Aihe: Mokoma
1 2 3 4 528 29 30 31 3292 93 94 95 96
tuomittu
03.03.2006 19:42:09
tänään jyrährää Lutakossa...

Napalmia kivekseen! Minä kyllä olen vissiin tullut jo niin vanhaksi, ettei eturivissä meuhkaaminen enää jaksa innostaa. Mutta silti napalmia kivekseen!
pehko
03.03.2006 20:16:12 (muokattu 03.03.2006 20:16:27)

Minä kyllä olen vissiin tullut jo niin vanhaksi, ettei eturivissä meuhkaaminen enää jaksa innostaa. Mutta silti napalmia kivekseen!

tulikin tästä "eturivi + napalmia kiveksiin" mieleen, että pitäisi ehkä käydä lääkärissä. se Lutakon lavan edus tanko on aika pirullinen, Soilworkin keikalla mut survastiin aika mojovasti siihen, ja siitä lähtien välillä tuppannu rakkoa särkemään... =/ Voin kertoa, että sattui

EDIT: off topic
Shit In My Mouth And Call Me Your Sister
jonsku1
03.03.2006 20:51:41 (muokattu 03.03.2006 20:52:09)
tulikin tästä "eturivi + napalmia kiveksiin" mieleen, että pitäisi ehkä käydä lääkärissä. se Lutakon lavan edus tanko on aika pirullinen, Soilworkin keikalla mut survastiin aika mojovasti siihen, ja siitä lähtien välillä tuppannu rakkoa särkemään... =/ Voin kertoa, että sattui

EDIT: off topic

Otan osaa : ( Mietippä, kun vielä olis ollu joku kikkelihevibändi.

EDIT: Rivieran keikkaa odotellessa.
Pelsi
04.03.2006 01:10:07
Kovahan se oli! Käytiin zernobylin kanssa tsekkaamassa ja vastasi ainakin omia odotuksiani. Muutamaa biisiä jäin kaipaamaan, mutta eihän kaikkea voi saada. Settilista oli aika tavalla erilainen kuin eilen, ainakin 4-5 biisiä oli vaihdettu.
'It's a far cry from small boys in the park, jumpers for goalposts. Isn't it? Mmmmm. Marvellous.'
Julmettu
04.03.2006 11:12:27
Jumalauta että oli loistava keikka!!!!
pehko
04.03.2006 11:57:50 (muokattu 04.03.2006 11:58:20)

olin kyllä aika pettynyt yleisön meininkiin tuolla Lutakon keikalla....olisi ollut mukava ensisijaisesti nauttia keikasta, kun pitää huolta ettei kuole..

nim. sain turpiin noin 20 kertaa, huuli halkes, silmäkulma turpos ja päätäsärkee enemmän ku vähän
Shit In My Mouth And Call Me Your Sister
aivokuolio
04.03.2006 12:03:55
Mokoma on varmaan maailman ainoa "rässibändi", minkä yleisö valittaa siitä että keikoilla jengi pittailee ja riehuu. Käsittämätöntä.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Ben_D
04.03.2006 12:06:34 (muokattu 04.03.2006 12:06:57)

Minä kyllä olen vissiin tullut jo niin vanhaksi

Oletpas tullut todella vanhaksi ;)
Julmettu
04.03.2006 12:18:01
olin kyllä aika pettynyt yleisön meininkiin tuolla Lutakon keikalla....olisi ollut mukava ensisijaisesti nauttia keikasta, kun pitää huolta ettei kuole..

nim. sain turpiin noin 20 kertaa, huuli halkes, silmäkulma turpos ja päätäsärkee enemmän ku vähän

...just...
Lego
04.03.2006 12:20:55

Nyyh :( Ei sitten varmaan mennä hevikeikalle jos ei ymmärretä..
Pelsi
04.03.2006 12:21:54

Noh, itse en enää jaksa lähteä väkisin tunkemaan parhaille paikoille, vaan tyydyn seisoskelemaan hiukan kauempana, nyökkäilemään diggailevasti ja taputtamaan, kun tarve vaatii. Selvisin vammoitta.
'It's a far cry from small boys in the park, jumpers for goalposts. Isn't it? Mmmmm. Marvellous.'
Julmettu
04.03.2006 12:30:35 (muokattu 04.03.2006 12:50:58)
Noh, itse en enää jaksa lähteä väkisin tunkemaan parhaille paikoille, vaan tyydyn seisoskelemaan hiukan kauempana, nyökkäilemään diggailevasti ja taputtamaan, kun tarve vaatii. Selvisin vammoitta.

+
Juuri näin. Jos ei halua osumaa, ni vittuako sinne menee sitten sinne pitin silmään?

Itse olin eilen ns.kakkosrivissä. Osumaa tuli kasvoihin varmaan enemmän kuin ikinä, mutta eipä haittaa. Kerkeää sitä sitten vanhemmalla iällä kun ei enää into riitä riehua, mennä sinne taustalle... :)

Mutta kylläpä oli Hämäläis-Santtu ilmiliekeissä :D
Ja meni hiukan ohi, mitä Saikkosen Eclipselle tapahtu Vihollisten aikana?

E.krjoituserhe
ozmo
04.03.2006 12:59:22
Juuri näin. Jos ei halua osumaa, ni vittuako sinne menee sitten sinne pitin silmään?

Itse olin eilen ns.kakkosrivissä. Osumaa tuli kasvoihin varmaan enemmän kuin ikinä, mutta eipä haittaa. Kerkeää sitä sitten vanhemmalla iällä kun ei enää into riitä riehua, mennä sinne taustalle... :)

Niinpä. Ei tollasilla keikoilla pääse kunnolla fiiliksiin jos ei riehu. Siinä sitten väkisin tulee vahingossa damagee, mut sou not.
Itteä lähinnä vituttaa ku pitää mennä kattoo keikkaa ja ottaa tällä kertaa vähä rauhallisemmin ku sit seuraavana päivänä pitäis itte kiivetä lavalle ja paukuttaa päätä kuin hullu apina. Meinaan viimeks kun näin Mokoman niin... :)
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Overdozea:http://www.mikseri.net/artists/?id=49946
tuomittu
04.03.2006 14:58:32
Oletpas tullut todella vanhaksi ;)

Hehe, todella. Kohtahan tässä ollaan jo eläkeiässä!
lucbass
04.03.2006 16:14:24 (muokattu 05.03.2006 14:08:27)

no oon iha samaa mieltä. pilas suurimman osan keikasta. yritin pitää kiinni siitä kaiteesta et pystyisin olee siinä eturivissä nii sit tulee joku huora-pissis jonku uniklubi-pellen kaa änkemää siihe ja alkaa raapimaa ja tönimää iha täysillä mua. oli iha perseestä se alku ku porukka oli töykeetä ja itsekästä ja pittiki oli iha paska ku siellä hakattii tosissa toisiaa mut ei uhme ku oli täynnä minuaki nuorempia sunmuita tälläsia riehukalleja. yks mulkku alko lähentelee mun muijaaki saatana. muute oli kyl pirun kova keikka. rottenin keikalla oli paljo mukavampaa porukkaa oli aikuistuneempaa ja reilumpaa ja otti muut huomioo, eikä hakannu tosissaa porukkaa vaa otti leikkimielisesti asiat.

edit: pyydän anteeksi äkäisyyttäni ja typrää kieltäni.
god hates us all
dictatorsh*t
04.03.2006 16:16:16
yks homo alko lähentelee mun muijaaki saatana.

Onko muijas mies?
lucbass
04.03.2006 16:17:08

Onko muijas mies?

ei oo:D sori vaihdan sanan vähän parempaa'
god hates us all
Jokunen
04.03.2006 16:44:10
En eilisellä keikalla ollut, mutta voin vaan kuvitella, minkälaisia tyyppejä tuolla on ollut mukana. Muutama viikko sitten Diablon keikalla oli juuri näitä tyyppejä, että kun vähänkin yritti eläytyä musiikkiin, niin meinasi tulla turpaan. Keikoilla on mukavaa sellainen perusmesoaminen, kunhan kädet pidetään alhaalla, kontakti kohdistuu vartalon alueelle ja tarkoitus ei ole vahingoittaa ketään. Siinä vaiheessa, kun hampaita alkaa katkeilemaan ja aamulla on turpaansaaneennäköinen, niin ollaan miun mielestä pielessä. Jos joku tykkää turpaan saamisesta, niin sitä voi saada ja antaa jossain muualla, kuin keikkojen eturiveissä.
Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K
lucbass
04.03.2006 16:52:48

En eilisellä keikalla ollut, mutta voin vaan kuvitella, minkälaisia tyyppejä tuolla on ollut mukana. Muutama viikko sitten Diablon keikalla oli juuri näitä tyyppejä, että kun vähänkin yritti eläytyä musiikkiin, niin meinasi tulla turpaan. Keikoilla on mukavaa sellainen perusmesoaminen, kunhan kädet pidetään alhaalla, kontakti kohdistuu vartalon alueelle ja tarkoitus ei ole vahingoittaa ketään. Siinä vaiheessa, kun hampaita alkaa katkeilemaan ja aamulla on turpaansaaneennäköinen, niin ollaan miun mielestä pielessä. Jos joku tykkää turpaan saamisesta, niin sitä voi saada ja antaa jossain muualla, kuin keikkojen eturiveissä.

täysin samaa mieltä olen kanssasi ota +
god hates us all
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)