Aihe: Mä putoan, soinnut
1 2 3
yngwie malmsteen
05.03.2006 18:47:30
Siksi juuri pitäisi yrittää kovemmin jotta osaa. En mäkään mikään kultakorva oo mutta pärjään. Ja mä en usko että puoletkaan näistä jotka näitä tabloja kyselee ovat itse kokeilleet plokata. Tosin sehän olen vain minä.

Kuten sanoin jo jossain muussa kirjotuksessa jotta yrittää ettiä niitä bassoääniä sieltä. Helpottaa sointujen löytämistä vallan ihmeellisesti.

Ja edelleen joku vois tehdä vaikka jonkun topicin mihin kasata näitä pyyntöjä, jokainen vois sitten kattoo sieltä jos pystyy jollekin tabloja tai mitä tahansa tarjoomaan. Lähettää vaikka maililla kun täällä niitä ei saa postata. Mikäli tuollainen topic jonnekin tänne sallitaan. Se ei ole minusta kiinni. Pysyis vaan koko mesta siistimpänä

Kai sitä nyt voi tulla kysymään!Mitäs varten nää foorumit sit on!?
Jos oot niin hyvä ni kuuntelepa biisi ja heitä kaverille soinnut kehään!
Mitähän Yngwie Malmsteenkin tähän sanoisi! :)
Bonesaw
05.03.2006 18:49:07

Unleash the fucking fury!
Wahi
05.03.2006 19:23:57
You unleashed the focking fury! Btw, missä tuo ääniclippi olikaan löydettävissä?
Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen...
DaKiller
05.03.2006 19:54:43

Pysyis vaan koko mesta siistimpänä

Miten lailla siistimpänä? Jos ei aihe kiinnosta sen voi sivuuttaa ja mennä lukemaan vaikkapa kuka soittaa paskalla istuessaan kitaraa.
Super-Jari
05.03.2006 19:57:05
Miten lailla siistimpänä? Jos ei aihe kiinnosta sen voi sivuuttaa ja mennä lukemaan vaikkapa kuka soittaa paskalla istuessaan kitaraa.

Sanoit sen hyvin. Ei kukaan halua tietää jos jotakuta ei aihe kiinnosta.
Joees
05.03.2006 20:12:49 (muokattu 05.03.2006 20:16:38)
Sanoit sen hyvin. Ei kukaan halua tietää jos jotakuta ei aihe kiinnosta.

Tarkotin siisteydellä sitä, että näitä "kellään-nimi tähän- tabloja" topiceja ei tulis niin järjetöntä määrää tänne. Eikö olis paljon selkeempää kun yhteen topiciin vois heittää pyynnön ja sit joku lähettelis maililla tai jotenkin niitä sille joka niitä pyytää?

Kai sitä nyt voi tulla kysymään!Mitäs varten nää foorumit sit on!?
Jos oot niin hyvä ni kuuntelepa biisi ja heitä kaverille soinnut kehään!

Missä mä itseäni kehuin? Sanoin että en ole itsekäänmikään mestari, tai miten nyt sanoinkaan, anyway. Korva kehittyy kokoajan kuitenkin. Heitin jo yhden vinkin kuinka saa kohtuu helposti kuunneltua soinnut. Sori jos mä yritän antaa jollekin vinkkejä siihen. Tai mitä mä tässä anteeks pyyntelemään...

Ynkkä varmaan kuuntelemalla opettelee biisejä, luulisin. En tiedä kun en ole ynkkä enkä tunne ynkkää. Ja en mä sillä tiedolla mitään tee mitä ynkkä sanois ;) Mä voisin lähtee paskalle ja soittelemaan samalla.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Super-Jari
05.03.2006 20:14:42
Tarkotin siisteydellä sitä, että näitä "kellään-nimi tähän- tabloja" topiceja ei tulis niin järjetöntä määrää tänne. Eikö olis paljon selkeempää kun yhteen topiciin vois heittää pyynnön ja sit joku lähettelis maililla tai jotenkin niitä sille joka niitä pyytää?

Kun ensimmäinen postaaja vastaa kysyttyyn kysymykseen niin threadihan vajoaa sen jälkeen näkymättömiin.
Kampela77
05.03.2006 20:16:33
Kun ensimmäinen postaaja vastaa kysyttyyn kysymykseen niin threadihan vajoaa sen jälkeen näkymättömiin.

Ja kymmenen uutta putkahtaa tilalle.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Super-Jari
05.03.2006 20:17:13
Ja kymmenen uutta putkahtaa tilalle.

Ja ensimmäisen vastauksen jälkeen nekin menee pois näkyvistä.
Bonesaw
05.03.2006 20:17:44

Mä en oikeasti vieläkään tajua,että miten uusi topic voi haitata ketään niin paljon,että siitä pitää marista jatkuvasti.(jatkuvalla marinalla en tarkoita sinua).

Jos oikeasti on niin herkät pikku simmukat,niin sitten varmaan kannattaa olla käymättä koko Kitaransoittopalstalla.
Kampela77
05.03.2006 20:18:46
Ja ensimmäisen vastauksen jälkeen nekin menee pois näkyvistä.

Ja palsta muuttuu tabulatuuripalstaksi.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Super-Jari
05.03.2006 20:20:01
Ja palsta muuttuu tabulatuuripalstaksi.

Onko niin tapahtunut?
Joees
05.03.2006 20:20:31
Mä en oikeasti vieläkään tajua,että miten uusi topic voi haitata ketään niin paljon,että siitä pitää marista jatkuvasti.(jatkuvalla marinalla en tarkoita sinua).

Jos oikeasti on niin herkät pikku simmukat,niin sitten varmaan kannattaa olla käymättä koko Kitaransoittopalstalla.

Ei se mua sinänsä haittaakaan. Ei mun silmät niistä kärsi :) Mutta kun noita jossain vaiheessa on kuitenkin kärjistetysti se 10 000 topicia täällä, niin täyttäähän se kummasti. Ei tarvi M.netin johtoportaan olla päivittelemässä kamojaan isompiin joka minuutti. Tai mistä minä tiedän. En ole tietokoneiden kanssa nero.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Joees
05.03.2006 20:21:21 (muokattu 05.03.2006 20:21:50)
Onko niin tapahtunut?

Ei vielä, mut eipähän tuota lakiakaan ole kauaa ollut. Ja ei täältä tuo tabulatuuripalsta vielä kauaa poissa ole ollut. Mutta ihan kiitettävästi siihen nähden noita on jo tullut tänne.

Edit, perkule. Olisin voinut muokata tän edelliseen viestiin. My bad.
Groooove is in heart!
Super-Jari
05.03.2006 20:37:00
Ei vielä. Ainoa ratkaisu pitää tilanne kurissa on naljailla ketjujen aloittajille jolloin muut vastaavien ketjujen suunnittelijat eivät uskalla kysyä.

Pitää tehdä samoin sitten samoin myös kitarakama kyselyissä. Kuka jaksaa lukea jotain kysymyksiä jotain vitun etuasteputkista?
Jucciz
05.03.2006 20:38:13
Pitää tehdä samoin sitten samoin myös kitarakama kyselyissä. Kuka jaksaa lukea jotain kysymyksiä jotain vitun etuasteputkista?

Joo. Kohta JJ, Sovtek, Ruby, Svetlana ja muut firmat kieltävät kaiken putkia käsittelevän keskustelun.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Super-Jari
05.03.2006 20:49:12
Joo. Kohta JJ, Sovtek, Ruby, Svetlana ja muut firmat kieltävät kaiken putkia käsittelevän keskustelun.

Jos se on kiellettyä niin oisko pelkkä varoituksen painaminen mitään sen sijaan että pidetään ketju etusivulla varmasti niin kauan että siihen ehtii kaikki käydä sanomassa jotain?
Keppis
11.03.2006 10:31:51
Ajatellaanpa, että ei ole koko biisiä levyllä tai muulla tallenteella. SIlti haluaa soittaa, niin paha sitä on muisteleen lähtee.
"Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!" http://www.mikseri.net/fobia
poppamies
11.03.2006 11:08:40

Tässä bassolinja. Viisaana miehän siitä pystyy soinnutkin selvittämään...

http://img406.imageshack.us/my.php?image=maputoan17fa.jpg

http://img406.imageshack.us/my.php?image=maputoan29qp.jpg
G-strings are for strippers
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)