Aihe: Vernissa (Vantaa)
1
Nelikielipiru
26.05.2005 11:24:05 (muokattu 26.05.2005 11:28:00)

Sijaitsee tikkurilan aseman vieressä.

N. 200-300 asiakaspaikaa.

Keikka myynnin hoitaa www.velmu.net

Roudaus katu tasolta eikä rappusia ylös tai alas.

Lavan koko vaihtelee koska se on purettava mutta aina on ollut tarpeeksi iso. PA on tarpeeksi massiivinen myös. Valo kapasiteettikaan ei lopu kesken. Parhaat kuvat on ainakin henk.koht. saatu täällä. Miksaaja&valomiehet yleensä talon puolesta mutta kumpaisikin voi omia käyttää jos haluu.

Täälläkin useamman kerrran soittanu ja kivaa on ollut.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
LNA
27.05.2005 10:33:57

Sijaitsee tikkurilan aseman vieressä.

N. 200-300 asiakaspaikaa.

Keikka myynnin hoitaa www.velmu.net

Roudaus katu tasolta eikä rappusia ylös tai alas.

Lavan koko vaihtelee koska se on purettava mutta aina on ollut tarpeeksi iso. PA on tarpeeksi massiivinen myös. Valo kapasiteettikaan ei lopu kesken. Parhaat kuvat on ainakin henk.koht. saatu täällä. Miksaaja&valomiehet yleensä talon puolesta mutta kumpaisikin voi omia käyttää jos haluu.

Täälläkin useamman kerrran soittanu ja kivaa on ollut.

Juu.. Erittäin mukava menomesta kaikenmoisille yhtyeille.
Tänään en sorru. Bella Italia #11
Tapani L
27.05.2005 16:01:19
Minkälaisille bändeille tuo paikka on? Otetaanko sinne aloittelijoita vai pitääkö olla jonkin verran kokemustakin? Entä yleisö - minkälaista porukkaa siellä yleisesti on vai onko siellä vain ne, jotka bändi saa mukanaan raahattua? Kuinka kovaa saa soittaa?

Jos näihin saisi jonkinlaiset vastaukset, niin olisi kiva :)
Nelikielipiru
30.05.2005 07:44:04

Minkälaisille bändeille tuo paikka on? Otetaanko sinne aloittelijoita vai pitääkö olla jonkin verran kokemustakin? Entä yleisö - minkälaista porukkaa siellä yleisesti on vai onko siellä vain ne, jotka bändi saa mukanaan raahattua? Kuinka kovaa saa soittaa?

Jos näihin saisi jonkinlaiset vastaukset, niin olisi kiva :)

Kyl kokemusta pitäs olla jonkin verran, mutta ei nyt mikään PRO tartte olla. Pändejä on laidasta laitaan eli mitään genre rajoja ei oo. Yleisö koostuu aika pitkälti 18-30 vuotiasta vantaalaisista... Ja paljolti myöskin määrä riippuu orkesterista, ite oon soittanu täydelle
ja myöskin täysin tyhjälle vernissalle.. =)
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Ankh
05.01.2006 23:10:11
Mä oon aina tykänny Vernissan lavasta. Siellä on vapaa meininki.
Rocker1990
25.02.2006 10:30:28
samaa mieltä. oon 2 keikkaa tuolla vetäny ja hyvät fiilikset siitä on jääny. se on loistava paikka soittaa eka keikka myös.
Allekirjoittanut RokkariTuhatyheksänsataaYheksänkymmentäYsi
Noisy
02.03.2006 10:48:46
Yleisö koostuu aika pitkälti 18-30 vuotiasta vantaalaisista...
Suurin osa keikoista tuolla taitaa olla ikärajattomia. Anniskelualue on erikseen ja sinne ikäraja toki se 18.

-Noisy
Sistis
03.03.2006 19:12:17
Mitenkäs, onko tietoa, pääsevätkö ulkopaikkakuntalaiset bändit miten helpolla tuonne? Vai suositaanko tuolla enemmän vain Vantaan ja lähialueiden bändejä? Soittotaito ei ole ongelma, maantieteellinen etäisyys näissä tuppaa usein olemaan se kynnys keikan saamiselle...
www.mikseri.net/pirukange

Piru Kange - proge-rock-bändi, jota kukaan ei halua keikalle.
M.Paisley
04.03.2006 22:59:37

Kyllä siellä käy pidemmältäkin bändejä mutta ainahan se on helpompaa ja halvempaa ottaa lähistöltä orkesteri. Ei kun vaan yhteyttä sinne niin sillähän se selviää.

Ja Velmun Tommi on tavoitettavuudeltaan Semifinaalin Roudin luokkaa.

Ja tietysti on halvempaa ottaa joku paikallinen orkesteri olutpalkalla soittamaan kun rahdata bändi toiselta puolelta Suomea ja maksaa satoja euroja bensakuluja, siis aivan ymmärrettävää toimintaan siltä osin.
Eric Bloom:iksi on haukuttu, Jeff Lynne:ksi onneksi ei vielä
Sistis
06.03.2006 11:57:03
Ja tietysti on halvempaa ottaa joku paikallinen orkesteri olutpalkalla soittamaan kun rahdata bändi toiselta puolelta Suomea ja maksaa satoja euroja bensakuluja, siis aivan ymmärrettävää toimintaan siltä osin.

Näinhän se on. Nämä elämän realiteetit tuppaavat vituttamaan, mutta oma vikahan se on, kun asuu muualla...

Noh, pitää yrittää muualle.
www.mikseri.net/pirukange

Piru Kange - proge-rock-bändi, jota kukaan ei halua keikalle.
Ossy-57
03.04.2006 21:02:29
No ei kun hitossa Piru Kange Vernissaan, mä tuun ainaki kuunteleen !!
Bass players do the bottoms !
Sistis
04.04.2006 16:13:43
No ei kun hitossa Piru Kange Vernissaan, mä tuun ainaki kuunteleen !!

Heh, no tuohan kuulostaa hyvältä. Pitänee tuossa kuukauden päästä, kun uusi demo on saatu ulos, ottaa yhteyttä Velmun heeboihin ja kysellä, olisiko tsäänssejä. Ainakin voi kehuskella, että yksi katsoja on varmuudella tulossa kuuntelemaan. :)

Pitänee varmaan alkaa etsimään mahdollisia yhteistyöbändejä pk-seudulta, se nyt aina helpottaisi keikkojen saantia. Täältä Tampere/Hämeenlinna-akselilta on aika turhan pitkä matka tulla vain demoa kiikuttelemaan tuonne "etelä-sataman" suuntaan.
www.mikseri.net/pirukange&bnsp;&bnsp; Piru Kange - juuri Hämeenlinnaan muuttanut proge-rock -bändi.

Seuraava keikka: 1.6. Tam
Futurebre
16.06.2006 02:34:48

Paljon hyviä muistoja vernissalta! Tullu soiteltua siellä useasti kolmen eri bändin kanssa ja oon myös järkännyt sinne pari hevi-iltaa.

+ Asiallisen kokonen lava ja tilana muutenkin loistava
+ Hyvä PA
+ Mukava ja viihtyisä bäkkäri missä sauna + 2 suihkua
+ Anniskelualue erikseen

- Yleisöä yleensä vähän nihkeästi, Mokoma on ainut bändi minkä oon ite nähny vetävän paikan täyteen
- Baari menee kiinni jo 2.00
WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI
BenGlenton
16.06.2006 12:46:08
Paljon hyviä muistoja vernissalta! Tullu soiteltua siellä useasti kolmen eri bändin kanssa ja oon myös järkännyt sinne pari hevi-iltaa.

+ Asiallisen kokonen lava ja tilana muutenkin loistava
+ Hyvä PA
+ Mukava ja viihtyisä bäkkäri missä sauna + 2 suihkua
+ Anniskelualue erikseen

- Yleisöä yleensä vähän nihkeästi, Mokoma on ainut bändi minkä oon ite nähny vetävän paikan täyteen
- Baari menee kiinni jo 2.00

Yhdyn edelliseen!

Tosin tuo anniskelualue on samalla pieni miinus, sillä varsinkin anniskeluikäinen porukka tuntuu tykkäävän seurata keikkaa sieltä anniskelualueelta salin perältä, joten turhan isoa hajurakoa jää bändin ja yleisön väliin. Miksiköhän näin ?!?! ;)

Lisätään vielä että miksaus- ja valoporukka tuntuu osaavan hommansa hyvin!
www.supremecourtband.fi
rockpock
28.06.2006 12:10:04
siellä on kyllä TODELLA hienot valot. yleisöä tosin ei ole ollut koskaan kauheasti...
"Life is very short, and there’s no time for fussing and fighting, my friend." -The Beatles-
Diablero
29.06.2006 22:07:22
Ja Velmun Tommi on tavoitettavuudeltaan Semifinaalin Roudin luokkaa.

Eli ei hyvin, otaksun...
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä
Tsikira
21.06.2007 14:32:43
Hieno mesta vetää, paljon tilaa ja hyvät kamat. Erityisplussaa bäkkärillä olevasta saunasta!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)