jos joku biisi on saanut mut raivon partaalle tässä kesän aikana, ni se on toi PMMP ja "rusketusraidat". aivan järkyttävää paskaa! tollaset kappaleet saa ajattelemaan mihin suomenkielinen lyriikka on menos.. "mulla on sulle pikkuinen salaisuus, alaston mies on mulle asia uus" no onnee vaa sullekkin! etovaa. |
iltalehden online-versiossa näyttää olevan juttu pmmp:stä. (oli vissiin viikolopun iltiksessäkin sitten). Yrittääkö ne nyt jotain lesbo/bi-juttua esittää vai mikä helvetin tatu-meininki tuossa nyt taas on. Tekstissä oli myös hieno sanoitus esillä: "Synnyin muita kauniimpana tähän maailmaan, sukulaiset matkusti mua ihastelemaan, kuulkaas enot, hypin teidän silmille ja hakkaan maailmaa, olis kannattanut vähän paremmin mua kasvattaa. Mä oon isin pikku tyttö, se on musta ylpee, rahassa ja lahjoissa on tosi kiva kylpee, isi rakastaa mua enemmän kuin maailmaa, ja paskat mulla mitään isää olekaan!" Voi hyvä tavaton! Ja jutussa maininta, että Vexi Salmi oli tarjoutunut heille tekemään tekstejä, mutta se ei tainnut tietää tarpeeksi e-pillereistä. Eipä sitten vissiin, onneksi tytöt osaavat itse tehdä vähän parempia tekstejä kuin joku Vexi Salmi. edit: kirjoitusvirhe Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
ei perkl..miten joku voi väittää niitten lehmien osaavan sanottaa vexiä paremmin?? siis tuo eipä sitten vissiin... -kommentti oli minun omani. Sanatarkka lainaus menee "- Tämä on perheyritys. Kaveri tekee vaatteita ja veli nettisivua. Vexi Salmi tarjoutui tekemään tekstejä, mutta ei se taida tietää tarpeeksi e-pillereistä!" Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |