Aihe: Elävänmusiikin paikat katoaa.
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16 17 18
uruttaja
04.03.2006 19:58:28 (muokattu 04.03.2006 19:58:57)
seuravaavat kaksisataa kertaa TALUTALUTALUTALUTALUTALUTALUTALTUALTUATLUALTUAL
Ukko
04.03.2006 19:59:32

Pitäiskö tilata piipaa auto ?
Sertzo S
04.03.2006 19:59:57

Älä uhoo prle!
uruttaja
04.03.2006 20:00:32
Älä uhoo prle!

Ensimmäinen asia tänään mikä onnistu, eikö siitä saisi aidosti iloita....
Sertzo S
04.03.2006 20:01:57
Ensimmäinen asia tänään mikä onnistu, eikö siitä saisi aidosti iloita....

Olokoon, mutta älä ota tavaksi!

Nyt telkkarin ääreen. :)
Ukko
04.03.2006 21:46:10

Nyt telkkarin ääreen. :)

...nukkumaan puoliksi juotu puteli kätösissä :)
uruttaja
04.03.2006 21:46:59
...nukkumaan puoliksi juotu puteli kätösissä :)

Älä anna periksi. Ole mies, juo loppuun kun kerran aloitit.
isojussi
05.03.2006 11:13:12
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

No jo on idioottimainen kommentti. Puolustaksä ihan tosissaan sitä, että muusikkojen liiton tariffeja ei tarvi noudattaa? Vai mikä sua tossa asiassa mättää?
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
KoskPaavo
05.03.2006 11:52:18
Toni Halme laulukeikalle! Voi vuohen vehkeet!
Jenkeissä muuten ammattinäyttelijät ovat nostaneet kovan haloon tuosta että Tosi-Tv syö heidän töitään.Samaa suuntaa täälläkin, kohta koko TV on sitä.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
isojussi
05.03.2006 16:14:03 (muokattu 05.03.2006 16:14:16)
Moro Ukko!

En mäkän tiedä, mistä puolikas on moisen tynnöriesan keksiny mulle heittää. Aivan sama.

Jotka mut tuntee, tietää etten kilpaile esim. triojen kanssa hinnoilla. Ne polkee mun hintoja. Polkekoot vapaasti, kun eivät muuhun pysty.
half
05.03.2006 17:28:41
Moro Ukko!

En mäkän tiedä, mistä puolikas on moisen tynnöriesan keksiny mulle heittää. Aivan sama.

Jotka mut tuntee, tietää etten kilpaile esim. triojen kanssa hinnoilla. Ne polkee mun hintoja. Polkekoot vapaasti, kun eivät muuhun pysty.

En sitten varmaan tunne sinua, mutta alaa kuitenkin tunnen. Täällä pyörii monenlaista vitsinvääntäjää ja tempuntekijää. Tuntuu olevan muutama virtuaalisoittajakin mukana, mutta ei se mitään, kyllä tänne mahtuu. Sinuna lehmipoika jättäisin yleisesti ottaen muiden pystymisten arvioimisen pienemmällä vai oletko mielestäsi kovakin vetäjä ? Sori, etten ehtinyt vastata aiemmin, kun keikat painaa. Sulla aikaa tuntuu riittävän muiden tekemisten ruotimiseen.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
isojussi
05.03.2006 17:48:50
Kattos halhvia!

Ilmeisesti osu sitten aika pahastikin? Lopunperin on aika sama, mitä sä ajattelet musta. Tärkeintä, että asiakkaani ovat tyytyväisiä Hyvä jos keikkaa piisaa - toivottavasti saat liksasta jotain vastinetta pitkälle urallesi. Mutta jos oikeasti olet niin kokenut, kuin olet, pitöis sunkin ymmärtää, että tariffienpolkeminen ym. kuunoilu on kuin kusis pakkasella housuihinsa.

Mä tiän ihan tarkkaan missä olen hyvä ja missä huono, enkä ole itseeni koskaan miksikään mestariksi väittänytkään.

Tässä sitä taas ollaan - tapellaan kavottaman raukan kanssa, joka vittuilee nimimerkin takaa. Voit todellisuudessa ihan yhtä hyvin olla joko:

- Pitsapalkalla soitteleva aloittelija

- Yhä 30 vuoden jälkeen kilometri- ja päivärahoiklla humppaasoittava sikaniska.

Molemmista on vain yksi suunta, mutta vain ensimmöisestä myös mahdollisuus.

Mitenkään muuten ei ole kai selitettävissä itkusi Muusikkojen liiton minimitariffeja vastaan.

Voisin mäkin pudottaa laskutushintaani 50% eikä tarvis kotona olla ollenkaan. Ja silti olisin vielä komeasti TESin yläpuolella.
isojussi
05.03.2006 18:00:01
Kattos - olihan sillä Halfilla kotisivutkin. Entistä enemmän ihmetyttää toi asenne(vamma).
half
05.03.2006 18:02:42
Kattos halhvia!

Ilmeisesti osu sitten aika pahastikin? Lopunperin on aika sama, mitä sä ajattelet musta. Tärkeintä, että asiakkaani ovat tyytyväisiä Hyvä jos keikkaa piisaa - toivottavasti saat liksasta jotain vastinetta pitkälle urallesi. Mutta jos oikeasti olet niin kokenut, kuin olet, pitöis sunkin ymmärtää, että tariffienpolkeminen ym. kuunoilu on kuin kusis pakkasella housuihinsa.

Mä tiän ihan tarkkaan missä olen hyvä ja missä huono, enkä ole itseeni koskaan miksikään mestariksi väittänytkään.

Tässä sitä taas ollaan - tapellaan kavottaman raukan kanssa, joka vittuilee nimimerkin takaa. Voit todellisuudessa ihan yhtä hyvin olla joko:

- Pitsapalkalla soitteleva aloittelija

- Yhä 30 vuoden jälkeen kilometri- ja päivärahoiklla humppaasoittava sikaniska.

Molemmista on vain yksi suunta, mutta vain ensimmöisestä myös mahdollisuus.

Mitenkään muuten ei ole kai selitettävissä itkusi Muusikkojen liiton minimitariffeja vastaan.

Voisin mäkin pudottaa laskutushintaani 50% eikä tarvis kotona olla ollenkaan. Ja silti olisin vielä komeasti TESin yläpuolella.

En ole sanallakaan puhunut hinnoista, mutta kyllä ne meillä kohdallaan on. Olet vaan niin pirun kärkäs syyttelemään muita ilman parempaa tietoa. Soittamisestasi en ole kiinnostunut pätkääkään, mutta jos se on samaa tasoa oikeinkirjoituksen kanssa, niin anna taustan soida vaan. Onnea ja menestystä kuitenkin valitsemallesi tielle. Jos hoidettaisiin ensin omat asiamme ja vasta sitten muiden.
Omaansa voi aina kehua, mutta jotain kertoo myös tarve heittää paskaa muiden niskaan. Missä kohtaa olen maininnut jotain hintojen polkemisesta ?
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
isojussi
05.03.2006 18:11:33
...Omaansa voi aina kehua, mutta jotain kertoo myös tarve heittää paskaa muiden niskaan...

???

...Missä kohtaa olen maininnut jotain hintojen polkemisesta ?

Siitähän tää lähti, mä yritin toitottaa TES:sistä kiinnipitämisen ja Muusikkojen liiton tariffien puolesta.
jeppeq
05.03.2006 18:14:40

Pakkohan sulla on olla hyvät hinnat, ku kerta on alv22% toimintaa ohjelmamyynti mielestäs. Varmaan keskimäärin 22% paremmat palkat ku muilla meillä typeryksillä. Anteeks, oli pakko.

Jatkakaa kinaamista.
Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo !
uruttaja
05.03.2006 18:15:14
???

Siitähän tää lähti, mä yritin toitottaa TES:sistä kiinnipitämisen ja Muusikkojen liiton tariffien puolesta.

Tästä on jauhettu. Monen mielestä riittää että on hyvä meininki, viis rahasta.
isojussi
05.03.2006 18:17:30
Pakkohan sulla on olla hyvät hinnat, ku kerta on alv22% toimintaa ohjelmamyynti mielestäs. Varmaan keskimäärin 22% paremmat palkat ku muilla meillä typeryksillä. Anteeks, oli pakko...

Ei mitn. Jos oon noin sanonu, niin oon ollu väärässä - eiks ohjelmatoimistojen alv oo pienempi?

No aivan sama - lääninveroviraston mukaan mun toiminta on alvivapaata - notta en vaivaa päätäni sillä liikaa - paitti että en siinäkään mielessä ymmärrä, miten ne voi myydä trioja ja jopa kvartetteja alle mun laskutushinnan.
isojussi
05.03.2006 18:18:04
Tästä on jauhettu. Monen mielestä riittää että on hyvä meininki, viis rahasta.

Todennäkösesti väärinkäsitytä koko savotta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)