Kulkunen 04.03.2006 17:08:06 | |
---|
Onko millään keikalla tällä kiertueella soitettu Seitsemän Sinetin Takana -biisiä? On nimittäin vähän helvetin hyvä livebiisi. "Do you think I'm wearing all black 'cause I'm a ray of fucking sunshine?" 1961-1994 |
Julmettu 04.03.2006 19:35:06 | |
---|
En eilisellä keikalla ollut, mutta voin vaan kuvitella, minkälaisia tyyppejä tuolla on ollut mukana. Muutama viikko sitten Diablon keikalla oli juuri näitä tyyppejä, että kun vähänkin yritti eläytyä musiikkiin, niin meinasi tulla turpaan. Keikoilla on mukavaa sellainen perusmesoaminen, kunhan kädet pidetään alhaalla, kontakti kohdistuu vartalon alueelle ja tarkoitus ei ole vahingoittaa ketään. Siinä vaiheessa, kun hampaita alkaa katkeilemaan ja aamulla on turpaansaaneennäköinen, niin ollaan miun mielestä pielessä. Jos joku tykkää turpaan saamisesta, niin sitä voi saada ja antaa jossain muualla, kuin keikkojen eturiveissä. Hah, se kaljupää oli melko ilmestys :D |
pehko 04.03.2006 20:33:25 | |
---|
no oon iha samaa mieltä. pilas suurimman osan keikasta. yritin pitää kiinni siitä kaiteesta et pystyisin olee siinä eturivissä nii sit tulee joku huora-pissis jonku uniklubi-pellen kaa änkemää siihe ja alkaa raapimaa ja tönimää iha täysillä mua. oli iha perseestä se alku ku porukka oli töykeetä ja itsekästä ja pittiki oli iha paska ku siellä hakattii tosissa toisiaa mut ei uhme ku oli täynnä minuaki nuorempia sunmuita tälläsia riehukalleja. yks mulkku alko lähentelee mun muijaaki saatana. muute oli kyl pirun kova keikka. rottenin keikalla oli paljo mukavampaa porukkaa oli aikuistuneempaa ja reilumpaa ja otti muut huomioo, eikä hakannu tosissaa porukkaa vaa otti leikkimielisesti asiat. jooh, se oli siinä suunilleen keskivaiheilla, minne mut bannattiin heti kun eka biisi jyrähti käyntiin. Jotkut 2metrisen hyypiöt siinä leikki flipperiä...hetken kun yritti nauttia musiikista ja kattoa esiintyvää bändiä, ni heti heilahti jostain kyynärpää naamaan, ja sitte menikin taas seuraavat 5minsaa pitäessä huolta, ettei tule lisää iskua... Epärehtiä käytöstä, etten sanoisi. Shit In My Mouth And Call Me Your Sister |
Leppala 04.03.2006 21:58:53 | |
---|
Kohta nähdään tuleeko keravalla dunkkuun...hehehe. Raportoidaan huomenissa keikasta lisää. |
Jokunen 05.03.2006 00:49:36 | |
---|
Hah, se kaljupää oli melko ilmestys :D Kenen kaljusta nyt puhutaan? Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K |
Aivan witun päällikkö setti! Vaikka tosin saavuttiin paikalle hieman myöhässä, mutta ei tullu dunkkuun(pitissä :) ), ja muutenkin perkeleen kova meininki oli, että suosittelen livenä kaikille! |
Julmettu 05.03.2006 09:59:45 | |
---|
Kenen kaljusta nyt puhutaan? Se 150-senttinen kehonrakentajaskini joka alko mättämään porukkaa turpaan siellä, kun sen koskemattomuutta loukattiin. Et sinä. :) Öfftöpic. |
Sufferin Bastard 05.03.2006 11:22:17 | |
---|
Kävimpä maanantaina ostamassa ton uuden levyn ja nyt ku oon jo sen kerenny kuunnella monesti läpi niin täytyy sanoa että on parasta mokomaa koskaan. Täytyypä käydä katsomassa herrojen livekunto 45:ssa Geddy Lee SUCKS!! |
tuomittu 05.03.2006 15:19:24 | |
---|
Avatarissa taitaa lukea sittenki se sun oikea nick. No niinhän siinä lukeekin. Eikä se ole edes vitsi! Eiku... |
Morris on acid 05.03.2006 17:07:01 | |
---|
Kävimpä maanantaina ostamassa ton uuden levyn ja nyt ku oon jo sen kerenny kuunnella monesti läpi niin täytyy sanoa että on parasta mokomaa koskaan. Täytyypä käydä katsomassa herrojen livekunto 45:ssa Nelivitoseen vois todellakin suunnistaa. Keikka edellisen levyn tiimoilta samassa paikassa oli ainakin ihan saatanan hyvä. Poikien uusi kiekko on kyllä potkinut munille ja perseelle lujasti. |
Ritsku 05.03.2006 22:08:41 | |
---|
olin kyllä aika pettynyt yleisön meininkiin tuolla Lutakon keikalla....olisi ollut mukava ensisijaisesti nauttia keikasta, kun pitää huolta ettei kuole.. nim. sain turpiin noin 20 kertaa, huuli halkes, silmäkulma turpos ja päätäsärkee enemmän ku vähän sama täällä. Porukkalla meni meininki vähän yli siellä. Olin siinä eturivissä, nii sain oikeesti enemmän kattoo etten saa turpaani, ku ite bändiä. Tosi ärsyttävää... Samoin se pitti oli ihan perseestä ku porukka vaa hakkas toisiaa siellä iha tosissaa turpaa. Mutta bändi soitti hyvin! ei voi muuta sanoo! Hyvä keikka se oli loppujen lopuks, vaikka osa yleisöstä oli tosi ärsyttävää. LEGENDAARISTA ! |
Chimera 05.03.2006 22:51:22 (muokattu 05.03.2006 23:05:12) | |
---|
Lutakossahan oli paljon m.nettiläisiä, jopa itse lapiokin. Olisi ollut melkein miitingin paikka kun kerta olin itse yksikseni torstaina paikalla. Perjantaista varmaan oli puhe tuossa yllä koska ei torstaina siellä mitään isompaa kalabaliikkia ollut. Ihme miten toiset menevät musiikista niin mielipuolisiksi, että pitää riehua aivan silmittömästi. Onneksi en ollut perjantaina jos siellä ihan turpiin jo alettiin mättämään? Anteeksi myös hyvin tyhmä kysymys mutta mikä on pitti? Väkijoukon keskikohta? Ajattaran keikalla joku reilu vuosi sitten erään jampan keskellä väkijoukkoa täysin päättömästi joka suuntaan suoritettu poukkoilu herätti kaikissa ympärillä olleissa runsaasti pahennusta. Toiset töni sitä sitten vielä joka suuntaan eli aika flipperiksi meni. Lisäksi tällä hepulla oli vielä otsaa tulla kysymään minulta, että yritinkö kampata häntä. Ei kuulemma terveellistä semmoinen. No eipä kyllä mokoma riehuminenkaan. |
aivokuolio 06.03.2006 00:21:51 | |
---|
Anteeksi myös hyvin tyhmä kysymys mutta mikä on pitti? Väkijoukon keskikohta? Tähän ollaan tultu. Kato vaikka Mokoman Pahaa verta-musiikkivideo. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Chimera 06.03.2006 01:08:43 | |
---|
Tähän ollaan tultu. Kato vaikka Mokoman Pahaa verta-musiikkivideo. Laita näkymään niin katson. Hoho. Olisiko joku toinen yhteistyöhaluisempi? |
elbowski 06.03.2006 01:15:57 (muokattu 06.03.2006 01:20:28) | |
---|
Laita näkymään niin katson. Hoho. Olisiko joku toinen yhteistyöhaluisempi? Pitti on siis moshpit. Nimi saattaa toki johtaa harhaan, eli ideana ei ole tyyppejä jotka moshailee ryhmässä, vaan yleisössä oleva joukko, jossa remutaan ja riehutaan, tanssitaan ja potkitaan, moshataan ja painitaan ns. ''leikkimielisesti''. Ideana ei ole mikään väkivalta tahi satuttaminen, vaan se, että ne jotka haluavat, saavat ottaa kaiken irti ja riehua pitissä häiritsemättä niitä, jotka eivät riehua halua. Monasti tapahtuu kuitenkin niin, että pittejä esiintyy monia yleisön etuosassa, jolloin - ikävä kyllä - ulkopuolisetkin saattavat ottaa osumaa, ideanahan olisi koota kaikki pittailijat yhteen massiiviseen pittiin. Pittiin ei kannata mennä jos pelkää saada pikkunirhaumia, kolhuja ja mustelmia. Myös roikkuvat ketjut ja helyt ollaan todistettu huonoiksi pitissä. E. Ja huolehtivaisuutta tavataan myös paljon. Esimerkiksi, joka kerta kun olen pitissä lentänyt turvalleni tahi selälleni, on alta aikayksikön tullut useampiakin jeesaajia nostamaan heti ylös, ettei jää jalkojen tallaamaksi. Pitissä liikkuu rakastavaista ja huolehtivaa porukkaa :) E2. http://en.wikipedia.org/wiki/Mosh_pit Raivo määrää nuotin |
sagnakateih 06.03.2006 07:51:23 | |
---|
|
Nelikielipiru 06.03.2006 09:38:05 | |
---|
Aivan witun päällikkö setti! Vaikka tosin saavuttiin paikalle hieman myöhässä, mutta ei tullu dunkkuun(pitissä :) ), ja muutenkin perkeleen kova meininki oli, että suosittelen livenä kaikille! Joo oli kyl hyvää settiä ja soundit todellakin kohillaan. Ainoo miinus oli paikallinen pitti porukka, turhan väkivaltaista tarkotan että pidetään ne kädet ALHAALLA niin että osumat pysyy _reilusti_ kaulan alapuolella. Itelleni tuli heti ekan biisin aikana kunnon tälli vasempaan korvaan ja vi''''u että sattu ja frendi sai reilusti leukaperille, olin sitten myöhemmin kattelemassa hieman sivulla jossa oli joku urpo nyrkit pystyssä "odottelemassa" jos joku sattuisi tulemaan etäisyydelle, kerran jouduin vetäsee tyypin hieman tonttiin koska urpo yritti vetästä nyrkillä jokakuta joka oli pitissä, EI näin. Jo illan aikana mietittiin että mikäs on mennyt yleisöön kun ennen pitissä oleminen oli vaarallisen näköistä nykyisin se on oikeasti vaarallista. Minäkään kun en noita pikku ruhjeita, mustelmia ja huulen halkeamia pelkää, ennen jos tuntu että osuit johonkin kovaa niin heti katottiin että tyyppi on ok ja tarvittaessa mentiin messiin esim. vessaan hieman putsaamaan pahimpia veriä pois mutta nyt jos tulee iskuu niin sitten tulee. Onneksi tuo ylös nosto kulttuuri on sentään hyvin vahva, tuollakin keikalla oli pari vaarallisen oloista tilannetta mutta onneksi porukka teki heti "turvaympyrän" että kaikki saadaan ylös ja sen jälkeen vasta meno jatkui. Ennekun joku alkaa nipottamaan että älä mene pittiin jos oot noin ämmä niin voin sanoa että useammatkin tikit ja mustat silmät on tullu hankittua pitissä ja en valita koska ne on ollu vahinkoja ja aina on tyyppien kanssa paiskattu hanskaa että homma ok. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
McRami 06.03.2006 12:14:34 | |
---|
Keravalla oli minusta hassu tapahtuma... tais olla Kuu saa valtansa auringolta -biisin aikana, joka on miltei rakastelukipale, kun oli hurja meininki moshpitissä... Eikös noi slovarit oo yleensä niitä hetkiä, jolloin riekkuminen taukoo hetkeks että jaksaa sitten taas menobiisin aikana? Muutenkin jos yleisössä on liikaa tilaa ainakin pienissä soittopaikoissa niin meinaa nuo pitit mennä aina yli äyräiden, jolloin jengiä lentää pöydille ja ulkopuolisten kaljalasit sinkoilee pitkin yleisöä. Mutta pääasia että bändi vetää loisteliaan keikan ja näin Mokoma hoiti hommansakin... |
ozmo 06.03.2006 12:42:43 | |
---|
Tuosta pittien ylösnostokulttuurista tuli muuten mieleen yks aika koominen hetki. Eli olin pitissä ja siinä oli sellainen vähän pienempi jannu jolla oli välistä vaikeuksia pysyä pystyssä. Enivei, sit se kaatu, tarjosin hänelle kättä ja nostin sen ylös... huvittavaa olikin et kyseinen tyyppi ei millään halunnu päästää irti. Noh, siinähän sitten käsikädessä mossattiin kuin mikäkin nuoripari seuraavan biisin ajan. :) |
McRami 06.03.2006 13:28:48 | |
---|
Tuosta pittien ylösnostokulttuurista tuli muuten mieleen yks aika koominen hetki. Eli olin pitissä ja siinä oli sellainen vähän pienempi jannu jolla oli välistä vaikeuksia pysyä pystyssä. Enivei, sit se kaatu, tarjosin hänelle kättä ja nostin sen ylös... huvittavaa olikin et kyseinen tyyppi ei millään halunnu päästää irti. Noh, siinähän sitten käsikädessä mossattiin kuin mikäkin nuoripari seuraavan biisin ajan. :) Heh juu soon erikoista kun menee riekkuminen yhtäkkiä käsikkäin bogoiluksi... Mutta sitä se keikan seuraaminen on: itkupotkuraivaria ja itkuilotippoja housuissa... |