Aihe: Kerrankin kunnon tanssiorkesteri telkussa!
1 2 3 4 5 6 7 881 82 83 84 85
uruttaja
05.03.2006 22:46:47 (muokattu 05.03.2006 22:46:54)
Tunturisatu on valssi!

Hei haloo,.TALU.
manjaana
05.03.2006 22:47:30
Mää väitän, että juuri kukaan, ehkä ei kukaan, tunnista sitä ensimmäistä ohjelmassa soitettua biisiä lattariksi, jos ei etukäteen asiasta vinkattaisi, ja parinakin joku varmaan sanoisi että hei kamoon, ei tuo ole oikea satsatsaa.

Mutta kuten huomasimme, toimi chatchaankin oikein komeasti. Sitä oli se meikäläisen vuodatus rohkeista biisivalinnoista.

Vielä sen verran, että ainakin täällä päin monet tanssivat suoraan sanoista, eli jos tempaset jonkun vaikkapa Qbalaisen serenadin tsatsana tai Tunturisadun humppana, niin jo on reklamaatioita pitkin organisaatiota.

Joo, kyllä oon ymmärtänyt, että minua pidetään ihan turdena, mitenköhän sitä yleensä pystyy tanssimaan, jos ei ole pystö suomeksi laulamassa, ei mitenkään. Parasta siirtyä baarin puolelle jatkossa..
nopia saapuilija....
uruttaja
05.03.2006 22:47:51
Tunturisatu on valssi!

Joko tuo on huumoria, tai sitten sinä olet todella ihmesälli. Niinhän se onkin valssi, kyllä minä sen tiedän.
manjaana
05.03.2006 22:48:38
Joko tuo on huumoria, tai sitten sinä olet todella ihmesälli. Niinhän se onkin valssi, kyllä minä sen tiedän.

Oletus oli kai että mä en tiedä, ainakaan ilman sanoja..
nopia saapuilija....
uruttaja
05.03.2006 22:49:04
Joo, kyllä oon ymmärtänyt, että minua pidetään ihan turdena, mitenköhän sitä yleensä pystyy tanssimaan, jos ei ole pystö suomeksi laulamassa, ei mitenkään. Parasta siirtyä baarin puolelle jatkossa..

Sinäkin rupee kanottamaan. Otin sinut esille sen takia, että sinä varmasti käyt tansseissa ja vielä tanssitkin siellä. Ne sua hakevat turakaiset eivät olis tunnistaneet sitä biisiä... siinä on se pointti, ei sinussa.
EP
05.03.2006 22:50:18

Ei ollut!
uruttaja
05.03.2006 22:51:07

Ei ollut.
pekkajau
05.03.2006 22:53:48
Meijjän kylän sahuri kertoi että kakkosnelosen kysyntä nousi heti kun "Unelmakämppä" alako telekkarissa! Sama kerrannaisvaikutus lienee myös tällä "tanssii rikkaiden kanssa"-ohjelmalla kuomullisten perävaunujen myyntiin?
Kirjoitin mitä kirjoitin!
manjaana
05.03.2006 22:54:58
Sinäkin rupee kanottamaan. Otin sinut esille sen takia, että sinä varmasti käyt tansseissa ja vielä tanssitkin siellä. Ne sua hakevat turakaiset eivät olis tunnistaneet sitä biisiä... siinä on se pointti, ei sinussa.

Mua ei turakaiset juurikaan hae, en edes muista koska olisin lattarit joutunut käveleen...

Ja joo, ymmärsin pointin kyllä, kunhan nyt vaan oon tylsä, saa tukistaa!!!
nopia saapuilija....
uruttaja
05.03.2006 22:56:21
Mua ei turakaiset juurikaan hae, en edes muista koska olisin lattarit joutunut käveleen...

Ja joo, ymmärsin pointin kyllä, kunhan nyt vaan oon tylsä, saa tukistaa!!!

Hei, hanki oma elämä:) ja sitten vielä;)
manjaana
05.03.2006 22:58:45
Hei, hanki oma elämä:) ja sitten vielä;)

Pitänee laittaa toivomuslistaan.... :o)
nopia saapuilija....
baron
05.03.2006 23:01:23

Eihän nyt noin kova kirjoittele tänne, ihan outo nick. Ei ole tanssimusapalstan miehiä ollenkaan.

No nythän sillä on humppakeikka joka viikko parin kuukauden ajan.
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
05.03.2006 23:01:30
Pitänee laittaa toivomuslistaan.... :o)

Sin'kin voisit k;yd; joskus Mustanaamion tavoin oikeissa tansseissa t''ll' p''in..

Hei mit'h'n t'lle koneelle tapahtu ku ei tuu ''' kirjaimia eik; ;;; siis ei ae oe / kirjaimia,
isojussi
05.03.2006 23:01:37
Tunturisatu on valssi!

So?
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
uruttaja
05.03.2006 23:01:57
No nythän sillä on humppakeikka joka viikko parin kuukauden ajan.

Pitaa katsoa tarkkaan.
baron
05.03.2006 23:03:36

Eiköhän ne biisit oo Brittiformaatin sanelemia (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta) luulen mä!
Harmi ku missasin ton lähetyksen mut kuulin kenraalia vähän ku vein kiipoordia lainaan sinne. Aika hiljaa soittivat.

Tummat silmät, ruskea tukka, varmaan on.
Sunko se NE siellä oli?
Virhe kun veit!
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
05.03.2006 23:04:07
Dasho?

Ainakin taalla soundit meni tukkoon tai telekkarissa naksahti jotain.
Eddy
05.03.2006 23:04:31
Harmi ku missasin ton lähetyksen mut kuulin kenraalia vähän ku vein kiipoordia lainaan sinne. Aika hiljaa soittivat.

Niil ei ollu varmaan fyrkkaa sijoittaa tarpeeksi tehokkaisiin PA-kamoihin, kun soittimetkin oli lainattava ulkopuolisilta. Toivottavasti pojat sai liftattua kyydin himaansa, kun julkisetkin on nykyään aika kalliita...
Koskettelen soittimia...
manjaana
05.03.2006 23:04:31
Sin'kin voisit k;yd; joskus Mustanaamion tavoin oikeissa tansseissa t''ll' p''in..

Hei mit'h'n t'lle koneelle tapahtu ku ei tuu ''' kirjaimia eik; ;;; siis ei ae oe / kirjaimia,

Mulla kävi eilen noin, kun friidult kaatu lasillinen limsaa näppikselle, kaatuko sulla jalua????

Sekin on jo toivomuslistassa... :o))
nopia saapuilija....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)