Aihe: Dennis Weaver - Sheriffi McCloud kuollut
1
Bonham
28.02.2006 14:09:33
Paha paha, iso osa lapsuuttani on nyt mennyttä:

Kulttuuri
McCloudin esittäjä kuoli
Tv-sarja Sheriffi McCloudin pääosan esittäjä Dennis Weaver on kuollut. Weaver oli kuollessaan 81-vuotias. Amerikkalaisnäyttelijä tunnettiin parhaiten tv:n puolelta, mutta hän teki myös elokuvarooleja. Yksi niistä oli Steven Spielbergin filmissä Kauhun kilometrit. Kaikista töistään Weaver nosti ykköseksi juuri Sheriffi McCloudin esittämisen. Sarjaa kuvattiin vuodet 1970-1977. Kansanomainen oikeudenvartija toi New Yorkiin tuulahduksen maaseudulta ja riensi rikollisten perään hevosella ratsastaen.

Julkaistu 28.2.2006 10:54:00
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Jani The Rock
28.02.2006 14:11:47

Kepeät mullat herra Weaverille. Mahtavaa näyttelijäntyötä tossa Kauhun Kilometreissä, siitä jäänyt mulle parhaiten mieleen.
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Mechanizm
28.02.2006 14:36:15
Mahtavaa näyttelijäntyötä tossa Kauhun Kilometreissä, siitä jäänyt mulle parhaiten mieleen.

Jaa, se on se heppu. Seriffi ei ole minulle tuttu, Duel kyllä sitäkin paremmin.
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu
Bonham
28.02.2006 14:38:39
Jaa, se on se heppu. Seriffi ei ole minulle tuttu, Duel kyllä sitäkin paremmin.

Sarjahan taisi napata ideansa Eastwoodin tähdittämästä elokuvasta Coogans bluff... jossa siis sheriffi lähtee rosmon perään suurkaupunkiin...
Mechanizm
28.02.2006 14:41:37
Sarjahan taisi napata ideansa Eastwoodin tähdittämästä elokuvasta Coogans bluff... jossa siis sheriffi lähtee rosmon perään suurkaupunkiin...

Voi hiisi, mulla on jäänyt tuo Coogan's Buffkin näkemättä.
Täytyy yrittää korjata virhe. Kiitos tiedosta.
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu
Bonham
28.02.2006 14:42:51
Voi hiisi, mulla on jäänyt tuo Coogan's Buffkin näkemättä.
Täytyy yrittää korjata virhe. Kiitos tiedosta.

Well come

Eli siis tämä:

http://www.imdb.com/title/tt0062824/
aikavaikea
01.03.2006 08:39:47
No jestas! Edes McCloud ei elä ikuisesti. Levätköön rauhassa, tuo lainvalvoja oli iso osa poikavuosiani Cannonin ja Columbon kanssa.

Tuollaisen nahkatakin olisin halunnut kovasti silloin muinoin: http://www.imdb.com/gallery/mptv/10 … &path_key=Weaver,%20Dennis%20(I)

Eipä silti, komeahan tuo olisi vielä nykyäänkin :-).
Two shits and a fuck.
AP
01.03.2006 08:42:20
Ja jos en ihan väärin huomannut aamun lehdestä, niin tuo Kauhun kilometrit tulee lauantaina töllöttimestä.

Mitä ne puhuvat että televisio rappiolla.
K100 #7 Ärlä #011
obiwan
01.03.2006 09:54:41 (muokattu 01.03.2006 09:57:02)
Kaupungissa on kaksi sheriffiä - Sheriffi McCloud ja Wyatt Earp.
Sinä iltana KUKAAN ei päässyt ineen.

Jep kevyet mullat.
aikavaikea
01.03.2006 09:59:38
Ja jos en ihan väärin huomannut aamun lehdestä, niin tuo Kauhun kilometrit tulee lauantaina töllöttimestä.

No niinpäs tulee, kiitti vinkistä. Eli MTV3:lta lauantaina 4.3. klo 22:30.

Steven Spielbergin huipputehokas psykologinen jännäri David Mann -nimisestä miehestä, joka yrittää vain ajaa autollaan läpi Californian - mutta matkalla häntä alkaa vainota uhkaava säiliöauto, jonka kuski jää jatkuvasti näkymättömiin... Ohjaaja: Steven Spielberg, USA 1971. (71') Pääosissa: Dennis Weaver, Jacqueline Scott, Eddie Firestone, Lou Frizzell, Gene Dynarski
Two shits and a fuck.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)