greshgurt 03.03.2006 10:20:08 | |
---|
Tekisi mieli kirjoittaa paljon ja vihaisesti, mutta hillitsen itseni... Miksi? Ohjelman puolesta vai vastaan? Mikäs tässä nyt oikein on niin kauheaa, en voi ymmärtää. YLE ei onneksi kovin montaa tosi-tv-ohjelmaa ole tehnyt, mutta esim. se Talo Italiassa oli aika hyvä ohjelma. Miksei tämäkin olisi? YLE on sentään YLLLEE. Mitä rasistista tässä edes on? Varsinkaan, jos tuo Ähläm Sähläm kerran tarkoittaa jotta hyvää päivää. Ei kai noissa termeissäkään tarvitse toimia kaikessa väärässä olevien rasistien ehdoilla, vaan voi kai niitä käyttää ihan oikeinkin. Munsta tuntuu kovasti siltä, että jos tästä loukkaantuu, niin täytyy olla vähintään piilorasisti. YLE on paras, ehkäpä justki siks, että se saa tv-luparahaa. Muuten ne joutuis pelaamaan markkinoiden säännöillä. Niinku Suomen huonoinkin tv-kanava, eli MTV3. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Muovinen 03.03.2006 10:20:57 | |
---|
Mitäs ihmeellistä tässä nyt on? Luultavasti aika huono ohjelma mutta ei sitä kukaan pakota katsomaan. Lopetetaan se vitun narina ja avataan TV edelleen vain silloin kun itseä huvittaa. |
anttipi 03.03.2006 10:27:27 | |
---|
Ohjelma on näköjään jo nyt onnistunut ilmeisessä tavoitteessaan: keskustelun herättämisessä. Nähtäväksi jää, millainen ohjelma käytännössä sitten on, mutta on jo aikakin yrittää purkaa maahanmuuttajiin liittyviä myyttejä ja ennakkoluuloja myös huumorin keinoin eikä aina vain otsa rypyssä juupas-eipäs-tyyliin. "Log From Blammo!" |
Sertzo S 03.03.2006 10:48:53 (muokattu 03.03.2006 10:49:12) | |
---|
Ohjelma on näköjään jo nyt onnistunut ilmeisessä tavoitteessaan: keskustelun herättämisessä. Nähtäväksi jää, millainen ohjelma käytännössä sitten on, mutta on jo aikakin yrittää purkaa maahanmuuttajiin liittyviä myyttejä ja ennakkoluuloja myös huumorin keinoin eikä aina vain otsa rypyssä juupas-eipäs-tyyliin. Käännetäänpä komppia ainakin näin teoriassa. Olen miettinyt monasti, että jos meidän maastamme jouduttaisiin jostain syystä (sodat tai luonnonkatastrofit) kiintiöpakolaisiksi esim. Afrikan sarveen tai vaikkakapa Afganistaniin, jos olot olisivat juuri päin vastoin, kuin nyt ovat. Mitenkähän luulisitte paikallisen pääväestön suhtautuvan meihin toiselta puolelta Tellusta tulleisiin pakolaisvalkonaamoihin ja kulttuurinmuotoihimme noin pääpiirteittäin sikäläisinä alkuperäisinä kansalaisina ja hyvinvointivaltiolaisina. Esiintyisikö rasismia siinä määrin kuin Suomessa, vaiko vähemmän/enemmän? Etenkin mitkä olisivat toimet jos me siellä alettaisiin omaan väkimääräämme nähden tekeen rikoksia, joista ainakin eräällä etnisellä ryhmällä täällä on selkeät näytöt. Pitäiskö palauttaa alkuperämaahan vai väkisin sopeuttaa sikäläiseen kulttuuriin, uskontoon ja jne. Minä vain kysyn. |
Alpha 03.03.2006 10:51:36 (muokattu 03.03.2006 10:52:23) | |
---|
Miksi? Arsyttää. Ohjelman puolesta vai vastaan? Munsta tuntuu kovasti siltä, että jos tästä loukkaantuu, niin täytyy olla vähintään piilorasisti. Ja jos mua taas ollaan leimaamassa rasistiksi, ni sitten saatana vaikka naapurin kissasta. |
greshgurt 03.03.2006 10:59:17 | |
---|
Ja jos mua taas ollaan leimaamassa rasistiksi, ni sitten saatana vaikka naapurin kissasta. Tuskin sinä rasisti olet. Haluaisin vain tietää, mikä tässä tarkalleen ärsyttää. Monet ovat täällä närkästyneet, mutta kukaan ei tunnu perustelevan. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Alpha 03.03.2006 11:04:37 | |
---|
Tuskin sinä rasisti olet. Haluaisin vain tietää, mikä tässä tarkalleen ärsyttää. Monet ovat täällä närkästyneet, mutta kukaan ei tunnu perustelevan. Ensinnäkin se, että joku on keksinyt näinkin idioottimaisen formaatin. Toiseksi se, että YLE on ottanut tämän näytettäväkseen. On taas TV-maksulle vastinetta... |
Bee-äf 03.03.2006 11:07:14 | |
---|
Kyllä mä ymmärrän, että kansallissosialismi.comin kansankynttilät ottavat tästä kierroksia -ei niiltä paljoa enempää voidakaan odottaa. Mikäs täällä sitten hiertää? Öhh... ehkäpä se, että jos YLE tekisi vastaavan ohjelman, jossa Suomalaiset aikamiespojat etsisivät ihaninta naisia filippiineillä, se kiellettäisiin heti ja Ylen ohjelmavastaava saisi kenkää. Miksikähän nyt ei tapahdu näin? Voisko joku viisaampi kertoa? With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Alpha 03.03.2006 11:14:04 | |
---|
Miksikähän nyt ei tapahdu näin? Voisko joku viisaampi kertoa? Jospa ohjelman formaatti on keksitty jossain Filippiineillä/Somaliassa ja YLEllä pelätään rasisteiksi leimautumista, jossei tätä toteuteta. |
greshgurt 03.03.2006 11:17:42 | |
---|
Öhh... ehkäpä se, että jos YLE tekisi vastaavan ohjelman, jossa Suomalaiset aikamiespojat etsisivät ihaninta naisia filippiineillä, se kiellettäisiin heti ja Ylen ohjelmavastaava saisi kenkää. Mistäs tiedät? Tosin tuollaisessa suomipoika etsii tyttöä filippiineiltä-formaatissa olisi aikamoinen maksuvaimo-haju taustalla. En ole varma, mutta käsittääkseni sellainen on laitonta. Ei siis itse ohjelmassa tarvitsisi olla mitään laitonta, vaan ohjelma aiheuttaisi aika huonoja mielleyhtymiä. Jos nyt kuitenkin näistä jommastakummasta peilikuva-formaatista pitäisi valita, niin miksei tämä ihanin suomi-nainen? Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Jani The Rock 03.03.2006 11:19:23 | |
---|
Öhh... ehkäpä se, että jos YLE tekisi vastaavan ohjelman, jossa Suomalaiset aikamiespojat etsisivät ihaninta naisia filippiineillä, se kiellettäisiin heti ja Ylen ohjelmavastaava saisi kenkää. Miksikähän nyt ei tapahdu näin? Voisko joku viisaampi kertoa? Suostuskohan YLE rahottamaan reality-TV -shown, jossa m.netin salskeat poikamiehet lennätettäisiin Japaniin morsiamenhakuun? Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Bee-äf 03.03.2006 11:23:01 | |
---|
Mistäs tiedät? Tosin tuollaisessa suomipoika etsii tyttöä filippiineiltä-formaatissa olisi aikamoinen maksuvaimo-haju taustalla. En ole varma, mutta käsittääkseni sellainen on laitonta. Sanoisinpa, että 99,9% varmuudella ei menisi läpi. Entäs sellainen mistä aikaisemmassa viestissä heitin, että suomipojat joilla ei taatusti olisi maksuvaimoihin varaa, hakisivat ihaninta somalinaista? Tapahtuisi taas 99,9% todennäköisyydellä parit rotumellakat ja kunniamurhat? With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
greshgurt 03.03.2006 11:26:34 | |
---|
Tapahtuisi taas 99,9% todennäköisyydellä parit rotumellakat ja kunniamurhat? Jos tapahtuisikin, ei se ole YLEn vika. Onko Yle nyt sitten mammanpoika, kun ei uskalla tuollaista tehdä? Jonkun tyypin mukaan se nimenomaan saattaisi olla Ylen vika. Tuskin niillä on edes käynyt mielessä kyseisenlainen skenaario. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Bee-äf 03.03.2006 11:32:22 | |
---|
Jos tapahtuisikin, ei se ole YLEn vika. Onko Yle nyt sitten mammanpoika, kun ei uskalla tuollaista tehdä? Mutta sehän tekee! Tämä Suomen ihanin on juuri sellainen ohjelma, roolit vain on käännetty toisinpäin. Vai... oletko sitä mieltä, että ihmisten oikeus tehdä erilaisia asioita määräytyy rodun ja kansallisuuden perusteella? With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
greshgurt 03.03.2006 11:41:54 | |
---|
Mutta sehän tekee! Tämä Suomen ihanin on juuri sellainen ohjelma, roolit vain on käännetty toisinpäin. Vai... oletko sitä mieltä, että ihmisten oikeus tehdä erilaisia asioita määräytyy rodun ja kansallisuuden perusteella? Ai, ne tekee jo... no mielummin näin päin, niin ei tule niitä kunniamurhia, eiksje? En nyt oikein edes ymmärrä, että loukkaako tai pitäisikö tämän Ylen ohjelman nyt sitten loukata valkoisia vai mustia... kumpia tämä nyt sitten loukkaa? Itse olen valkoinen, eikä tämä minua ainakaan loukkaa. Enkä myöskään loukkaannu mustien puolesta. Vaikka usein on sitäkin tullut tehtyä. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Bee-äf 03.03.2006 11:55:10 | |
---|
Enkä myöskään loukkaannu mustien puolesta. Vaikka usein on sitäkin tullut tehtyä. Minä kyllä loukkaannun heidän puolestaan... Ajatellaan jotain maahanmuuttajaa, joka haluaa elää ja tehdä työtä Suomessa tasa-arvoisena kansalaisena. Mutta jos valtaenemmistö koko ajan suhtautuu häneen hieman alentuvasti ja vielä tekee häntä varten hieman "hölmöjä" ohjelmia, katsoo koko ajan läpi sormien hänen toimintaansa silloinkin, kun se on selkeästi valtaenemmistön tapakulttuurin vastaista. Eikö häntä kohdella silloin kuin jotain pikkulasta, jotain jonka ei edes odoteta olevan tavallinen rehti suomalainen, vaan jonkinlainen epämääräinen etnopelle jonka odotetaan elävän loppuelämänsä etnoghetossa ilman toivoa tulla samanarvoiseksi ihmiseksi syntyperäisen suomalaisen kanssa? With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
greshgurt 03.03.2006 12:10:01 | |
---|
Minä kyllä loukkaannun heidän puolestaan... Minun on vaikea tuohon mitään sanoa, kun en tiedä mitä maahanmuuttajat tuosta ohjelmasta ajattelevat. Enkä oikein osaa arvaillakaan, sinä vissiin osaat, tai sitten tiedät. Onhan itse ohjelmassa ainaskin maahanmuuttajia, ja luultavasti iloisin mielin ja vapaaehtoisesti. Ehkä he sitten eivät tiedä mihin ovat ryhtyneet... Mutta ei tuota oikein voi alkaa haukkumaankaan, kun ei ole yhtään osaa vielä telkkarista tullut. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Uruk 03.03.2006 12:11:27 (muokattu 03.03.2006 12:12:16) | |
---|
(ò_ó)/ WTF IS THIS SHIT |
Mikäs tässä nyt oikein on niin kauheaa, en voi ymmärtää. "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
anttipi 03.03.2006 18:46:47 (muokattu 03.03.2006 18:47:07) | |
---|
Etenkin mitkä olisivat toimet jos me siellä alettaisiin omaan väkimääräämme nähden tekeen rikoksia, joista ainakin eräällä etnisellä ryhmällä täällä on selkeät näytöt. Esim. Ruotsin vankiloissa lusii yhtä paljon suomalaisia kuin Suomen vankiloissa ulkomaalaisia yhteensä. Onhan Ruotsissa toki kolme miljoonaa ihmistä enemmän, mutta kuitenkin. Ei sieltä suomipoikaa olla pois oltu ajamassa - johtuisiko sitten siitä, että ihonväri on sentään "oikea". "Log From Blammo!" |