Kampela77 03.03.2006 09:45:38 | |
---|
Ai niin, löysivät kuolleita ihmisiä pari kappaletta luolista. Kuolleet vuosikymmeniä sitten. Ristittiin Aatamiksi ja Eevaksi. Jack löysi myös mustan ja valkoisen kiven sieltä. Pisti piiloon ennen kuin Locke ehti nähdä niitä. Tuli mieleen Locken aikaisemmin esittelemät backgammon nappulat. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Uruk 03.03.2006 09:47:48 | |
---|
Jack löysi myös mustan ja valkoisen kiven sieltä. Pisti piiloon ennen kuin Locke ehti nähdä niitä. Tuli mieleen Locken aikaisemmin esittelemät backgammon nappulat. Näytti olevan raakaopaaleja, mutta symbolismi saaren pimeään ja valoisaan puoleen oli selvä. (ò_ó)/ WTF IS THIS SHIT |
sepeli 03.03.2006 13:04:09 | |
---|
Nythän tuossa tapahtui tuollainen näpsäkkä kahtiajako porukan kesken kun osa halusi jäädä rannalle ja osa lähti metsän siimekseen. SynTyYKö KonFliKteJa!001++1 Phobos - one of two natural satellites that orbit Mars. Well, return to 1930 and discover that there's much more to our solar system that meets the eye. In fact, you may even become a sex slave of the Leather Goddesses of Phobos! |
greshgurt 03.03.2006 13:18:06 | |
---|
Nythän tuossa tapahtui tuollainen näpsäkkä kahtiajako porukan kesken kun osa halusi jäädä rannalle ja osa lähti metsän siimekseen. SynTyYKö KonFliKteJa!001++1 Alkaa tulla Kärpästen Herra jo vähän mieleen. Mutta vain vähän, en usko että mitään erityisiä kuiluja on luvassa kenenkään välille. Mutta vähän hahah itkun ja naurun sekaisesti on tullut luettua tästä ketjusta joitakin viestejä. Mikähän siinä on kun ihmiset eivät enää tunnista loistavaa tv-sarjaa. Varmaankin realityjen vika. Mielestäni Lost on ollut ylivoimaisen kingi sarja heti ensimmäisestä osasta lähtien. Asiaan voi vaikuttaa se, että päätin rakastaa sarjaa jo ennenkuin sitä yhtään näinkään. Mutta erittäin kannattava päätös, voisi muutkin ottaa opiksi. Melkeinpä pistää suututtamaan myös jotkin kommentit sarjan epärealistisuudesta. Ensinnäkin, asiallahan ei ole mitään merkitystä, tämä on fiktiota, herrajumala. Toiseksi, ja tämä onkin tärkeää, ei sarjassa ainakaan minun mielestäni ole mitään epäloogisuuksia ole näkynyt eikä kuulunut. Toistan, EI MITÄÄN EPÄLOOGISUUKSIA EIKÄ EPÄREALISTISUUKSIA, lukuunottamatta tietysti joitain tarkoituksellisia yliluonnollisia kohtauksia. Meinasin kumota teidän epäloogisuus-valituksenne yksi kerrallaan, mutten nyt jaksaisi alkaa mitään copypasteilemaan. Voitte kyllä toistaa valituksenne, niin kumoan ne mielelläni jatkossakin. Siis, sarja on ihan vitsin hyvä, hahmoissa ei mielestäni ole mitään stereotyyppista, ja tämän sarjan sanominen teinimäiseksi olisi pahempi loukkaus kuin Tony Halmeen kutsuminen rauhanmieheksi. Joka ikinen jakso on ollut superloistava. Meikälle ehkä toistaiseksi parhaimmin jäänyt mieleen se Locke-jakso. Se voitti mm. koskettavuudellaan melkeinpä kaiken mitä olen telkkarista tai valkokankaalta nähnyt. Ehkäpä myös Forrest Gumpin. Oishan mullakin tästä koko 1. tuotantokausi, mutta kun en voi katsoa, tyttöystävän takia :( ehkä saisin häänet houkuteltua mukaan moraalittomaan kiihkoon!! PS. tyttökaveri siis diggaa sarjasta mutta vain kerran viikossa :( Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Treplev 03.03.2006 16:26:57 | |
---|
Se voitti mm. koskettavuudellaan melkeinpä kaiken mitä olen telkkarista tai valkokankaalta nähnyt. Ehkäpä myös Forrest Gumpin. Mutta ei kai kuitenkaan Titanicia? "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
sivupersoona 03.03.2006 16:52:41 (muokattu 03.03.2006 16:52:55) | |
---|
Mutta vähän hahah itkun ja naurun sekaisesti on tullut luettua tästä ketjusta joitakin viestejä. Mikähän siinä on kun ihmiset eivät enää tunnista loistavaa tv-sarjaa. Ei se ny niin ihmeellinen ole. Perusdraamaa hiekalla. Ja jääkarhu. "God is dead"- Nietzsche
"Nietzsche is dead"- God |
T.S. S L A Y E R 03.03.2006 17:25:45 | |
---|
Jos mä kysyn että mitä edellisessä jaksossa tapahtui kun jäi harmittavasti välistä, kukaan ei vastaa. Onneksi nyt kysyi joku muu asiaa. Olette epäystävällisiä. Hannu Karpo murjauttaa hatullisen MÄTÄÄ poronlihaa suoleenne. |
mechanic 03.03.2006 21:01:22 | |
---|
On kyllä loistava sarja kerrassaan. Eipä oikeen muuta tule katottuakaan. Nii, ja niitä urputtajia aina löytyy. Ei kelpaa mikään.. Tuntematon Sivari |
aikavaikea 03.03.2006 21:04:09 | |
---|
Jos mä kysyn että mitä edellisessä jaksossa tapahtui kun jäi harmittavasti välistä, kukaan ei vastaa. Onneksi nyt kysyi joku muu asiaa. Olette epäystävällisiä. Hannu Karpo murjauttaa hatullisen MÄTÄÄ poronlihaa suoleenne. Ei sulle voi kertoa, kun ainakin multa se tulisi väärässä kuvasuhteessa.
Toisaalta saattoi olla että kun olet kysynyt en ole nähnyt joko kysymystä tai ko. jaksoa. :-) Two shits and a fuck. |
Ei sulle voi kertoa, kun ainakin multa se tulisi väärässä kuvasuhteessa. Paha hehehe nauroin ääneen my mother is a something |
T.S. S L A Y E R 04.03.2006 01:31:48 | |
---|
Ei sulle voi kertoa, kun ainakin multa se tulisi väärässä kuvasuhteessa. Ainakin toi sun lehmä on ihan väärässä kuvasuhteessa. |
Mazo 04.03.2006 11:33:59 | |
---|
Siis, sarja on ihan vitsin hyvä, hahmoissa ei mielestäni ole mitään stereotyyppista No jos oikein hakemalla haetaan, niin onhan siinä tämä kohtalaisen huoleton paksumpi veikkonen... :) |
greshgurt 04.03.2006 14:06:25 (muokattu 04.03.2006 14:07:00) | |
---|
No jos oikein hakemalla haetaan, niin onhan siinä tämä kohtalaisen huoleton paksumpi veikkonen... :) No, maailmassa on nykyään aika monta paksukaista. Olisi aika epätodennäköistä, että sarjan päähenkilöporukasta pyörivissä edes yksi ei olisi ylipainoinen. Oikeastaan todennäköisintä olisi, että ainaski puolet olisivat ylipainoisia. Tätä mahdollisuutta ei tietenkään voida Lostissa käyttää, sillä tällöin kuvaan ei kerralla mahtuisi kovinkaan monta henkilöä. e: ja mitä tuohon huolettomuuteen tulee, niin lihavat ovat leppoisia. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Chrissie 04.03.2006 14:43:50 | |
---|
e: ja mitä tuohon huolettomuuteen tulee, niin lihavat ovat leppoisia. Ei muuten pidä paikkaansa. Tunnen liian monta poikkeusta. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"If I am the storm, if I am the wonder will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?"
Röyksopp - What Else Is There? |
author 04.03.2006 14:59:03 | |
---|
Jos tiedätte heikomman, epäloogisemman, huonomuistisemman ja poukkoilevamman kertojan kuin minä, niin kertokaa osanottoni. Mielummin mä kuuntelisin jakson tapahtumat sinun kertomana kuin katsoisin ne ;D |
aikavaikea 04.03.2006 16:00:29 (muokattu 04.03.2006 16:02:05) | |
---|
Two shits and a fuck. |
Mazo 04.03.2006 16:29:57 | |
---|
e: ja mitä tuohon huolettomuuteen tulee, niin lihavat ovat leppoisia. Juuri tämä oli pointtini. Ei muuta, jatkakaa. |
greshgurt 04.03.2006 23:40:56 | |
---|
Ei muuten pidä paikkaansa. Tunnen liian monta poikkeusta. Useat poikkeukset vahvistavat supersäännön. Emmätiiä. Ei kai se nyt niin harvinaista ja ennalta-arvattavaa ole, että joku lihavakin on ihan ok ja rauhallinen. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
T.S. S L A Y E R 04.03.2006 23:56:13 | |
---|
Ainakin jotkut lihavat tuntuvat olevan aika ylimielisiä. |
author 05.03.2006 01:40:27 | |
---|
Ainakin jotkut lihavat tuntuvat olevan aika ylimielisiä. Kaikki lihavat ovat leppoisia. |