Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 525 26 27 28 29121 122 123 124 125
Twinkle
04.03.2006 15:41:25
Olipa vitun tyhmä 12-vuotias!!!! Kai hakkasit sen IHAN PASKAKSI!???!!

Ja vielä Vasaralla?
mannerheim666
04.03.2006 16:16:24 (muokattu 04.03.2006 16:36:09)
Tampereen Ahosen musiikki on kyllä sellainen KULT paikka, että meikä on ruvennut pitämään ihan hauskaa silloin tällöin niiden kustannuksella. Oon yhdestä mikseristä kysynyt hintaa joka toinen päivä kahden viikon ajan, eikä ne vieläkään tiedä sanoa yhtään minkä hintainen se on... Parasta siellä on se vanha mummo, joka ei tiedä yhtään mistään mitään eikä osaa muuta kuin kyylätä siellä vihaisesti aina kun sinne menee. Miten se paikka voi olla pystyssä???
mannerheim666
04.03.2006 17:38:37
täsmennän vielä että kyllä olen mikseria hommaamassa ja kiinnosti siellä yksi mikseri, mutta tämä on ollut taas ihan mahdotonta touhua niiden kanssa, kun mikseri joka on ollut niillä ikuisesti myynnissä ja ne ei ole koskaan tiennyt sen hintaa?!?!?!??!!?!!!????!! ja olenkin innoissani tässä soitellut ja kysellyt sitä hintaa eikä vieläkään saa minkäänlaista vastausta.
Manicci
04.03.2006 19:14:19
Kerran kun menin ahosen musiikkiin ihan ajankulukseni, samantien kun astuin sisään ja vilkasin kitarahyllyä, niin se ukko ilmestyy paikalle kuin tyhjästä ja kailottaa että "kitaroita saa kokeilla!mitävaa!"

tapoin siinä sitten aikaa kun kyytiä odottelin, soittelemalla jollain vintage-stratolla joka maksoi yli 2t€ ja oli aivan paska.

Sit ku kysyin jostaki stratosta jotai nii se ukko löi Fenderin kuvaston mulle käteen... Jep.
Strato ja putkimarsu- muita ei tueta.
mannerheim666
04.03.2006 21:08:34 (muokattu 04.03.2006 21:11:45)
joo tosiaan ahosen musiikista on paljon kokemuksia...Joskus kauan sitten kun olin skidi niin iskä osti sieltä haitarin. pihlajanmaan. Maksettiin siitä sitten jotain 4000 markkaa ja tehtiin kaupat. Sitten se äijä sieltä soitteli hädissään viikon päästä, että oli myynyt 6500 markan haitarin meille vahingossa 4000 markalla, kun oli luullut sitä eri haitariksi...Eli oli myynyt meille kalliimman haitarin halvemman hinnalla.
halusi että maksamme vielä jälkeen päin kun kaupat oli lyöty lukkoon 2000 markkaa lisää viikko takaperin.....AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
meillä oli kyllä kaikki kuitit, haitarin mallit jne lapussa aivan oikein eikä mitään väärää oltu tehty. Ajateltiin vaan että saatiimpas hyvään hintaan hyvä haitari.
mannerheim666
04.03.2006 21:13:56
Jos joku lyö tota juttua paremmaksi niin AVOT....Onko kellään lisää kokemuksia AHOSEN MUSIIKISTA????? Se on suomen paras paikka. Suorastaan tampereen kulttuurinähtävyys...
mannerheim666
04.03.2006 21:21:46
Kerron vielä pari esimerkkiä AHOSEN MUSIIKISTA... Kyselin oisko niillä jotain särövahvistinta, että haluaisin kokeilla. Olisin vaihdossa antanut, erään toisen haitarin minkä omistin. Eli noin 15 vuotta ensimäisen kosketuksen jälkeen ahosen musiikkiiin. Eli särövahvistinta....Pauli se sitten palloili siinä ympäriinsä ja lopulta vetäisi jonkun 70 luvun vehkeen siitä esiin. Kytki mulle kitaran siihen kiinni. Laittoi päälle ja sanoi että siinä on....Tuossa vähvistimessa ei todellakaan ollut minkäänlaista säröä. Olin siinä että just just....oisko mitään säröpedaalia sitten... Se sieltä jostain kaivoi jonkun TOTAL JÄMÄ pedaalin missä ei ollut edelleenkään mitään säröön liittyvää edes. Pyysin sitten että oisko jotain toista "säröpedaalia"... jees vihdoin onnistu...Jonkun funk härvelin se mulle löysi. (ei kyä vieläkään oikein slayereitä soiteltu sillä kokoonpanolla)...sitten kaikki myyjät katosi kaupasta jonnekin sanaa sanomatta. Ainoastaan se mummu oli siinä. Kysyin mihis pauli meni. Mummo oli vaan hiljaa pitkän aikaa ja sanoi. En tiedä... Odottelin vartin ja sanoin mummolle että moro, eikä se vastannut mitään ja lähdin meneen.
Jannipaali
04.03.2006 21:57:40 (muokattu 04.03.2006 21:58:13)
Voisit jatkossa käyttää sitä muokkaa -nappia, että ei tarvisi aina uutta viestiä lähettää, ottaen huomioon, että viestiesi aikaväli on aika lyhyt.
Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia.
mannerheim666
04.03.2006 22:45:50
no ei ole tähän aiheeseen lisää kerrottavaa. kaikki kommellukset on tapahtunut tuolla ahosen musiikissa. No puolustuksekseni voin sanoa, että jokainen noista viesteistäni oli kuitenkin pidempi kuin tuo sinun äskeinen viestisi ja monet muut kahden sanan viestit. Mutta pysytäänpäs aiheessa.
Öyvind
05.03.2006 00:08:14 (muokattu 05.03.2006 00:08:21)
No puolustuksekseni voin sanoa, että jokainen noista viesteistäni oli kuitenkin pidempi kuin tuo sinun äskeinen viestisi ja monet muut kahden sanan viestit.

mut mieti!!1 jos sä oisit kirjottanu ne kaikki kolme siihe samaa ni sitte sulla ois ollu yks ihan VITUN pitkä viesti!!§1+
Da Make
05.03.2006 00:27:51
Jos joku lyö tota juttua paremmaksi niin AVOT....Onko kellään lisää kokemuksia AHOSEN MUSIIKISTA????? Se on suomen paras paikka. Suorastaan tampereen kulttuurinähtävyys...

Haha! Jees, kerran olen tuolla erehtynyt käymään, ikkunassa oli oikein hienokuntoinen Gibson LesPaul, satuin niihin aikoihin etsimään juuri sen tyyppistä soitinta. Sunburst Customi.
Astuin liikkeeseen sisään, tervehdin myyjää ja vilkuilin ympärilleni.
Myyjä: "Mitäs pistetään pakettiin?"
Minä: "No, kiinostaisi tietää tuosta Gibsonin LesPaulista joka on tuossa ikkunassa."
Myyjä: "Joo, tosi hyvä kitara, sisään soitettu ja niitä arvokkaita 70-luvun malleja."
Minä: "Mikäs olisi hinta näin kanta-asiakkaalle, heh heh"
Myyjä: "Se ei ole myytävänä."
Minä: "... ahaa, onko se varattu vai?"
Myyjä: "Ei, se ei ole myytävänä, en tiedä mi.. *mutinaa, ja kääntyy pois ja kävelee mutisten takahuoneeseen.*"

Lisätkää muutamaan väliin sitä perinteistä kiusallista hiljaisuutta.
Öyvind
05.03.2006 00:38:56
Lisätkää muutamaan väliin sitä perinteistä kiusallista hiljaisuutta.

Tuo kyllä kuulostaa paikalta jossa on käytävä mikäli Mansessa satun piipahtamaan!
fox
05.03.2006 01:42:23

Tuo kyllä kuulostaa paikalta jossa on käytävä mikäli Mansessa satun piipahtamaan!

Siltä varalta että käväset siellä... Vaihtokoneissa (siis niissä jotka on MYYTÄVÄNÄ, huom) oleva kirjainkoodi on se hinta.. cej esim. _saattaa_ olla 350..
Toki siellä _saattaa_ esiintyä soittimia, jotka ei ole ollenkaan myytävänä, niinkuin tuossa yllä kävi ilmi..
Ja kyllä, olen joskus tehny jo vanhan Ahosen aikaan kitararemppaa ko. liikkeelle..

Pitipäs vielä puhua, kun sattumoisin kattelin (ja jopa sain testata) yhtä kitaraa ja kyselin hintaa... "Tuollasia on tuolla myyty......*köh*.....(summa tähän)...hinnalla. Muttatuoeioomyynnissä!"
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
J.Hollström
05.03.2006 09:29:26
Joopa joo. 27 sivuu tyhmii myyjien kommenttei musaliikkeissä? Ok. En tosin lukenut näistä yhtään.

Edellisellä keralla kun kävin musakaupassa, niin jo hieman vanhempi kaveri kyseli, kuinka hän saisi basson paremmin kuulumaan bändissä ja lisäkaappia oli etsimässä. Kyllä siinä myyjältä vaaditaan melkoista pidättyväisyyttä kommenteissa kun selvisi, että bassostyrkkari on Hartken pieni kickbag yhdellä 12" ämyrillä. Ei voi oikeen sanoa, että osta nyt ensin joku vahvistin jolla ääntä saa ulos. Jää vielä kaappikaupat tekemättä.

Samoin toissakeralla joku tiluteinihevipelle rääkkäsi kitaraa ihan hirvittävällä soundilla ja päin helvettiä. Ainoa oikea kommentti olisi ollut "ulos täältä", mutta minkäs teet, aisiakas on aina oikeassa.

Voisi olla, että jos alettais kirjoittelemaan tyhmimpiä ostajien kommentteja tänne, niin 2500:n viestin lukkoraja tulis äkkiä vastaan.
Mighty Shade "Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä ammattiauttajaan, tuollainen agressiivinen mölli kuin sinä ajautuu, ellei jo ole, vaikeuksiin ja pahasti." -stenel
fox
05.03.2006 12:18:20

Ainoa oikea kommentti olisi ollut "ulos täältä", mutta minkäs teet, aisiakas on aina oikeassa.

Voisi olla, että jos alettais kirjoittelemaan tyhmimpiä ostajien kommentteja tänne, niin 2500:n viestin lukkoraja tulis äkkiä vastaan.

Todennäkösesti näin.. ;) Mutta en oo kovin suurella vakavuudella näihin suhtautunu, ja onhan noita oikeesti tyhmiä kommentteja tuolla edellisissä, vaikka on tarkoitettu lähinnä toiselle osapuolelle ne krediitit, niin kyllähän ne on ns. toisin päin.. :)

Kun joskus tuli noita jotain säätöjä/pikku fiksauksia tehtyä ns. "tilaajan tiloissa", niin pääsi kuulemaan kyllä kaikenmoista. Soittoa ja sanontaa..
"Kovia soittajapoikia" tuli kerran yhteen liikkeeseen..olivat kovinkin nohevia ja "kuuluisan oloisia", yksi tiedusteli myyjältä: "Onks teil tosi hyvii beissei??" Myyjä tarjotteli yhtä jenkkibassoa, mutta ei kelvannu, kun se oli "emä tuonnäköstä kyl osta"...
Twinkle
05.03.2006 12:42:07
Myyjä tarjotteli yhtä jenkkibassoa, mutta ei kelvannu, kun se oli "emä tuonnäköstä kyl osta"...

Ostaisitko ite ruman näköisen soittimen? :P Varmaan se Wangcaster on myynnissä jossakin, sehän oli muistaakseni jenkki ja käsityötä, taatusti hyvä soitin.
mannerheim666
05.03.2006 13:10:52
Olin muuten jälleen kerran ahosen Musiikissa...Unohdin tämän yhden jutun;
Sinne tuli joku heviteinipelle tuomaan akustisen kitaransa viritettäväksi. Sen jälkeen se kysyi että paljonko maksaa, että kun hän toisi aina kitaransa tänne viritettäväksi? + Paljon piinaavia hiljaisuuksia ja mitä ihmeellisimpiä vastauksia. Olisi nyt edes myynyt sille sen kitaran virittimen.
mannerheim666
05.03.2006 13:23:07 (muokattu 05.03.2006 13:26:24)
Olipa siinä kyllä tyhmä kommentti musaliikkeen myyjältä.

hoh hoh. hyvä kun huomasit että jutun stara olikin tällä kertaa asiakas
fox
05.03.2006 13:31:53

Ostaisitko ite ruman näköisen soittimen? :P

Mm´m..point taken.. ;) Mutta hih, kuitenkin.. mielestäni tuollanen silloinen F:n Presari ON laskettava kategoriaan "hyvii beisei".. :)
Eipä mun käsintehty S.D.Curlee niin maailman kauneimpia oo.. mutta kyl se Wangcasterin peittoaa...hih.. 8)

Tuosta vielä, mielestäni Ahosen Musiikki on ihan omassa erityisasemassaan, tamperelaiset vahemman kaartin soittajat tietää ainakin mitä tuol tarkoitan.. Se ei ehken ole ihan tavan musiikkikauppa ollenkaan, ainakaan mun mielestä.
Kaipa niillä on edelleen se kuorma-autollinen 80´s Casioita tehtaan pakkauksissa jossain xx varastossa... vaikka teknomiehet niitä kovin himoittis, niin ehkä eivät myyntiin tule..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)