Aihe: Elävänmusiikin paikat katoaa.
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16 17 18
uruttaja
05.03.2006 18:20:28
Todennäkösesti väärinkäsitytä koko savotta.

Ei vaan väärin ymmärrystä.
isojussi
05.03.2006 18:22:47
Ei vaan väärin ymmärrystä.

prkl tas kirotusvire. Mäx housun liiskaa.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
half
05.03.2006 18:24:23
???

Siitähän tää lähti, mä yritin toitottaa TES:sistä kiinnipitämisen ja Muusikkojen liiton tariffien puolesta.

Nimenomaan, mutta eivät kaikki halveksimasi triot polje hintoja. Kyllä polkijoita löytyy laidasta laitaan, ei sille mitään voi. Kaikella kunnioituksella, mutta tuskin edes sinun OMB on kuitenkaan kvintetin tai edes kvartetin kanssa samoissa hinnoissa. Jos on, niin hienoa, että oppisopimus yrittäjäkoulutus on mennyt perille. Tiedoksesi kuitenkin, että arviosi molemmat kohdat tekemisistäni menivät ns. persiilleen. Antaa puolestani tämän nyt maatua, sillä kuten todettua, kyllä tänne varmaan kuitenkin mahdutaan.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
uruttaja
05.03.2006 18:28:10
Nimenomaan, mutta eivät kaikki halveksimasi triot polje hintoja. Kyllä polkijoita löytyy laidasta laitaan, ei sille mitään voi. Kaikella kunnioituksella, mutta tuskin edes sinun OMB on kuitenkaan kvintetin tai edes kvartetin kanssa samoissa hinnoissa. Jos on, niin hienoa, että oppisopimus yrittäjäkoulutus on mennyt perille. Tiedoksesi kuitenkin, että arviosi molemmat kohdat tekemisistäni menivät ns. persiilleen. Antaa puolestani tämän nyt maatua, sillä kuten todettua, kyllä tänne varmaan kuitenkin mahdutaan.

Kyllä tässä säikeessä hinnanpolkijat löytyy coverpuolelta. Luitte varmaan sen 400 eurolla keikalle lähtevän tolliskon kehuvan että on virtaa lähteä tuollakin hintaa keikalle. EI siihen mitään virtaa tarvita, vaan älykkyyden vähennys. KAtsokaa sen nickin kotisivu, siellä on hinnanpolkijaääliöitä rivissa.

Sorry vaan Chysleri, sun kaverin bändikin kuuluu tähän samaan suohonpolettavaan porukkaan.

Jos kvintetin saa keikalle trion hinnalla. niin ei se mikään urotyö tosiaan ole.
isojussi
05.03.2006 18:31:21
Nimenomaan, mutta eivät kaikki halveksimasi triot polje hintoja. Kyllä polkijoita löytyy laidasta laitaan, ei sille mitään voi.

En mä kaikkia trioja halveksi - huonoja ja hinnanpolkijoita vaan.

Kaikella kunnioituksella, mutta tuskin edes sinun OMB on kuitenkaan kvintetin tai edes kvartetin kanssa samoissa hinnoissa. Jos on, niin hienoa, että oppisopimus yrittäjäkoulutus on mennyt perille.

Siis tiedän varmaksi, että saa. Ei toki ihan ketä tahansa.

Tiedoksesi kuitenkin, että arviosi molemmat kohdat tekemisistäni menivät ns. persiilleen.

Niin näytti menneen ja esitän tässä julkisen anteeksipyyntöni: Anna anteeksi, olen pahoillani. Innostuin "vähän" liikaa.

Antaa puolestani tämän nyt maatua, sillä kuten todettua, kyllä tänne varmaan kuitenkin mahdutaan.

Aamen. Monimuotoisuus on rikkaus. Ja näköjään ajetaan samaa asiaa. Mä haluun ne kunnon liksat kaikille - enkä vaan mulle.
KoskPaavo
05.03.2006 21:31:31
En mä kaikkia trioja halveksi - huonoja ja hinnanpolkijoita vaan.

Huonoja halveksit

Siis tiedän varmaksi, että saa. Ei toki ihan ketä tahansa.

Niin näytti menneen ja esitän tässä julkisen anteeksipyyntöni: Anna anteeksi, olen pahoillani. Innostuin "vähän" liikaa.

Aamen. Monimuotoisuus on rikkaus. Ja näköjään ajetaan samaa asiaa. Mä haluun ne kunnon liksat kaikille - enkä vaan mulle.

Monimuotoisuus on kuitenkin sun mielestä rikkaus, hyviä ja huonoja on kuitenkin aina .
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
isojussi
05.03.2006 21:34:29
Monimuotoisuus on kuitenkin sun mielestä rikkaus, hyviä ja huonoja on kuitenkin aina .

Kaikentyyppisiä orkestereita tarvitaan. Mieluummin hyviä. Huonojen pitää treenata enemmän.
KoskPaavo
05.03.2006 21:38:30
Kaikentyyppisiä orkestereita tarvitaan. Mieluummin hyviä. Huonojen pitää treenata enemmän.

Sori, meillä on kuitenkin jonnimoinen perusero, en ole kuunaan osannut halveksia ketään joka tuolla lauteilla kiikkuu , paitsi joitakin kännipaavoja.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
isojussi
05.03.2006 21:40:10 (muokattu 05.03.2006 21:41:37)
Sori, meillä on kuitenkin jonnimoinen perusero, en ole kuunaan osannut halveksia ketään joka tuolla lauteilla kiikkuu , paitsi joitakin kännipaavoja.

Halveksia? Ei kai tässä oo siitä kysymys.

E: Eikö huonomminsoittavien (kuten minä) tarvi treenata tullakseen paremmiksi? Kännipaavoja halveksin minäkin.
KoskPaavo
05.03.2006 21:48:21
"En mä kaikkia trioja halveksi - huonoja ja hinnanpolkijoita vaan."

Mä oikein kopioin sun kirjoituksestas tuon lauseen.
Jos sopii ,jätetään tähän, kyllä mä tajuan mitä ajoit takaa.
isojussi
05.03.2006 21:52:24
"En mä kaikkia trioja halveksi - huonoja ja hinnanpolkijoita vaan."

Mä oikein kopioin sun kirjoituksestas tuon lauseen.
Jos sopii ,jätetään tähän, kyllä mä tajuan mitä ajoit takaa.

Joo - ja mä tajuun mitä sä ajat takaa. Tulikohan käytettyä taas "hieman" liaan värikästä kieltä. Hinnanpolkijoille en tosin anna paljonkaan arvoa.
Musiikkia korville
06.03.2006 09:50:27

Hyvä KP!

Tätä oon kanssa täällä ennenkin ihmetelly. Muusikot on loppuviimeen helvetin kateellisia, joillain äärimmäisen huono itsetunto, jne. Näitä pönkittääkseen täytyy heittää lokaa muitten niskaan ja mollata. Ihan kuin me kaikki ei tänne mahduttais. Vai kuinka esmes 4R?

Sanon edelleen sen, mitä oon aiemmin sanonu, että niiden heppujen täällä mnetissä ja tuolla kentällä, jotka on oikeesti kovia, ei tarvi etenkään julkisesti mollata toisia soittajia.
Olen hidas mutta tyhmä
isojussi
06.03.2006 10:07:32
Mmmmm... Siinä m ielessä "MK" on oikeessa, että kritiikin ja paskan heiton raja on joskus hiuksenhieno - vaikkakin useimmiten kuulijan korvassa.

Ei näitä hommia kuitenkaan ihan kritiikittä voi tehdä - vai voiko?

Toki arvostelu on pyrittävä suhteuttamaan arvostelun kohteeseen. Valkeakosken eläkkeesaajien pelimannien ei pidäkään kuulostaa Finlandersilta, mutta tangokuninkaan tulisi jo osata laulaa eikä huippusuosittu lavabändi kiilata järjettömästi.

Samoin jokaisella pää- tai sivutoimisesti alaa harrastavilla tulisi olla selkärankaa edes kutakuinkin noudattaa muusikoiden liiton liksalistaa. Räikeimpänä esimerkkinä esim. se, että myydään trio ohjelmatoimiston kautta hintaan 300 €. Siinä ei ole enää kyse maalaisjärjellisestä joustosta.

Se on totta, että lopunperin kaikki tänne mahdutaan, niin yhden, kuin yhdentoistakin miehen orkesterit - ja jos lakataan mahtumasta, hoitaa luonnollinen valinta asian.

Värikästä keskustelua sekä perusteltua ja rakentavaa kritiikkiä ansaittuja kehuja unohtamatta toivoo:

Isojussi
uruttaja
06.03.2006 10:14:30
Kait tassakin suurin kritiikki kohdistuu niita paskapaita kohtaan, jotka menevat keikalle joko ihan ilmaiseksi tai sitten 300 eurolla per bandi. Naille tapauksille saa ja pitaa mun mielesta rakyttaakkin ja LUJAA!!!!!

Sen sijaan taittumisen arvosteleminen onkin sitten taitolaji. Joillakin ampuu yli, joillakin kohilleen.
Sertzo S
06.03.2006 10:16:01
Hyvä kirjoitus yllä Jussi, annoin plussan. :)
isojussi
06.03.2006 10:20:32
...Joillakin ampuu yli....

Ei ainakan mulla koskaan - HOHO!
Musiikkia korville
06.03.2006 10:38:58

Jussille myös pisteet kirjoituksesta.

Kritiikkiä saa antaa ja sitä olisi hyvä jokaisen kestää. Se onkin sitten toinen juttu se loan heitto.

Liksapolitiikassa oon samaa mieltä kuin IJ ja uruttaja.

Välillä vaan sieppaa ku haukutaan täällä kovaan ääneen nimimerkkien suojista bändejä, joita ei parhaimmillaan ole edes kuultu, jne. Kukapa olis täydellinen?..
Olen hidas mutta tyhmä
isojussi
06.03.2006 10:41:43
Välillä vaan sieppaa ku haukutaan täällä kovaan ääneen nimimerkkien suojista bändejä, joita ei parhaimmillaan ole edes kuultu, jne. Kukapa olis täydellinen?..

Kyllähän tää omalla identiteetillä liikkuminen pistää usein miettimään, mitä sanoo - tai mun kohdalla pitäis pistää miettimään.....
KoskPaavo
06.03.2006 11:43:51
Kyllähän tää omalla identiteetillä liikkuminen pistää usein miettimään, mitä sanoo - tai mun kohdalla pitäis pistää miettimään.....

Anna palaa vaan , aina roiskuun kun räpätään, en minäkään mihinkään ompeluseurasivuille kirjottelis.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)