.
18is9
27.08.2003 07:59:26

Ennen minunkin siskoni oli massateini, mutta kyllä se vuosia kestänyt aivopesu tosiaankin tehosi. Nykyään levyhyllyssä lienee Elvistä ja Ozric Tentaclesia. Tai sitten se vain pistää nykyään gimmelit ja pikku-g:t piiloon aina kun tulen kylään.
"Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay
Lekuri
27.08.2003 08:22:11

Kiitos ja anteeksi

Lainaa siskos levyä ja pistä se soimaan yötäpäivään niin eiköhän sisko kyllästy teinijougangstajou-musiikkiin.
Yritin iskeä baarissa muijaa mut se osukin siihe viereiseen jätkään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)