Nuages 24.08.2003 01:12:03 | |
---|
Minkäs levyn/levyjen kautta kannattaisi lähteä tutustumaan tähän minulle vielä niin tuntemattomaan bändiin. In the courtin olen jo haalinut. Mikä laulaen tulee, se toiselle kuoppaa kaivaa pyy pivossa. |
hörhö 24.08.2003 11:17:38 | |
---|
Minkäs levyn/levyjen kautta kannattaisi lähteä tutustumaan tähän minulle vielä niin tuntemattomaan bändiin. In the courtin olen jo haalinut. Red, Discipline, Lizard ja power to believe. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
xxx 24.08.2003 11:57:25 | |
---|
Jos sulla on jo "in the court of the crimson king" niin siitä luonteva jatko on "in the wake of poseidon" ja tietysti "RED" kannattaa hommata. Melko vaikeasti kolahtavia mutta mainioita levyjä ovat myös "Larks' tongues in aspic" ja "Starless and bible black" Uuteen meininkiin pääsee tutustumaan hyvin "vrooom vrooom" live levyllä! |
Jabbe 24.08.2003 12:29:26 | |
---|
RED ehdottomasti ensin! Jos uudempi ja modernimpi, koneellisempi soundi kiinnostaa, niin sitten tietenkin Power To Believe. Itselleni ainakin nuo ovat kaikkein eniten kolahtaneet. Myös Thrakia suosittelen lämpimästi. |
Dr. Funkenstein 24.08.2003 12:59:18 (muokattu 24.08.2003 12:59:34) | |
---|
Jabbe vei sanat suustani. (ps. myös discipline on loistava) |
Nuages 24.08.2003 15:05:43 (muokattu 24.08.2003 15:06:01) | |
---|
RED ehdottomasti ensin! Jos uudempi ja modernimpi, koneellisempi soundi kiinnostaa, niin sitten tietenkin Power To Believe. Itselleni ainakin nuo ovat kaikkein eniten kolahtaneet. Myös Thrakia suosittelen lämpimästi. Thrak tällä hetkellä lainassa kirjastosta. Ei ole ainakaan vielä erityisemmin kolahtanut. (pari kertaa olen kuunnellut) Mikä laulaen tulee, se toiselle kuoppaa kaivaa pyy pivossa. |
1960-1980 24.08.2003 15:43:28 | |
---|
USA, jos tykkäät Red kaudesta. |
Arry 24.08.2003 18:06:54 | |
---|
Rediä suosittelen minäkin. Myös uusin, The Power To Believe lienee hyvä vaihtoehto, kuin myös suht. uusi live VROOOM VROOOM, jossa soittaa se kuuluisa tuplatrio (Robert Fripp, Adrian Belew, Trey Gunn, Tony Levin, Pat Mastelotto, Bill Bruford). You have to be happy with what you have to be happy with. |
C.F.D.T 25.08.2003 23:49:09 (muokattu 25.08.2003 23:50:16) | |
---|
mun tyyli on aina debyytti! ja se toimmi ainakin tän bändin kohalla eli in the court of crimson king, jonka olit jo hankkinutkin.. ja siitä eteenpäin kronologisesti.. "Elämä on laiffii.. Come on, herää jäbä" Andy McCoy |
mun tyyli on aina debyytti! ja se toimi ainakin tän bändin kohalla eli in the court of crimson king, jonka olit jo hankkinutkin.. ja siitä eteenpäin kronologisesti.. Tuossa on ideaa. Jos heti poimii rusinat pullasta, voi loppu eväs tuntua vertailussa, hmm, heikommalta kuin ansaitsisi. Toisaalta jos tuntuu että bändi on ihan jees, mutta ei kolahda kuitenkaan ihan täysillä, sitten on ne best off kokoelmat ym. parhaiden levyjen metsästäminen kohdallaan. Eli eläköön kronologia. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Jabbe 26.08.2003 20:44:38 | |
---|
Eli eläköön kronologia. Huh! En mä ainakaan viitsis koko KC:n tuotantoa ruveta hankkimaan, sillä helmeä eli PTB:tä sais odottaa aika pitkään... toki Court ja Red kannattaa alkupäästä hommata. Mutta siellä välissä on myös vähän sellaista kikkailuhuttua. Esim. Beat ei ihmeemmin kolahtanut, eikä oikein Disciplinekään. |
Diablero 28.08.2003 00:38:34 | |
---|
Kyllä se on ehdottomasti Red, Lark's Tongues In Aspic, Vrooom Vrooom, tai... itse asiassa toi muutaman vuoden takainen live- tupla, muistaakseni nimellä Vrooom, se minkä kannessa on jotain moottoripyöräilijöitä tai jotain. Se on aivan pirun loistava. siinähän löytyy vanhempia ja uudempia biisejä ja kaikenlisäks todella hyvä näyttö bändin livekelpoisuudesta! Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
Nuages 28.08.2003 23:24:47 | |
---|
Se Thrakkihan on loistava levy. Näin muutaman kuuntelukerran jälgeen. Mene pois. |
Diablero 29.08.2003 00:56:20 | |
---|
... ja live-dvd kannattaa ehdottomasti hommata. Nimeltään muistaakseni Deja Vroom, ja on kyllä niin häiriintynyttä menoa että tärisin pari päivää kun olin nähnyt ekan kerran. todellinen elämys. Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
Dilbert 29.08.2003 09:28:36 | |
---|
..Ja myös jouluna tuleva tupla-dvd. Live in Japan 2003 ja Eurotour 2000. |
Dr. Funkenstein 01.09.2003 22:18:20 | |
---|
..Ja myös jouluna tuleva tupla-dvd. Live in Japan 2003 ja Eurotour 2000. Lääh. |
Klapp 02.09.2003 17:18:59 | |
---|
Tai köyhänä Cirkus-live. Mikä siinä Lizardissa muuten kiehtoo? Se ensimmäinen biisi on hieno. Eihän ne muut ole, eihän? "Ihminen, tuo luomakunnan kruunu, saa minut leikkaamaan peukaloni" -Mäntylä |
lxi 02.09.2003 17:25:53 | |
---|
Mikä siinä Lizardissa muuten kiehtoo? Se ensimmäinen biisi on hieno. Eihän ne muut ole, eihän? Onhan se sävellyksellisesti varsin mainio levy ja hyvän, lämpimän kuuloinen kaikkine puhaltimineen. Vaikutteita on otettu selvästi ainakin Miles Davisin Sketches of Spainilta. Frippin akustista soittoa on ilo kuunnella, jo sieltä yksinään löytyy hirveästi mielenkiintoisia juttuja. Levyn ainoa varsinainen vika alkaa minusta Gordonilla ja päättyy Haskelliin, en tykkää äijän laulusta levyllä. Lady of the Dancing Water riipii. Onneksi on Jon Anderson vierailemassa. Mainostilaa vuokrattavana |