Kova jakso oli tänään...Loppu oli varsinkin loistava kun Jaska otti ohjat omiin käsiinsä: *KRUNTS* "Where is Marwan?" *KRUNTS KRUNTS* "WHERE IS MARWAN!!!" *KRUNTS* Heh jep. "I don't have time for this..." |
meitu 03.03.2006 11:15:14 | |
---|
Tänään on vissiin Conanissa Chloen näyttelijä haastattelussa. Ne jotka soittaa ne tietää |
Kulkunen 03.03.2006 14:38:54 | |
---|
Tänään on vissiin Conanissa Chloen näyttelijä haastattelussa. Pitääpä kattoa. Chloe ja Edgar on kyllä kaks televisiohistorian rasittavinta hahmoa. "Minä minä minä!" "Minäpäs minäpäs minäpäs!" "Hei Tony, tuon mielestä se, mutta munhan se pitäs, minä minä minä!" "Do you think I'm wearing all black 'cause I'm a ray of fucking sunshine?" 1961-1994 |
hmv 03.03.2006 15:10:31 | |
---|
Tänään on vissiin Conanissa Chloen näyttelijä haastattelussa. Jännä nähä onko suupielet yhtä mutrussa kun sarjassakin. V.U.K #4 - In Uusis we trust! | Ain't it fun when you know you're gonna die young? |
meitu 03.03.2006 16:33:23 | |
---|
Minusta Chloe on ihan söpö. Ne jotka soittaa ne tietää |
MV 03.03.2006 17:03:40 | |
---|
Minusta Chloe on ihan söpö. Ja musta. Mutta sais se naama olla joskus poiskin norsunvitulta. "Käylä vois olla se sana jolla kuvataa miltä 80-vuotiaan naisen naama näyttää. :)" -Eemil |
Intta83 04.03.2006 17:58:01 | |
---|
Minusta 24 neljäs tuotantokausi on ollut hyvin mielenkiitoinen. Aikaisemmat tuotantokaudet eivät olleet niin hyviä. |
Rattata 09.03.2006 21:59:14 | |
---|
Olipa hyvä jakso, ja ennekaikkea hieno loppu. |
MV 09.03.2006 22:13:59 | |
---|
Hyvä jakso joo...Ja Jack ei ollut pois tolaltaan koska tappoi viattoman miehen vaan koska ei saa enää Audreylta... "moi elwööd, jos oisit naien niiin haluisin panna sua!" -Juzzu |
lethus1 10.03.2006 09:20:37 | |
---|
Hyvä jakso joo...Ja Jack ei ollut pois tolaltaan koska tappoi viattoman miehen vaan koska ei saa enää Audreylta... Kylläpä on taas hommat sotkussa. Eihän tästä VOI selvitä! Eipä... Hyvää matskua ollut muutama jakso. JEaah! Bauer on kovin jätkät maan päällä, Palmer kakkosena. Almeida kolmosena. |
MV 11.03.2006 01:24:43 | |
---|
Kylläpä on taas hommat sotkussa. Eihän tästä VOI selvitä! Eipä... Hyvää matskua ollut muutama jakso. JEaah! Bauer on kovin jätkät maan päällä, Palmer kakkosena. Almeida kolmosena. Kyllä asettaisin Curtisin koloseksi...Komeesti hoiteli sen kaappauksensakin. "moi elwööd, jos oisit naien niiin haluisin panna sua!" -Juzzu |
NiB 11.03.2006 03:35:57 | |
---|
Loistava jakson loppu siinä missä Chloe ampu rynkyllä sen terroristin. En muista nauraneeni pitkään aikaan samalla laillla kun tossa jakson lopussa :) Loistavaa että on muitakin sankareita kun Bauer =) Chloe on IhQ ;) -Shut the F*ck Up!- |
Deep Shadow 14.03.2006 21:53:55 | |
---|
Melekosta menoa... Voi kun olis jo torstai :) "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |
Rattata 14.03.2006 21:59:53 | |
---|
Jäipäs kohtaan...huh. |
meitu 14.03.2006 22:16:52 | |
---|
Mua huvittaa tuo Edgar kun se röytää tuolla, nytkin meni möläyttämään sille kiinalaiselle. Ne jotka soittaa ne tietää |
atimoc 15.03.2006 01:34:24 | |
---|
Neloskaudella on kyllä tapahtunut vaikka mitä, mutta kokonaisuudesta on jäänyt hirveä "kaikkea sekaisin ja jeesusteipillä kasaan" -fiilis. -Oho! Puolustusministeri siepattiin. No, onneksi saatiin takaisin -No nyt meni intterwebbi jurriin ja sata ydinvoimalaa on kriittisessä tilassa -Voimala kosahti, mitäs pienistä, kohta katoaa hävittäjäkin -Presidentti ammuttiin alas! (ket taun!) -...ihan sama, virukoon sairaalassa, terroristit sai ydinaseen. Onneksi niillä on sentään vaan kärki, eikä ohjusta. -Perhana! Niillähän on ohjuskin! Ja varapressa on yhtä skarppina kuin diapamia nappaillut lattiamatto. -No nyt ollaan kiinalaisten kanssa riidoissa, ja se ohjuskin kerittiin jo laukaista. Aina ei voi voittaa, mutta aina voi todellakin hävitä. Ennen kauden loppua keritään varmaan olla vielä sodan, ydinsodan ja kolmannen maailmansodan partaalla. Hirveä tahti päällä, vaikka jo pelkästään tuosta ydinvoimalavaiheesta olisi saanut tarinaa irti vaikka kuinka, jos siihen olisi vain paneuduttu. Nyt jää iso kasa langanpätkiä solmittavaksi viimeisiin jaksoihin, ja kaikkia ei varmaan ehditä/viitsitä edes kuitata. Ihan toimivaa viihdettä, mutta pidin aiemmista kausista itse enemmän. Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta. |
Angus 15.03.2006 08:46:23 | |
---|
Neloskaudella on kyllä tapahtunut vaikka mitä, mutta kokonaisuudesta on jäänyt hirveä "kaikkea sekaisin ja jeesusteipillä kasaan" -fiilis. Mun mielestä taas oli piristävää, että tämä kausi oli hieman erilainen kuin aikaisemmat. Kuten tossa mainitsit, niin pelkästään ydinvoimala-jutusta olisi saanut revittyä vaikka kuinka paljon kaikkea, miten aikaisemmissa kausissa ollaankin toimittu, tällä kaudella juuri hienoa onkin ollut kun on ollut entistä hätäisempää eikä oikeasti ole välillä ollut aavistustakaan mitä seuraavaksi tapahtuu. Kolme jaksoa enää tosin jäljellä, joka on kyllä todella harmi. Jokainen tuotantokausi on ollut aivan loistava, nyt kyllä tekisi suoraan sanoen mieli yrittää ladata 5. tuotantokautta. Rock 'N' Roll! |
lethus1 15.03.2006 09:03:19 | |
---|
-Perhana! Niillähän on ohjuskin! Ja varapressa on yhtä skarppina kuin diapamia nappaillut lattiamatto Hhahrhrr.. Näinpä juuri. Mutta: mielestäni 24:sen hienous onkin siinä, että jatkuvasti puskee päälle ydintuhoa, sotaa, juonia, terroristejä rynkkyjen kanssa, kidnappauksia, soluttautujia jne. Pitää aina kehittää kauden loppua kohten muutamia "miten vitussa tästä NYT voi enää selvitä" -tilanteita. Meitsi digaa! |
MV 15.03.2006 22:06:52 | |
---|
Nopeesti mennyt aika...Ensi viikon torstaina siis loppuu? "moi elwööd, jos oisit naien niiin haluisin panna sua!" -Juzzu |
papitsu 15.03.2006 22:23:28 | |
---|
Nopeesti mennyt aika...Ensi viikon torstaina siis loppuu? Ju. Saisivat laittaa sen vitossiisonin heti tuohon perään tulemaan. Alkaa houkutella tuo lataaminen jo.. Viimeksikin se meni niin että olin kolmossiisonin lopun jälkeen päättänyt että en lataa nelosta. Noh, kesäloma tulee ja pari päivää ei mitään tekemistä. Kohta olikin koko nelossiisoni katsottuna. Dääm. THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |