Aihe: Muistan ajan jolloin tabit vielä oli sallittuja..ongelma
1 2 3
Joees
03.03.2006 15:04:11
Onko sulla joku kiire homman kanssa? Mulle tää ainakin nykyään on ihan hupia, joten eipä mulla mikään kiire sen kanssa ole. =) Eikä sen pitäis mun mielestä ammatikseenkaan aikovalle olla niin päivän juttu, koska jostain poisjäänyt juttu on aina johonkin toiseen lisää ja kaikki pitää kuitenkin osata.

Ei sen puoleen, kyllä mä kannatan itsensä kehittämistä ja korvan treenaamista, mutta jos mulla on kela ja laput/tabit vierekkäin, niin myönnän olevani niin laiska, että käytän molempia. Jos toinen puuttuu, niin sittenhän on pakko turvautua vain toiseen.

Ei ole kiire ei. En minä sitä. Mulle olis ollu monta kertaa hyötyä siitä jos olisin reenannu korvia aikasemmin, kyllä tilanteista on selvitty mutta enemmän aikaa vievällä tavalla. Ihan käytännön kannalta on hyvä jos korva on tarkka edes jotenkin.

Ja niin, tottahan musiikin hauskaa pitää olla. Koska muuten se ei olis hauskaa. Jeh, olihan väläytys mut tottahan se. Kyllä mäkin käytän kuuntelua ja nuotteja samalla aika usein, laiska kun olen.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
P.E.V
05.03.2006 18:03:14
Terve!

Olen jo jokusen vartin etsinyt Electric Six - The Model -biisiin tabeja/nuotteja/sointuja... Sattuisko joku muu löytämään?
AMD
05.03.2006 21:18:16
Täysin naurettava päätös, kohta varmaan kielletään omaksi ilokseen laulaminenkin.
pisi
06.03.2006 08:24:45
Sama juttu täällä, vuoden olen soitellut ja en todellakaan osaa blokkailla sointuja korvakuulolta. Syvältä toi tabsien kieltäminen. Keljuttaa niin pirusti kun en huomannut kopioida talteen tabsit-alueelta muutamien Sirkesalon kappaleiden sointuja. Vanhempiin biiseihin löytyy soinnut kirjastosta mutta uusimman levyn kappaleisiin en ole löytänyt mistään. Niin, paitsi täällä keskusteluissa tabsit alueella OLI muutamaan uuteenkin kappaleeseen.
Joees
06.03.2006 14:07:22
Sama juttu täällä, vuoden olen soitellut ja en todellakaan osaa blokkailla sointuja korvakuulolta. Syvältä toi tabsien kieltäminen. Keljuttaa niin pirusti kun en huomannut kopioida talteen tabsit-alueelta muutamien Sirkesalon kappaleiden sointuja. Vanhempiin biiseihin löytyy soinnut kirjastosta mutta uusimman levyn kappaleisiin en ole löytänyt mistään. Niin, paitsi täällä keskusteluissa tabsit alueella OLI muutamaan uuteenkin kappaleeseen.

Kokeile ettiä niitä bassoääniä ja sit niistä hakea ne soinnut. Monesti auttaa moinen temppu. Hitaasti hyvä tulee. Alussa se voi tosiaan tuntua vaikeelta ja tuskastuttavalta. Mut sit seuraavalla kerralla on jo hitusen helpompaa. Ja helpommaksi vaan menee. :)
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)