ahdistuska 16.12.2005 19:17:37 | |
---|
Jaaha, Rumpali: Ei tiedä Missä bändissä soittaa kun luulee olevansa Metallican rumpali Kitaristi/Laulisti: on.............. Basisti: idiootti, joka kännissä aukoo turpaansa ja uhoaa. Mistä se menee? |
SandOfTime 17.12.2005 18:18:22 | |
---|
On vaikea keksiä negatiivistä sanottavaa, mutta yritetään edes... Solisti ja komppikitaristi: Minä ite...Hullu perfektionisti. Juoksee reenien aikana röökillä ihan liian usein. Soolokepittäjä: Tämän miehen kans ei mitään voi ottaa vakavasti. Omistaa aina paremmat kamat, ku minä (olenko kateellinen, Kyllä) Mahtava tyyppi ja persoona silti. Rumpali: Edellisen velipoika, eikä ole omenat puusta kauas pudonneet. Ei voi olla ikinä paukuttamatta, mutta kait se on joku ammattitauti. Basisiti: Aina myöhässä, jos koskaan paikalla. Väsyy yleensä viidessä minuutissa. Ainainen tilitys kännissä samoista asioista. Never been better... |
arppah8 20.12.2005 00:43:42 (muokattu 20.12.2005 00:46:23) | |
---|
Jaaha, Rumpali: Ei tiedä Missä bändissä soittaa kun luulee olevansa Metallican rumpali Kitaristi/Laulisti: Diktaattorin elkeitä omaava perfektionisti, jonka on vaikea antaa biisejään muitten sovitettavaksi. (Ei ne kuitenkaan mistään mitään tiedä, paitsi Metallicasta ja Sliippareista;) Oikeasti itse harvemmin osaa soittaa/laulaa. Basisti: Haluaa pitää röökitauon joka kolmannen biisin jälkeen ja tykkää Sliippareista (kuten kaikki hevibasistit). ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
gasser 20.12.2005 14:15:40 | |
---|
Kiipparisti soittaa aina jollain ihme vocoderarpeggiatorleadmultioscillatormattosoundilla. Eikä osaa soittaa alle sylin levyisillä soinnuilla, eli pöllii koko taajuuskaistan. Rumpali kääntelee ja vääntelee komppia ihmeellisesti, taitavasti tosin - jazzmiehiä. Kitaristin mielestä pentatoninen soolo sopii joka paikkaan. Tiluttaa eikä oikein osaa kompata. Konemies tykkää ajaa konekomppia ja efektiääniä liian nopeasti ug-hypernopeatrance asenteella. Basisti (minä) - pistää kitaristin pään pyörälle, koska ei soita pelkkiä perusääneksiä. Kikkailee vähän liikaa. |
ahdistuska 20.12.2005 16:26:53 | |
---|
Diktaattorin elkeitä omaava perfektionisti, jonka on vaikea antaa biisejään muitten sovitettavaksi. (Ei ne kuitenkaan mistään mitään tiedä, paitsi Metallicasta ja Sliippareista;) Oikeasti itse harvemmin osaa soittaa/laulaa. Naulankantaan! (hehe) Haluaa pitää röökitauon joka kolmannen biisin jälkeen ja tykkää Sliippareista (kuten kaikki hevibasistit). Rööki maistuu hyvältä ja Sliipparit rokkaa! Mistä se menee? |
kookos 20.12.2005 17:33:36 | |
---|
toinen kitaristi: innokas mut sooloilu ei oikeen taitu basisti: liian taitava |
Gulo 22.12.2005 19:19:17 | |
---|
Kitaristi (mie): Läski mutta ruma. Kakkoskitaristi: Laiska reenaileen himassa. Rumpali: Kikkailee välilä liikaa. Laulajabasisti: Saatanan kovaääninen kännisä. I am the bringer of seed, I will bring eternity -
I am what this world needs, I am CHAOS BREED! |
VeeKoo 12.01.2006 22:08:19 | |
---|
Kitaristi 1. tällä hetkellä sormi paskana. Muuta en keksi. Kitaristi 2. Antaa turhia neuvvoja/kritiikkiä vaikka omakin tontti kusee. Laulaja: erotettiin tänään koska nailääni ei sopinut bändiin. Rumpali/mä: liikaa kikkailua/vittuilua Basisti. alkoholipitoisuus 100% ei muista käydä treeneis. Alkkis. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
_Likka_ 13.01.2006 14:46:59 | |
---|
Ok... Kosketinsoittaja: Ei kuuntele Basisti: Vittuilee vähän väliä Laulaja 1: Ei osaa olla väärässä Laulaja 2: Ei uskalla tehdä yhtään mitään Rumpali: Lapsellinen, pelleilee koko ajan Kitaristi (mä): Valitan kaikist jutuista... |
Musiikkimasiina 25.01.2006 20:54:25 | |
---|
Kitaristi, eli minä: Aina laulajan kanssa eri mieltä. Ja pinnakin joskus palaa ehkä vähän liian helposti. Ja otan muiden mielestä bändimme liian totisesti, mutta minä se kyllä usein sitten olen, joka vie bändiämme eteenpäin. Basisti: Tuntuu aina jäävän hiukan ulkopuolelle. Ei ilmaise tunteitaan tarpeeksi voimakkaasti joitain asioita kohtaan. Aina laulajan kanssa eri mieltä. Rupali: Tästä sällistä on yksinkertaisesti vaikea löytää mitään erityisen negatiivista. Joskus kyllä ärsyttää, kun se rupeaa pitämään jonkun puheen treeneissä ja sitten se vaan änkyttää, eikä saa melkein mitään sanotuksi. Aina laulajan kanssa eri mieltä. Kosketinsoittaja: Sählää usein liikaa jotain ylinmääräistä, eikä aina keskity olennaiseen. Aina laulajan kanssa eri mieltä. Laulaja: Aina muiden kanssa eri mieltä. Ajattelee ainoastaan itseään ja omaa etuaan joka asiassa. Mahdollisimman ärsyttävää. Sitten se ei laula, jos kurkku on vähänkin kuiva. Ja aina, jos se on vaikka edellisenä päivänä vähänkin laulanut, niin seuraavana päivänä sillä ei muka tule ollenkaan ääntä. Väärä laulutekniikka, vai teeskentelyä? Valitan sekavaa viestiä. |
AngusYoung 06.02.2006 18:10:14 | |
---|
Lead-kitaristi: öööö.... kaikki sen keksimät biisit samanlaisia Rumpali: ei oo rumpalia. Basisti: Ei osaa päättää onko bändissä vai ei, kuuntelee outoo musaa (menisi viikko kirjottaa basistin negatiiviset puolet). soittaa bassoo näin kauniisti: |----17------17-----18-----14-----3-----8-------| |------------------------------------------------| |------------------------------------------------| |0---------0-------0------0-------0-----0-------| Minä: liian normaali tällaseen bändiin. Kaiken lisäksi kukaan meistä ei omista hyvää ääntä, eli meillä ei oo laulajaa. |
ten 07.02.2006 18:32:13 | |
---|
Rumpali - Tykkää soittaa tuplaa ja bläästii. Mä en tykkää. :) Basisti - Tekee liian vaikeita riffejä ja sekavia biisejä. Toisinaan ne kyllä saadaan toimimaan. Laulaja - Ei ymmärrä yleensä mistään mitään ja on muutenkin vähän pihalla kaikesta. Kitaristi (minä) - Egoistinen narsistipaska, joka ei kuuntele muita kuin itseään. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Elikkiä nuin. Solisti (minä): Liian komea. Leadkitaristi: Jokaisesta asiasta pakko väittää vastaan ja jos ei mene juttu läpi, niin sitten ei mikään. Ei se mitään. Paras kaveri. Komppikitaristi: Motivaatio, kukkuu? No ei sekään niin huono kait. Uskallus puuttuu. Tulee toisella kitaristilla ranne kipeäksi, kun joutuu soittamaan kaikki soolot. Basisti: Pitääkö tähän kirjoittaa jotain? Rumpali: Hämärät jutut. Tämä on stereotypia. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Da Make 04.03.2006 00:14:05 | |
---|
Basisti: Näyttää välillä eksyneeltä, mutta hommat hoituvat kuitenkin. Siis silloin kun heppu pääsee treenikselle asti. Kitaristi: Liian bay-thrash riffejä ajoittain, mutta joukossa on kyllä todellisia helmiä! Rumpali: "Portnoylla..", vaihtoi uuteen duunipaikkaan, raskasta ja viikolla on mehut lopussa. Kitaristi(minä): Välillä taipumus tiettyyn kaavanmukaisuuteen, silloin kun soitan "auto pilotilla", yleensä arki-iltana ja väsähtäneessä tilassa. |
Nieby 04.03.2006 01:00:15 | |
---|
mei bändin paskimmat jäsenet on rumpali, solisti, komppikitara, koska niitä ei ole olemassa! ne vaa lähti, paitsi laulajaa ny ei ikinä oo ollukkaa.. kitaristi luulee olevansa aina välillä rumpali ja koska niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin monen ihmisen mielestä se kitaristi on idioottikusipäähomopaskamulkero, ni me ei saada rumpalia.. ja mä oon kai vaa tavallinen vittupäinen basisti... |
julio 04.03.2006 14:55:43 | |
---|
Laulaja: useimmiten tekee lyriikat vasta studiossa. Rumpali: Pienestä koostaan huolimatta haastaa riitaa skineille ja keikkajärjestäjille yms aina humalassa ollessaan. Basisti: Toisinaan hyvinkin äreä, ja useimmiten eri mieltä allekirjoittaneen kanssa. Kitaristi: En nyt osaa mitään sanoa. Motivoitunut kaveri joka suoltaa biisi-ideoita liukuhihnalta. Kitaristi 2 eli minä: En osaa stressata mistään. Enkä saa mitään aikaan. Ainakaan ajallaan. emmätiä - Fishbone Soldier #7 |
Rocco_Longfella 06.03.2006 16:47:58 | |
---|
Ei olla kauaa soitettu yhdessä, joten en oikein tunne porukkaa vielä. Eikä oikeastaan ole mikään kunnon bändi, kunhan soitetaan yhdessä, mutta.. Laulaja: Kapea ääniala (liian matala) ja itsetunto ja luottamus huonoja, joten ei oikein uskalla laulaa. Rumpali: Soittelee omiaan, eikä kuuntele tarpeeksi. Kitaristi: Liian hyvä. Minä (kitara): Huono rytmitaju, ei osaa soittaa yhteen muiden kanssa, eikä innostu mistään biiseistä, mitä muut haluaa soittaa. Lisäksi kellekkään ei ole tullut mieleen, että omiakin biisejä voisi alkaa soittamaan ja basisti puuttuu. Ja kaikki on sellaisia siveyden sipuleja, joten röökitauot ja kännissä soittelu jää väliin. Ehkä ihan hyväkin asia. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Laamis 07.03.2006 20:05:33 | |
---|
kitaristi A: soittaa helvetin hyvin muttei koskaan ole intoo soittaa eikä osaa laulaa vaikka hän ajaa laulaja A:n virkaa / ei tee sanoituksia kitaristi B: hoitaa laulaja B.n virkaa mut laulaa A:ta paremmin mutta vähemmän / keksii mun bassokuviot... / ...ja hankalatkin vielä! / ei tee sanoituksia basisti Laamis: liian monta kertaa krapula treeneis / jättää bassotreenaamisen bänditreeneihin / ei tee sanoituksia rumpali: paskat läpät et tekee mieli lyödä / pitää joskus ihme ulinaa kun on juonut ediä / ei tee sanoituksia (...luojan kiitos!) mahtava bändi oikeasti! hymiö |
Jake.e 07.03.2006 21:47:12 | |
---|
Tää bändi on vasta aluillaan mutta... Rumpali on liian hyvä soittamaan. Kitaristi (minä) aivan liian paska. If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
Tuomas_M 09.03.2006 21:12:31 | |
---|
Minä the guitaristi: Urpo tyyppi Guitaristi två: Vähän hämärä Basisti: ihme villityksiä ja hirveää pilkun viilaamista Laulaja: Katso kohta kaksi Syntikan pimputtaja: Vielä hämärempi kuin guitaristi två Rumpali: v**** sitä ei oo! |