secondarymind 26.02.2006 04:25:42 (muokattu 26.02.2006 14:45:45) | |
---|
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
K.A.P.V 26.02.2006 12:30:45 | |
---|
Tässä kisassa oli musta havaittavissa se, että joko biisissä oli riffi tai sitte siinä oli karuselli, mutta kummatkaan ei yhtäaikaa mahtunu samaan biisiin. Siispä pisteeni menevät seuraavasti: Milkop 3p, tässä pätkässä oli mielestäni paras riffi vaikka se karusellimeininki jäi hieman tästä uupumaan. lassemv 1p zaih 1p secondarymind 1p, näissä kolmessa oli musta saavutettu ehkä parhaiten se karusellitunnelma, mutta ainakin itseltä jäi näistä vedoista se riffi vähän hämärän peittoon. Jos tää ois ollu sooloskaba niin näistä ois saattanu napsua täydet pisteet... "Vituttais jos kiinnostais, mutta ku ei kiinnosta niin ei vituta" |
Wk 26.02.2006 12:42:12 | |
---|
Jonsku jäi listasta! eli: www.ruinband.org/Jonsku1.mp3 3p - Jonsku - Tämmönen tuplakitarointi toimii omasta mielestä aina :) Soundit nyt oli mitä oli, mutta hyvä muuten. Karusellimeininkiä ei ehkä ollut kyllä tässäkään... 2p - milkop - Härösoundeja, utuinen meininki.. Karu Selli. 1p - Secondarymind - Tämä viimeinen ei ollut itsestäänselvä, mutta tähän päädyin. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
jonsku1 26.02.2006 13:54:31 (muokattu 26.02.2006 15:14:52) | |
---|
arkkikansleri 2.p zaih 2.p Näissä kahdesta välittyi minulle parhaiten karuselli tunnelma ja etenkin semmoin jonkinlainen tivoli fiilis : D K.A.P.V 1.p Tässä oli myöskin karuselli meininkiä mutta sitä ei saavutettu yhtä hyvin mielestäni kuin kahdessa yllä mainitussa. Milkop 1.p Tämä meni sitten jo enemmän Karun sellin puolelle. Toisaalta tämä voisi tunnelmaltaan olla Karuselli päivänä jolloin aurinko ei paista ja vettä sataa, mutta karuselli silti pyörii : ) EDIT: Niin ja tosiaan olisin kiitollinen jos Secondarymind lisäisit minunkin riffini tuohon listaan. |
secondarymind 26.02.2006 14:46:07 | |
---|
Tsorge. jonsku lisätty listaan. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
zaih 26.02.2006 20:19:16 | |
---|
K.A.P.V +2 arkkikansleri +2 lassemv +2 Muista ei oikeen tullu karusellifiilistä, joten rehti tasajako heille. Muista et biisi alkaa kitarariffillä |
Pande 26.02.2006 20:38:18 (muokattu 01.03.2006 08:11:17) | |
---|
Meinasin itsekin pitkästä aikaa osallistua riffiskabaan, mutta aihe oli niin vaikea ettei tullut oikein mitään mieleen, siksi pitikin oikein kuunnella mitä muut saivat aikaan. Karu selli oli paljon helpompi aihe kuin Karuselli, joten sitä arvostin pisteidenanossa enemmän.. Kaikissa oli jotain ideaa, mutta pisteet: Arkkikansleri - 2 pistettä Jonsku - 1 piste Zaih - 1 piste Secondarymind - 1 piste K.A.P.V. - 1 piste (Lassemv olis tosiaan ansainnu myös pisteen) WK:llä tuntu olevan parhaat soundit. "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
Les Partisans de la Grotte Pompeux #5 |
secondarymind 01.03.2006 02:56:56 | |
---|
Noniin. Pisteytetäänpäs täältäkin suunnalta ja samalla vähän nostetaan tätä ylöspäin. Mä jotenkin kuvittelin, että karuselli olis ollut helppo aihe, mutta ei ehkä sittenkään. Hyviä riffejä kyllä oli, mutta karuselli oli vähän mun mielestäni hakusessa ehkä. 2p lassemv - Paras karuselli 1p zaih - Toiseksi paras karuselli 1p arkkikansleri - Kolmanneksi paras karuselli 1p Milkop - Paras karu selli 1p Jonsku1 - Toiseksi paras karu selli En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
Appelsiini 01.03.2006 16:20:20 | |
---|
3p: Wk - Paras riffi ja karuselli meininki oli ihan yhtä hyvä kuin muissakin. 1p: K.A.P.V 1p: arkkikansleri 1p: Jonsku1 "These go to eleven" -Nigel Tufnel from movie Spinal Tap |
yuzo 01.03.2006 21:38:02 | |
---|
wk - 3 pistettä, hyvä mutta vois olla hieman monipuolisempi (-: edy - 1 piste milkop - 1 piste kapv - 1 piste, hauska xD |
jukepoksi 02.03.2006 23:58:32 | |
---|
Hyviä riffejä olivat taas kaikki, mutta pisteet tuli leivottua näille: 2p. secondarymind - tämähän on ovela tapaus. Tällä kuulijalla meinaa mennä pää pyörälle. 1p. vermilion - punkrokkia, hell jeah! Karu on tämä selli. 1p. Milkop - In Flames-maista, hyvää matskua. 1p. lassemv - letkeää, Kauko Röyhkä tuli mieleen. Tykkään. 1p. arkkikansleri - taattua Arkkari™-laatua. Laittaa väkisin jalan polkemaan tahtia. I've kept the movie rolling but the story's getting old now. |
3p. Milkop 3p. Jonsku1 Muillekin olisin halunnut antaa pisteitä, mutta nämä veivät ylivoimaisesti voiton! He's a hero, hän ei taivu!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Urmas Potkuri 03.03.2006 21:37:35 | |
---|
Tässä olisi taas "perinteistä" kuunteluhorinaa. Wk - Hemmetin hyvät soundit. Riffi puhtaimmillaan ja alkuperäisen riffikisan idean mukainen. Hyvä riffi hyvin toteutettuna. pidin kovasti. K.A.P.V - Hyvä toteutus tässäkin. Siinä 0.20' paikkeilla jännitys lisääntyy. Loppu on mainio. Milkop - Riffinä mieleeni. Jännittävä...ei niin tavanomainen sävelkulku mielestäni. Edy - Tukeva perus-meininki-riffi. Alun bassokuvio lupailee jotakin Peter Gunmaista. Kääntyy sitten enemmän perushevi puolelle. Hyvä toteutus kaikenkaikkiaan. lassemv - No sittenpä kolahti. Teemaan sopii ja on muutenkin makuuni. secondarymind - Tekijälleen tyypillisellä tavalla hyvin toteutettu ja idea ei niin tavallinen. Pidin, mikä ei liene yllätys. zaih - Tämä on myös makuuni. Riffi on hyvä ja hyvin soitettu. Hyvässä riffissä ei pinet taustasuhinat haittaa. vermilion - Kulkee mukavasti käyntiinlähdettyään. Semmoinen punkkimeininki jää mieleen ja setä muistaa, kun punkki tuli ja näytti jäykistelijöille. ;) Jonsku1 - No voe mahoton kun soi komiasti. Vaikka tyylilaji ei ole sitä kaikkein lähesintä niin arvostaa pitää. 1p - Jonsku1 - Laadusta, toteutuksesta ja lajissaan mainiosta riffistä. 1p - Wk - Myöskin hienosti soiva ja hyvä riffi. 1p - lassemv - teemaan ja korvaani sopiva tuotos hyvin tehtynä. 1p - secondarymind - Jännittävä ja sopi oikeastaan hyvinkin teemaan. 1p - zaih - Hyvästä riffistä ilman hienosteluja. 1p - Milkop - Jännittävästä ja teemaan mielestäni sopivasta riffistä. Tälleen tälläkertaa. Kiitoksia pisteistä kommenteista omastapuolestani. Oli mukaavaa taas kerran kuunnella näitä kaikkia. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
secondarymind 05.03.2006 03:34:38 (muokattu 05.03.2006 03:38:33) | |
---|
Äänestys on ohi. Pisteet jakautuivat seuraavanlaisesti: Milkop - 3+2+1+1+1+3+1 = 13 Jonsku1 - 3+1+1+1+3+1 = 10 arkkikansleri - 2+2+2+1+1+1 = 9 lassemv - 1+2+2+1+1 = 7 Wk - 3+3+1 = 7 K.A.P.V - 1+2+1+1+1 = 6 secondarymind - 1+1+1+2+1 = 6 zaih - 1+2+1+1+1 = 6 Edy - 1 = 1 vermilion - 1 = 1 Milkop oli siis voittaja tällä kertaa. Onnea voittajalle ja uutta skabaa vaan kehiin. EDIT: Paitsi, että koska Milkop ei äänestänyt, Jonsku1 on voittaja. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
jonsku1 05.03.2006 13:39:45 | |
---|
Oho! Meikäläinen sitten tuli ja voitti! Vaikkakin kävi vähän niin kuin Suomelle meinasi käydä tuossa lätkän Olympiaottelussa. : D Mutta mutta. Varmaan tuossa illalla tänään tai viimeistään huomenna polkaisen uuden skaban käyntiin. |