Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuunteleeko kukaan bändiä nimeltä Weezer?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
whoaaa,minäminäminä
23.08.2003 00:39:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sitä olen vaan pohtinut, että eikö kukaan kuuntele weezeriä? vai liikunko vaan väärässä porukassa, koska aina kun oon jollekin sanonut kuuntelevani kyseistä yhtyettä, multa on kysytty "mikä se on?".
ja jos täällä on joku jolla on kenties tiedossa tai edes mitään hajua milloin weezer on julkaisemassa uutta materiaalia, niin olisin otettu jos kyseinen henkilö sen kertoisi.
tai jos kukaan haluaa keskustella mistään tähän bändiin liittyvästä, niin minusta saa juttuseuraa.. =w=
 
el Bastardo
23.08.2003 00:53:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No helvetti, Weezerin eka levy oli ensimmäinen cd minkä ostin, ja vieläkin yksi parhaista! Kannet ovat myös yksinkertaisen loistavat!
 
Elämä on opasmatka, ei löytöretki (YUP - Tänään kotona)
kerplunk
23.08.2003 00:53:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ehdottomasti yksi parhaista yhtyeistä. pinkerton on huippu levy... say it ain't so huippu biisi, rivers huippu laulaja... ja sillee... huippu bändi !
 
fender-mies
23.08.2003 01:07:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Weezerin levy "green" on aivan loistava.
aitoa rockia.
 
Beowulf
23.08.2003 09:41:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Weezerin ekan ja Pinkerton omistan. Loistavia levyjä nuo on mutta ei ole viime aikoina tullu seurattua yhtyettä pahemmin. Mitä nyt pari uutta videota nähnyt. Se on erinomainen se, missä on muppetit mukana. Hupaisa...
 
I´ve been locked in a cage, created by myself...
whoaaa,minäminäminä
23.08.2003 10:37:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun mielestä pinkerton on weezerin paras levy. vaikka kaikkihan ne on hyviä. mä ostin lontoosta buddy hollyn 8 punnalla. en tiedä mikä sen oikee arvo on, mutta jamie on loistava biisi.
 
Roberto
23.08.2003 19:25:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

=W=!!! Rules!
 
el Bastardo
23.08.2003 19:37:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vituttaa vaan rankasti kun ei nähnyt livenä kun Provinssissa kävivät. :(
 
Elämä on opasmatka, ei löytöretki (YUP - Tänään kotona)
Ulle
23.08.2003 22:14:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Weezer rokkaa!!!
 
En oo hirveen kauaa bändiä kuunnellut, mutta vaikutuksen on kyllä tehnyt
 
Lähikauppias
23.08.2003 22:31:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä, olen edelleenkin kova Weezer-fani, vaikka ovatkin tehneet aika mitäänsanomattomia levyjä viime aikoina.
 
Weezer iski heti aluksi tosi kovaa, kun ekan kerran kuulin Buddy Hollyn radiosta. Blue Album oli niin hyvä, että Pinkerton oli aluksi pieni pettymys. Kuitenkin kuuntelun myötä Pinkerton nousi bändin parhaaksi ja yhdeksi universumin parhaista levyistä.
 
Kahden ekan levyn aikaan Weezer oli kyllä aivan tajuttoman kova bändi. Sinkkujen B-puoletkin olivat niin hyviä, että niistä olisi saanut koostettua kolmannen, virallisten albumien kanssa aivan yhtä hyvän levyn.
kid ego
23.08.2003 23:39:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hassu bändi, sanon. Eikö niillä ollut se Happy Days -biisi minkä video tuli Windows 95:n mukana?
 
Do you really want to funk with me?
Hirvi on petoeläin.
Aerodactev
23.08.2003 23:45:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hassu bändi, sanon. Eikö niillä ollut se Happy Days -biisi minkä video tuli Windows 95:n mukana?
 
Eiku se oli Buddy Holly - biisi, siihen videoon oli vaan ympätty Happy Days - sarjan lavasteet.
 
90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin
tollo
25.08.2003 11:17:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava bändi. Kaikki levyt loistavia, no maladroit on ehkä "vain" hyvä.
Mun mielestä Green ei häviä tippaakaan Bluelle ja Pinkertonille. Se on helvetin hyvä kesälevy. Siinä ei oo yhtään paskaa biisiä.
Maladroitilla on taas pari poikkeuksellisen paskaa biisiä ( esim. death and destruction) , joka laskee heti levyn tasoa roimasti. Mutta hieno levy sekin.
On bluella ja Pinkertonillakin myös paskoja biisejä , mutta niiden useat ässäbiisit nostaa ne aivan helvetin hyviksi levyiksi.
Loistavalla Pinkertonilla on muuten myös pari niin laiskaa sävellystä, että ne voisi olla täysin naurettavan The Rasmuksen materiaalia.
 
el Bastardo
25.08.2003 16:21:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä, sinisellä levyllä ja Pinkertonillako paskoja biisejä? No, mielipidekysymyshän tämä on, mun mielestä kaikki on vähintään hyviä. Kokonaisuuksinahan nuo ovat mainioita. Hyvin muuten kuulee että Apulannan Toni on kuunnellut Weezeriä Kolmen teon aikaan, aika apulantamaisia sävelkulkuja paikka paikoin. Ja onhan jossain biisissä suora käännös The world has turned -kappaleista.
 
Elämä on opasmatka, ei löytöretki (YUP - Tänään kotona)
parinc.
25.08.2003 16:28:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Weezer iski heti aluksi tosi kovaa, kun ekan kerran kuulin Buddy Hollyn radiosta. Blue Album oli niin hyvä, että Pinkerton oli aluksi pieni pettymys. Kuitenkin kuuntelun myötä Pinkerton nousi bändin parhaaksi ja yhdeksi universumin parhaista levyistä.
 
Ei taida olla eka kerta kun olen herra kauppiaan kanssa tismalleen samoilla linjoilla. Mulle tosin se eka kolahdus tuli Undonen kautta, mutta lopullinen naula arkkuun oli Buddy Holly radiosta. Jeesustaso saavutettiin sitten sillä videolla. Mutta Pinkerton on kyllä ajan saatossa noussut kevyesti paitsi Weezerin, myös koko voimapop-scenen parhaaksi albumiksi. The Posiesin Amazing disgrace tulee aika lähelle, muttei rinnalle.
 
Sinkkujen B-puoletkin olivat niin hyviä, että niistä olisi saanut koostettua kolmannen, virallisten albumien kanssa aivan yhtä hyvän levyn.
 
Joo ehdottomasti. Koin joskus '99 elämäni pahimman krapula-aamun, kun huomasin että mun laukusta oli kadonnut illan aikana 6 cd:tä; näihin sisältyi "Say it ain't so"-, "Buddy Holly"-, "El Scorcho"- ja "The good life" -sinkut. Varsinkin noista kahdesta jälkimmäisestä saa maksaa aika maltaita nykyään. Omat b-puolisuosikit on "I just threw out the love of my dreams" ja "You gave your love to me softly".
 
Pitää kait vielä lisätä, että kaikesta tästä hehkutuksesta huolimatta (tai sitten juuri siitä syystä!) Weezerin provinssikeikka oli valtava pettymys.
 
Dead Star
25.08.2003 18:38:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Green album ja Maladroit löytyvät, Blue album on tullut kuunneltua useaan otteeseen läpi.
 
Asiallista meininkiä.
 
Tulin, näin ja isku nivusiin.
Dumb
25.08.2003 21:40:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Weezerista diggailen minäkin.
 
MrQ
26.08.2003 15:39:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

enhän minä mitään huumebändiä voisi kuunnella.
 
KooMikko
26.08.2003 15:46:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovasti tykkään.
Kolme levyäkin löytyy hyllystä. Kovassa kuuntelussa edelleen.
 
Mia
26.08.2003 16:37:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Weezer on loistava.
 
In the world where you can be anything-be yourself.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «