Aihe: Karaoke kuriin?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
baron
21.08.2003 14:02:52

Volumet täysille ja nauttimaan! Rocky Balboa rules!

Hauskaahan karaoke on :-))
Blue Note
21.08.2003 18:10:06
Ei ihan asiaa mut melkein:

http://technology.publicistorma.fi/pop_idols.mpeg

Muistatte varmaan ton Pop Idols sarjan... tavalliset turakaiset pyrkii poppareiksi. Tässä yks joka ei päässyt jatkoon... tuomariston ilmeet on melkeen parhaat.

Volumet täysille ja nauttimaan! Rocky Balboa rules!

Wau! Löytyyks noita mistä lisää?
Humppa.
baron
21.08.2003 18:20:26

http://technology.publicistorma.fi/pop_idols.mpeg

Tässä yks joka ei päässyt jatkoon... tuomariston ilmeet on melkeen parhaat.

Miks'ei???
Emäntä
22.08.2003 09:06:27
Miks'ei???

Sanos muuta...! "Boy, that was great!!!"
Tsaivia, perkele!
Have
22.08.2003 12:17:01
Karaoke EI tule koskaan loppumaan - - ainakaan Suomesta ja syy on se että n. 50% kansasta ilman häpeän häivääkään haluaa nolata itsensä julkisesti - toiset jopa tietämättään. Ja loput n. 50% haluavat olla paikalla, kun näin tapahtuu
MrQ
26.08.2003 16:01:37
Millonkahan kansa kyllästyy tohon karaoketouhuun? Toivottavasti mahdollisimman pian! Kattelin tuossa muutama aika sitten yhessä paikallisessa räkälässä kun kansa ilmaisi itseään. Ei helevetti piti lähteä äkkiä pois! Kyllä karmaisi niin syvältä vanhaa soittajaa. Mitähän siitä tulisi kun bändit rupeisi yhtä kännissä "esiintymään" kun nämä kansan syvän rivin "karaokekuninkaat ja karaokekunigattaret"? Kaiken huippu on se kun ravintoloitsija "antaa" näitten em. pässien "viihdyttää" ja "ilmaista itseään" ilmaiseksi ja kerää itse hyvän tilin myymällä kaljaa. Vittu! Kohta kai se on ruvettava järjestämään linja-autoretkiä etelä-Suomeen katsomaan elävää musiikkia kun täällä maalikylissä ei soi kun pelkkä kännisten karaoke? Joku haitta-vero tuolle karaokelle olis keksittävä mahdollisimman pian ja bändit takaisin soittamaan joka kuppilaan elävää musiikkia!

olen täysin samaa mieltä, joskin eri syistä.
Ei pelkästään (mielestäni) kuullosta karaoke KAIKISSA muodoissa kauhealta, myös pääsäntöisesti väki joka sitä toteuttaa riepoo mieltäni.

Eikä iskelmä ja muu tanssi musiikki koskaan ole ollut lähellä sydäntäni.
Leikari
26.08.2003 16:09:45
Karaoke EI tule koskaan loppumaan - - ainakaan Suomesta ja syy on se että n. 50% kansasta ilman häpeän häivääkään haluaa nolata itsensä julkisesti - toiset jopa tietämättään. Ja loput n. 50% haluavat olla paikalla, kun näin tapahtuu

jos ihmiset tykkää niin ihmisille pitää antaa - itse en käy katsomassa tai laulamassa. Mutta kyllä huvitti joskus toista vuotta sitten Orivedellä kun paikallinen ykkösravintola peri pääsymaksun ja olikin karaoketanssit. En kehtaisi.
baron
26.08.2003 16:28:52

jos ihmiset tykkää niin ihmisille pitää antaa - itse en käy katsomassa tai laulamassa. Mutta kyllä huvitti joskus toista vuotta sitten Orivedellä kun paikallinen ykkösravintola peri pääsymaksun ja olikin karaoketanssit. En kehtaisi.

Ja jotkut karaokepaikat ottavat maksun laulajilta, ei riitä että tekee ilmaiseksi "ohjelmaa" vaan siitäkin pitää maksaa.

PS. Olen kerran ollut Orivedella karaokessa, mahtoiko olla sama paikka. Karaoke"video" pyöri ja halukas sai laulaa siitä niin monta kappaletta kuin halusi ja video jatkoi pyörimistään ja seuraava halukas meni jatkamaan. Eli kappaleet tulivat siinä järjestyksessä kuin sattuivat videolla olemaan, ei mahdollisuutta toivoa omia kappaleitaan.
Rock n
26.08.2003 17:22:36
myös pääsäntöisesti väki joka sitä toteuttaa riepoo mieltäni

No... ongelmansa kullakin.
MrQ
26.08.2003 18:57:48

Tai sitten niiltä otetaan pois se mitä on annettu, ja pannaan jotain muuta tilalle...
Jossain vaiheessa ne tottuvat tilanteeseen ja lakkaavat valittamasta.
baron
26.08.2003 23:35:39

Meidän kulmilla (Itä-Helsinki) bändikaraoke on kovin suosittua ja sillä saisimme keikkoja.

Vaikka mä jollain toisella threadillä olen väittänyt, että kaikki duunitilaisuudet kelpaa, niin jossain raja kulkee.

Siihen en ole suostunut. Jos laulaja osaisi edes sinne päin, niin kaikki OK, mutta riski on se, että ei edes näin ja sitten säestys on ongelma, seuraatko laulajan sävellajin, tempon ja rytmin vaihdoksia vai et.
Leikari
27.08.2003 08:24:45
Meidän kulmilla (Itä-Helsinki) bändikaraoke on kovin suosittua ja sillä saisimme keikkoja.

Vaikka mä jollain toisella threadillä olen väittänyt, että kaikki duunitilaisuudet kelpaa, niin jossain raja kulkee.

ymmärrettäväää
- silläpä konekaraoke toimii oikealla periaatteella - antaa kunkin munata miten haluaa - toisaalta jokainen laulaja varmaan nauttii esityksestää (ja tuo kait se homman idea onkin - kestää niitä muita kuunnella omaa vuoroa odottaessa) ja porukan jonkinlainen yhteishenkikin varmaan.
- vaan turha sinne on bändin lähteä itseään rääkkäämään ja ottamaan toisen mokia piikkiinsä.
- mitenhän on, jos muusikko on ilmoittautunut työttömäksi ja työkkäri tarjoaa karaokemuusikon paikkaa - sitähän joutuu karenssiin jos kieltäytyy ;-)
klunssila
14.05.2006 11:52:09
Tuossa surffailessa sattui löytymään tämä vanha suosikkini "karate-pekka":
http://www.keskiespoo.net/~salonn/mp3/Karate-Pekka/

Nää mp3:set on ollut pitkään poissa yleisestä levityksestä, mutta nyt niitä siis taas saa! Varmasti 991 päivää sitten kirjoitetun ketjun jälkeen on tullut uusia humppaesoja, jotka eivät ole tätä taidepläjjäystä kuunnelleet.

Mun ehdoton suosikki on "yön kyyneleet" ja sen falsettiosuus "luo sielu haaveen sydämeen..."

Mikä on stoori tän takana, kertokaa, joku kyllä tietää? Onks tää sitä cinderellan karaoketopien matskua?
En osaa.
uruttaja
14.05.2006 12:04:07

Nää mp3:set on ollut pitkään poissa yleisestä levityksestä, mutta nyt niitä siis taas saa! Varmasti 991 päivää sitten kirjoitetun ketjun jälkeen on tullut uusia humppaesoja, jotka eivät ole tätä taidepläjjäystä kuunnelleet.

Mun ehdoton suosikki on "yön kyyneleet" ja sen falsettiosuus "luo sielu haaveen sydämeen..."

Mikä on stoori tän takana, kertokaa, joku kyllä tietää? Onks tää sitä cinderellan karaoketopien matskua?

Mulla on tämä taideposaus. Sain sen yhden paikallisradioaseman demo-levyjen kavalkadista.
Janus
14.05.2006 12:23:19 (muokattu 14.05.2006 12:29:20)
Malungizimo:
Olen ajatellut muusikoille omaa karaokea. Lavalla olis koko bändin kamat ja aina tuleva esiintyjä sais valita soittimen. Siittä sitten vaan karaokeisäntä laittaa levyn soimaan ja paikallinen "topi" räjäyttää bassolla vaikka "Katson autiota hiekkarantaa".
Varma yleisömenestys.

Vilhelmus:
Aivan loistava idea! Tuollainen pitää saada!

Ja näin, 2½ vuotta myöhemmin, Vilhelmuksen (ja monen muunkin) toive on toteutunut:

http://www.hevikaraoke.fi/v2/newpages/index.php?s=content&p=levyt

Tällä hetkellä tosin voi paukuttaa vain levyllistä Maidenin biisejä, mutta jatkoa seuraa varmasti. Helsingissä jo yksi ravintola toteuttaa "bandokea" viikoittain, eli laulun lisäksi on mahdollista mennä soittamaan myös kitaraa.
EP
14.05.2006 13:07:13

OHO! Tää oli tosiaan aivan uutta, kuuntelin ensimmäistä vähän matkaa.. 8)
Sertzo S
14.05.2006 14:26:38
Siellä väännetään postimerkin kokoisella parketilla humppaa peltikiinni, kun joku paikallinen "kyky" vetää laulaen kännipäissään päin vittua Jätkän humppaa. Kansan makua ei koskaan voi näköjään tarpeeksi aliarvioida.
Ennen siedin karaokea kohtuullisesti ja olenpa ollut isäntänäkin, mutta nyt on sietokyky ylitetty ainakin näissä paikallisssa kuppiloissa, joissa en enää käy moista mölinää kuulemassa. Joitain kehityskelpoisia laulajia karaoke on toki osin koulinutkin kuuntelukelpoisiksi esiintyjiksi täälläkin.
Anonymous-jazz
14.05.2006 19:45:50 (muokattu 14.05.2006 19:46:43)

Kyllä täällä Porissakin on paikallisissa karaoke kuppiloissa sellaisia vakioesiintyjiä että jo turakaistenkin korviin sattuu. Eräs mm. kuullostaa Janne Tulkilta mutta sävel menee aina eri sävelestä mistä itse biisi. Eräs toinen vakkari vetäjä kuullostaa aivan Enska Itkoselta :) HOHO
Otin ehkä en... Pääasia että turvemusiikki toimii.
Anonymous-jazz
15.05.2006 00:31:35 (muokattu 15.05.2006 00:31:48)

Annetaan sille Kara Åke:lle maastakarkoitus takaisin sinne Japaniin.
Perkele... 70-luvulla muusikko oli herra.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)