AngusYoung 18.02.2006 19:31:42 | |
---|
Paljon toi painaa? -paljon |
NRider 19.02.2006 21:21:15 | |
---|
"Ekkö tiädä, että Beatlesit ei oo enään muodissa?" |
jenni.rotten 19.02.2006 23:58:28 | |
---|
onhan noita tullut ^^ Paras on varmaan kyllä se kerta, kun jonotin kassalle erään mummelin takana - tais olla vuosi sitten. Mummeli sit pitkään katseli siinä ja mittaili katseellaan silloin vielä sinistä keesiä. Sitten tää alkaa pohtimaan, että "eikös ne töyhtöhyypät tuu vasta vähän myöhemmin". Silloin nauratti ja naurattaa vieläkin. Hiusten takia minua on kutusttu mm. dinosaurukseksi, hevoseksi ja nimitetty milloin miksikin vesilinnuksi (esim. tukkasotka). Että näin täällä :) Punkkia ja metsäkukkia.
Olen täällä taas ^^ |
Thet 21.02.2006 17:37:13 | |
---|
Tossa ennen joulua sitä lettiä vielä löytyi ja kommenttia tuli joka tuutista. Ei sillä että kaikki eivät olisi pitkistä hiuksista pitänyt. Ihan jumala olo välillä kun niitä ihailtiin. Noo joo mutta kaikkea kommenttia sitä on tullu, kuten isältä: Kukas tyttö meillä on? Ja sellasta leikka lettis herjaa tuli joka päivä. Sitten leikkasin pois. Lets rock |
mettän peikko 21.02.2006 18:15:06 | |
---|
Tänään oli liikunta tunnilla uintia. Olin siellä pukuneessa menossa suihkuun niin joku ukko sano ''Tyttöjen pukuhuone on toisella puolella''. kavereitten kanssa naurettiin sille ihan perkeleesti. north state aika miehen savuke |
SDMF 24.02.2006 14:37:55 | |
---|
vittu , jäbä o iha mummon näköne !!!!!! FUCK the fame , FUCK the money ... because without beer you aint got shit ! |
disarm 24.02.2006 16:45:07 | |
---|
sauli niinistö!! hanuristi: Uusis on melko varmasti munaton pässi ja kompensoi sitä curlingilla. |
kassper 03.03.2006 20:28:06 | |
---|
Puhuin mummin kanssa puhelimessa ja mainitsin, että aijon kasvattaa hiukset nyt ainakin ensalkuun olkapäille asti. Noh, tämäpä tokasi, että "Sellasen pitkän piiskanko? Hyi, miten ruma sellanen onkaan. Sehän näyttää ihan uuniluutulle. Älä sellasta ruoskaa itelles anna päähän tulla." Olin, että mivit?? Millon siitä on noin jäyhis tullu. Sanoin sitten vaan, että "Et oo sattumoisin vähään aikaan vilassu tätä mun kuontaloa? Rupee olemaan nääs jo aika hyvässä moppikuosissa..." "No se nyt on vielä vähän sellanen piitlesi... Mutta menisit parturiin jo." Olen pettynyt ja nauroin vartin puhelun jälkeen :D Vanhukset... Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Hevihörhö 03.03.2006 22:20:03 | |
---|
"Voin ostaa sulle haravan synttärilahjaks." Joo, kiitti paljon! "onko sulla permanentti vai onko ihan aidot?" "aidot on." "ihan tosi? näyttää permanentatuilta. sullon aika reippaasti juurikasvuaki." *krhm* "juuh, en halua enään siihen värjäyskierteeseen. annan oman värin kasvaa takas." "eikö nyt kuitenkin kannattais värjätä? samalla voisit muuten kysyä kampaajalta että mikä se kampa on ja miten sitä käytetään." "ootko ikinä kokeillu suoristusrautaa?" -En oo enkä tahdo. Tykkään tästä kiharapehkosta just tällasenaan. Yleensä sitä sanomista tulee just nimeenomaan minun kiharoista, hyvässä ja pahassa. "Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -muuan pikkumies |
Aleksi-serkku 05.03.2006 12:09:27 | |
---|
"Mutta onpa siinä siistin ja luotettavan näköinen nuorimies. Menethän naimisiin tyttäreni kanssa?" |
Ei näistä mitään pahuuksia olla sanottu. Sittenkään. "Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli? |
PlecMan 29.03.2006 15:55:05 | |
---|
Matematiikan tunnilla takana olevat keskusteli: -Miten tää tehää? -No kato taululta -Kattoisinkii jos näkisin noitten hiusten takaa.. |
JPQ 29.03.2006 20:38:33 | |
---|
Puhuin mummin kanssa puhelimessa ja mainitsin, että aijon kasvattaa hiukset nyt ainakin ensalkuun olkapäille asti. Noh, tämäpä tokasi, että "Sellasen pitkän piiskanko? Hyi, miten ruma sellanen onkaan. Sehän näyttää ihan uuniluutulle. Älä sellasta ruoskaa itelles anna päähän tulla." Olin, että mivit?? Millon siitä on noin jäyhis tullu. Sanoin sitten vaan, että "Et oo sattumoisin vähään aikaan vilassu tätä mun kuontaloa? Rupee olemaan nääs jo aika hyvässä moppikuosissa..." "No se nyt on vielä vähän sellanen piitlesi... Mutta menisit parturiin jo." Olen pettynyt ja nauroin vartin puhelun jälkeen :D Vanhukset... onneksi kaikkien mummot ei ole tuollaisia omani ei ja lähinnä eräs toinen sukulais nainen rassaa. No olen oppinut välittämättä toisten mielipiteistä. |
JPQ 29.03.2006 20:38:47 (muokattu 07.04.2006 02:44:36) | |
---|
Tripla. |
JPQ 29.03.2006 20:38:56 (muokattu 07.04.2006 02:44:33) | |
---|
Tupla. |
TheOlliKo 01.04.2006 18:01:31 | |
---|
Vielä kun oli hiukset niin lyhyet, että olivat aina silmillä: "Koht se kysyy: onko jo yö?" |
Sarko 05.04.2006 12:45:51 | |
---|
Perusosastoahan tulee aika usein, eli "Ootko harkinnut parturissa käyntiä?", "Hyi vittu, vaan tytöillä on pitkä tukka.", "Vitun Hippi", "Vitun ruuhkatukka.", ja mielipiteitään ovat ilmaisseet keskimäärin n. 20-vuotiaat äitin pikku kultamussukka amikset ja ghettolapset. Stakes are high, but so am i. |
hanuristi 05.04.2006 14:52:28 | |
---|
"Bruce lee-tukka" Rakastan kirjoja |
Tigris 06.04.2006 22:18:02 | |
---|
"Sun hiukset näyttää ihan cockerspanielin korvilta." |
kyuss 07.04.2006 08:46:17 (muokattu 07.04.2006 08:48:05) | |
---|
Onko sulla jotain raitoja? -Ei, en oo ikinä värjänny. Ai. Vittu, omituiset hiukset sulla. Yks hieno tapaus oli kans ku kaverin naapurin pikku vesseli nimitteli tädiksi. Se oli ihan rehellinen veto häneltä, muksu oli niin nuori ettei kai osannut erottaa. Luulen että vuoden päästä arvostelukyky on kehittynyt ja sieltä tulee joko "ruma täti" tai "nätti setä". |