mechanic 02.03.2006 15:25:42 | |
---|
Mutta eikös niiden keppien kuulukkin mennä rikki. Vai turhaanko ne niitä metsiä kaataa. Hä! Tuntematon Sivari |
joravuo 02.03.2006 15:30:36 | |
---|
Mutta eikös niiden keppien kuulukkin mennä rikki. Vai turhaanko ne niitä metsiä kaataa. Hä! oikea asenne!! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
rumpali-isti 02.03.2006 19:58:33 (muokattu 02.03.2006 19:59:11) | |
---|
On noi Milleniumit kyl homeista tavaraa. Ei välttämättä. Ne ei vaan oo lainkaan tasalaatusia. Kummisetä osti mulle joululahjaks 10 paria niitä Himmeliumin 5a hikkoreja. Ensimmäinen pari kesti viikon. Mutta joukossa on myös ihan kohtuu kestäviä kapuloita jotka kestävät melkein kuukauden. Jesus just left Chicagooo... |
toba 02.03.2006 20:21:24 | |
---|
Paskanjauhannat sikseen, joko ketjun alottajalla on väärä soittotyyli tai sitten tosiaan on käynyt niin hassusti että joka ikinen pari on maanantaikappaleita, mitä kylläkään en usko. Mulla ainakin kestää kapulat "hieman" kauemmin. |
fish-eye 02.03.2006 22:07:55 | |
---|
jaa mul ei kestä.. pellit ei oo teräväs kulmas enkä lyö kovaa.. ihan perseestä tällänen.. it´s so sad but true.. |
dictatorsh*t 02.03.2006 23:11:54 | |
---|
Mutta joukossa on myös ihan kohtuu kestäviä kapuloita jotka kestävät melkein kuukauden. En tie sitten mut mulla "kohtuu kestävä" kapula kestää aika lailla kauemmin kun melkein kuukauden. |
Legatus 02.03.2006 23:20:17 | |
---|
En tie sitten mut mulla "kohtuu kestävä" kapula kestää aika lailla kauemmin kun melkein kuukauden. Mun Zildjian 2A:t on kestäny kohta 4 vuotta. Tosin ei aktiivisessa soitossa mutta tipistä varteen päin se keppi alkaa muistuttamaan tulitikkua joten kestää viimeiseen asti. Kaikki aina solvaa zilkun kapuloita mutta mulle on tullu sitte jotku maanantaikappaleet jotka kestää oikeesti ja ei oo kieroja(?) Juoksee halvemman perässä. |
Ozagon 02.03.2006 23:34:26 | |
---|
Zillin kapulat on parhaita. 5A, kestää pitempään kuin kalvot. |
Alpha 02.03.2006 23:43:13 | |
---|
Zillin kapulat on parhaita. 5A, kestää pitempään kuin kalvot. Kertoo aika paljon käyttämistäsi kalvoista. |
Ozagon 03.03.2006 00:00:04 | |
---|
Kertoo aika paljon käyttämistäsi kalvoista. Joo, yritän takoa pöörlin kalvot puhki että saisin uuet. |
Joo, yritän takoa pöörlin kalvot puhki että saisin uuet. Mulla tuo kestävyys oli vähän toisin päin. Zildjianit ei kestäny ku yhdet reenit ja niitä seuranneen keikan lopussa sanoivat, notta naps...oli hyvät kapulat juu. Ja voithan aina käsitellä kalvojasi jollain terävällä esineellä ennen soittoa, niin varmasti pärähtää keskeltä halki. |
amalgamut 03.03.2006 09:21:39 (muokattu 03.03.2006 09:24:41) | |
---|
Kirvestä tai lekaa käytetään voimalla, mutta kapulaa soittotekniikalla. Oho! Ihan totta! Kuten keskustelun alussa joku ehdotti, niin ongelma oli rimshotit virveliin. Nyt iskut entiseen tapaan kalvoon ja kehää mausteeksi; johan on kapulat kestäneet. Kiitokset vaan vielä alkupään vastaajille, jotka oikeasti tarjos neuvoa. Ihme juttu, että toiset vääntää aiheesta "kuinka kauan minulla kestää kapula käytössä". Tekeekö se paremman rumpalin, jos kapulat kestää toista vuotta käytössä? Ei. Eikö sitä jokainen 1) saa soittaa, niinkuin hänelle parhaiten sopii? 2) kysyä neuvoa, jos sellaisia tuntee tarvitsevansa? Yhtä oikeaa soittotyyliä kun ei ole vielä keksitty (!). Eikä kapuloiden käyttöikästandardia. |
Alpha 03.03.2006 09:26:07 | |
---|
Ihme juttu, että toiset vääntää aiheesta "kuinka kauan minulla kestää kapula käytössä". Tekeekö se paremman rumpalin, jos kapulat kestää toista vuotta käytössä? Ei. Ei, mutta tämä taas kertoo käytettävistä kapuloista melko paljon, kun toiset kestää muutamia vuosia ja toiset muutamia tunteja. Tekniikka ja voima kuitenkin sama... |
TAMAS 03.03.2006 20:40:02 | |
---|
Hitto huomasin tossa, että multa löytyy pro markin 2b:t! Kieltämättä aika teräsbetoni kapulat. en ole soittanut niillä vissiinkään kun pari kertaa, eivätkä kelpaa edes varakapuloiksi :) Miettinen! |
Youni 03.03.2006 23:07:40 | |
---|
No nyt ovat alkaneet Taman 5AN Oakkien varret ohentua symbaalin osumakohdasta sen verran, että eron näkee ja tuntee. Rebound ei ole enää samaa luokkaa. Tipit taas ovat kuin uudet kun nylonia ovat. Onneksi on sisäänajettukin pari omistuksessa. Seuraavaksi testaan kyllä Taman kokopuista 5A:ta, josko tipit kestäisivät. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |