velkopopovicky 10.02.2006 12:42:02 | |
---|
Yölinnun kyseiseen piisiin tarttis sointuja.. |
J.Lo 03.03.2006 23:15:36 | |
---|
ne löytyy kirjastosta kirjan nimi on joku iskelmä 2005 tai 06 tai joku sellanen. etippä kirjastosi web origosta vaikka internetistä Ei mitään radiorenkutusta |
w the greatest 04.03.2006 20:53:48 | |
---|
Putoa vaan mutta muista joustaa polvista. Kissa vieköön. |
Jucciz 04.03.2006 21:00:21 | |
---|
Kuuntele biisi ja kirjoita soinnut paperille? |
Coran 04.03.2006 21:06:05 | |
---|
Kuuntele biisi ja kirjoita soinnut paperille? Jucciz jatkaa ikuista taisteluaan totuuden puolesta. o.o |
w the greatest 04.03.2006 21:08:01 | |
---|
Kuuntele biisi ja kirjoita soinnut paperille? Sinnikkyytesi on nyrjähtäneellä tavallansa ihailtavaa. Kissa vieköön. |
Bonesaw 04.03.2006 21:08:41 | |
---|
Jucciz jatkaa ikuista taisteluaan totuuden puolesta. Jep.Kun ei voi ymmärtää,että on myös sellaisia kitaristeja,jotka haluavat oppia vaikka ainoastaan yhden kappaleen,jota sitten illalla takan ääressä soitella. |
Nuages 04.03.2006 21:30:15 | |
---|
Kuuntele biisi ja kirjoita soinnut paperille? Rakentavia neuvoja aloittelijoille jo vuodesta xxxx. |
Bonesaw 04.03.2006 22:06:34 | |
---|
Rakentavia neuvoja aloittelijoille jo vuodesta xxxx. No neuvohan sinänsä on rakentava,mutta ei sitä silti tarvitse joka topiciin postata. |
w the greatest 04.03.2006 22:24:17 | |
---|
Kertaushan on opintojen äiti mutta juccizen toisto on kyllä melekomoista jöötiä. Kissa vieköön. |
yngwie malmsteen 05.03.2006 15:05:52 | |
---|
Putoa vaan mutta muista joustaa polvista. No heh.. :) mee www.mysongbook.com ja lataa guitar pro niminen ohjelma ja sitten pistät noilla sivuilla hakuun biisin nimen ja lataat sen sieltä. |
No heh.. :) mee www.mysongbook.com ja lataa guitar pro niminen ohjelma ja sitten pistät noilla sivuilla hakuun biisin nimen ja lataat sen sieltä. Eikä varmana löydy. |
Jackson Dinky 05.03.2006 15:16:10 (muokattu 05.03.2006 15:16:46) | |
---|
Tää uus tekijänoikeuslakihan on ihan hyvä mutta siinä mielessä ihan paska että nyt nämä kitarapalstat täytyy "Pistäkää tänne sen biisin tabit" -topikeilla. Tuon tason biisin soinnut jopa minä blokkaan paperille. Samoilla linjoilla mennään ku Jucciz. "Mitä te ny enää hiivitte ne näki teijät jo!111" -Veljeni cs matsi |
Keppis 05.03.2006 15:38:47 | |
---|
Kuuntele biisi ja kirjoita soinnut paperille? Ei olis varmaan paha juttu sullekkaan heittään soinnut nyt tähän. Kai nyt sen verran muistat vaikket levyä omistaiskaan. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
Joees 05.03.2006 16:00:13 | |
---|
Jossain menneessä topicissa todettiin että ei näitä pyyntöjä tänne tule paljon, kun porukat ei viitsi itse edes kokeilla kuuntelemista. Mun mielestä näitä alkaa satelemaan jo ihan tarpeeks. Täysin samaa mieltä Jucciksen kanssa. Tai sitten menee kysymään jonnekin iskelmäpalstalle. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Super-Jari 05.03.2006 17:54:51 | |
---|
Jossain menneessä topicissa todettiin että ei näitä pyyntöjä tänne tule paljon, kun porukat ei viitsi itse edes kokeilla kuuntelemista. Mun mielestä näitä alkaa satelemaan jo ihan tarpeeks. Täysin samaa mieltä Jucciksen kanssa. Tai sitten menee kysymään jonnekin iskelmäpalstalle. Kyllä! Vitut täällä ketään auteta! |
Joees 05.03.2006 18:17:35 | |
---|
Kyllä! Vitut täällä ketään auteta! Kyllä auttaa saa, siinä ei oo mitään pahaa. Mut suositaan sitä että porukka yrittää itsekin. Ei pelkästään etsi netistä vaan yrittää korvalla ottaa. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Super-Jari 05.03.2006 18:24:17 | |
---|
Kyllä auttaa saa, siinä ei oo mitään pahaa. Mut suositaan sitä että porukka yrittää itsekin. Ei pelkästään etsi netistä vaan yrittää korvalla ottaa. Kaikki ei vain osaa plokata ja uskon että kysyjät on jo yrittääneet itse. |
Joees 05.03.2006 18:29:53 | |
---|
Kaikki ei vain osaa plokata ja uskon että kysyjät on jo yrittääneet itse. Siksi juuri pitäisi yrittää kovemmin jotta osaa. En mäkään mikään kultakorva oo mutta pärjään. Ja mä en usko että puoletkaan näistä jotka näitä tabloja kyselee ovat itse kokeilleet plokata. Tosin sehän olen vain minä. Kuten sanoin jo jossain muussa kirjotuksessa jotta yrittää ettiä niitä bassoääniä sieltä. Helpottaa sointujen löytämistä vallan ihmeellisesti. Ja edelleen joku vois tehdä vaikka jonkun topicin mihin kasata näitä pyyntöjä, jokainen vois sitten kattoo sieltä jos pystyy jollekin tabloja tai mitä tahansa tarjoomaan. Lähettää vaikka maililla kun täällä niitä ei saa postata. Mikäli tuollainen topic jonnekin tänne sallitaan. Se ei ole minusta kiinni. Pysyis vaan koko mesta siistimpänä Groooove is in heart!
Bonesaw 05.03.2006 18:31:12 (muokattu 05.03.2006 18:31:32) | |
---|
Ei mitn. |