v_m_kangas 03.03.2006 11:57:28 | |
---|
Montosella oli tuommoiset kontrollit ainakin mun aikana ja niiden soundi oli kuin puhelin luurista , ja helvetin kovaa...joskus alkoi pyöriä horisontti kun ne tuli edestä ja olin yleensä vielä takana. Nyt oli kuulemma vaihtanut Renkusit toisen merkkisiin kun ei ollutkaan niin hyvät. Joo..ei se kaappi taida loppujen lopuksi sitä varsinaista saundia tehdä. Vaikka olisi kuinka hyvät pöntöt ne saa silti ruvelle. Humppaa tai soita humppaa |
Sertzo S 03.03.2006 11:58:50 | |
---|
Montosella oli tuommoiset kontrollit ainakin mun aikana ja niiden soundi oli kuin puhelin luurista , ja helvetin kovaa...joskus alkoi pyöriä horisontti kun ne tuli edestä ja olin yleensä vielä takana. Nyt oli kuulemma vaihtanut Renkusit toisen merkkisiin kun ei ollutkaan niin hyvät. Ei varmasti kaappien vika, sanon minä! |
Ei varmasti kaappien vika, sanon minä! Meilläkin on sitä halvempaa Qube-sarjaa 15" subbasilla. Ainakin Australian Monitoreilla (AM1600 ja olikohan AM1200) supattaa ihan kivasti tuommosilla perus-työväentalolla. Oli kerran lainassa ulkoilmakeikalla kaverin bändillä, siellä jäi ehkä snadisti pieneksi, kun oli humalaista vappunenää muutama sata yleisössä. |
freeze 04.03.2006 21:31:56 | |
---|
ostin behringerin mikseriun |
isojussi 05.03.2006 11:07:16 | |
---|
ostin behringerin mikseriun Minkä mallin? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 05.03.2006 12:39:11 | |
---|
Mullakin on vanha behkun mikseri kaverin pajalla MX 2642 A. |
uruttaja 05.03.2006 12:42:48 | |
---|
Minkä mallin? Kakssatanen tiisseli, loppuvuodesta 91- rekisteröity. |
isojussi 05.03.2006 17:32:54 (muokattu 05.03.2006 17:54:59) | |
---|
Aktiivikaapit Yamahan MSR400 ja subbasena SW500 joten kyllä miksutin on se heikoin lenkki On muuten kyllä vaarallisen yhdennäköisiä ton kiinassatehdyn Stagepas:in kanssa. EDIT: MSR400 Made in China, SW500 Made in Taiwan. Hmmmmm........ Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
jeppeq 05.03.2006 18:37:12 | |
---|
En väitä olevani mikään PA-asiantuntija, mutta kerran lauloin Renkus Hainz- merkkisien kaappien kautta, niin kylläpä toimi. Hyviä pelejä ovat, rokkipuolella varsinkin suosittuja. Kyseisellä merkillä jo vuosia soitelleena, voin yhtyä siihen, että hyvät ovat. TRC-sarjaa ja vielä investoin asiaankuuluvan X24-prosessorin, joka tosin makaa vielä Vantaalla maahantuojalla ja ens viikolla sitten kai mulla. Selkeä on sointi. Bosesta en tykänny, kovin pahvista ja ääni säteilee taakse lähes yhtä kovaa ku eteen, mutta helppo roudata kylläkin. Ovat kovaääniset sanan varsinaisessa merkityksessä. Rokkiahan tässä soitellaan juu... Oikein hevirokkia onkin. Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
jeppeq 05.03.2006 18:42:05 | |
---|
Montosella oli tuommoiset kontrollit ainakin mun aikana ja niiden soundi oli kuin puhelin luurista , ja helvetin kovaa...joskus alkoi pyöriä horisontti kun ne tuli edestä ja olin yleensä vielä takana. Nyt oli kuulemma vaihtanut Renkusit toisen merkkisiin kun ei ollutkaan niin hyvät. Joo sillä tulee kuulemma kovaa se laulu, TOSI kovaa. Samaa sarjaa tuon "ding ding dong" -biisin laulajan kanssa. M:n kaapit oli stickit. Se ei vissiin huomannu sitä mikseriä, missä on niitä nappuloita joita voi pyöritellä.. Ja kuulokkeetkin on keksitty, langattomiakin on jo kuulemma. Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
EP 29.03.2006 16:00:22 | |
---|
Onko kokemuksia Behringerin päätevahvistimista? Entäs Behringerin kaapeista? |
jon lord 29.03.2006 18:36:39 | |
---|
Joo sillä tulee kuulemma kovaa se laulu, TOSI kovaa. Samaa sarjaa tuon "ding ding dong" -biisin laulajan kanssa. M:n kaapit oli stickit. Se ei vissiin huomannu sitä mikseriä, missä on niitä nappuloita joita voi pyöritellä.. Ja kuulokkeetkin on keksitty, langattomiakin on jo kuulemma. Sillä oli aina puoli suuta mikin sisällä melkein kuin Remulla ennen. Soundi meni ihan ruvelle vaikka olis kuinka yrittänyt miksailla. Mutta se että monitorin piti olla niin helvatan kovalla, olis siihen ääneen pienempikin riittänyt. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 29.03.2006 22:29:20 | |
---|
Mulla on Ulin mikseri 2642 ja on toiminut ihan hyvin. DBX:n jakari välissä ja kaikuna Lexicon mx-100 (vai mikä nyt olikaan), yläpäinä kaksi Fenderin boksia, 12" ja pilli ja alapäänä Fenkun 18" subbari. Potkii ihan hyvin. Kaapit maksoi aikoinaan 7500 MK ja ovat toimineet erittäin hyvin. Pehmeä soundi ja erotteleva. Ei tohon PA:han sitä paalua kauheesti ole mennyt, mutta olen ollut tyytyväinen. Ajattelenko....siis olenko? |
freeze 30.03.2006 15:02:30 | |
---|
HOHO............. |
KoskPaavo 30.03.2006 16:03:48 | |
---|
HOHO............. Pakkaspoijaalla on alle kirjoitus luki häiri öinen. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
jeppeq 30.03.2006 16:34:06 | |
---|
Onko kokemuksia Behringerin päätevahvistimista? Entäs Behringerin kaapeista? ei oo - ei tuu.. nyttemmin on behringerin ada8000 -räkissä kii. se näyttää tapansa kohta. toivottavasti on ok. Aiempaa kokemusta ultracurvesta ( EQ ), ei hyvä, jos ei nyt ihan huonokaan. Onhan siinä se pöhistin, jolla voi mittailla saleja pinkfloyd -kohinalla. Osta ennemmin audiodivarista jokin käytetty merkkipeli päätteksi, painaa, mutta toimii. Kaappejakin näkyy saavan vaikka mitä. Valehtelisin jos väittäisin |
EP 01.04.2006 03:14:44 | |
---|
ei oo - ei tuu.. nyttemmin on behringerin ada8000 -räkissä kii. se näyttää tapansa kohta. toivottavasti on ok. Aiempaa kokemusta ultracurvesta ( EQ ), ei hyvä, jos ei nyt ihan huonokaan. Onhan siinä se pöhistin, jolla voi mittailla saleja pinkfloyd -kohinalla. Osta ennemmin audiodivarista jokin käytetty merkkipeli päätteksi, painaa, mutta toimii. Kaappejakin näkyy saavan vaikka mitä. Juu, taidanpa pysyä mikserivahvistimessa edelleen, ei tartte "ruuvaillakkaan" niin paljon.. :) |
Tankero 01.04.2006 03:22:09 | |
---|
Jihuu TALU Varmasti, vissiin. |
manjaana 01.04.2006 11:27:18 | |
---|
Jihuu TALU Mahakkona olla iha sekkeillään sielä.... Sukuvika on se kun suksi ei luista.... |