Aihe: Uudet pelihankinnat
1 2 3 4 510 11 12 13 1435 36 37 38 39
Kanjonit
27.02.2006 20:58:01

Shadow of the colossuksen käyn heti hakemassa kaupasta kun vain budjetti sallii.
Silhuetti
Röytäen olisit jo perillä.
Demostudio: .:Silhuetin uusi Välähdyksiä-ep:.
Informaatiokameli
28.02.2006 02:23:44

Shadow of the colossuksen käyn heti hakemassa kaupasta kun vain budjetti sallii.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Järvihirviö
28.02.2006 03:00:37
Oli pakko poistaa GTA San Andreas Boxi-versiona tänään. Ei malttanut olla ostamatta.
Ze Kink
28.02.2006 12:51:46
Eijuma, luin tossa Oblivionin esikatselun Pelitistä. Vaikuttaa siltä, että pitää alkaa päivittämään konetta.

Baten Kaitoksen ajattelin käydä ostamassa kun rahat riittää. Pikkubroidi myös osti Cubelle Metroid Prime 2:sen, en vain ole viitsinyt pelata sitä kun ykkönen ei ole vielä läpi.
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani
south_of_heaven
28.02.2006 23:57:34
Eijuma, luin tossa Oblivionin esikatselun Pelitistä.

saman tein eilisiltana. Oli kyllä todella mielenkiintoisen oloinen peli, ja kun kone on päivitelty niin kyllähän tuo tulisi hommata.
ilmoitti South_of_Heaven
Ronsto
01.03.2006 00:09:17

Ai niin, mullakin on Xbox :) Pitäis pelata Manhunt loppuun joku päivä. Eipä tolle boxille paljoa käyttöä sitten tullutkaan mutta DVD:n pyöritykseen mä sen lähinnä ostinkin. Pelit on niin kalliita verrattuna PC:hen ja kun tehokas PC löytyy niin..

Manhunt on ihan kurko :) Pelasin läpi Xboxilla joskus puol vuotta sitte.
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
lethus1
01.03.2006 09:56:02
Oblivion kun tulee, meikäläinen hakee Xbox360:n. PC:tä en oo jaksanu päivittää vissii seittemään vuotten joten sillähän ei ole vuosikausiin enää pelattu muuta kun Baldur´s Gateja ja Masters of Magickia (hail!)
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
south_of_heaven
01.03.2006 11:03:02
eikö teillä ole ilmennyt xboxissa sitä dvd-asemavikaa, jossa laite väittää pelin olevan rikki tai likainen jatkuvasti, eikä kykene lukemaan pelejä kunnolla(suurin osa täysin naarmuttomia ja puhtaita)? Itsellä on käynyt, pitäisi vaihtaa tai vaihdattaa dvd-asema siitä, mutta ei tiedä mikä siihen sopii.
ilmoitti South_of_Heaven
Kimmo72
01.03.2006 13:14:13 (muokattu 01.03.2006 13:14:51)
eikö teillä ole ilmennyt xboxissa sitä dvd-asemavikaa, jossa laite väittää pelin olevan rikki tai likainen jatkuvasti, eikä kykene lukemaan pelejä kunnolla(suurin osa täysin naarmuttomia ja puhtaita)? Itsellä on käynyt, pitäisi vaihtaa tai vaihdattaa dvd-asema siitä, mutta ei tiedä mikä siihen sopii.

Juu samaa tekee mulla. Mulla on niitä ensimmäisiä xboxeja joissa on se Thomsonin dvd-asema ja se on pikkusen niinku sanoisko huono. Tuo Samsungin asema on paras. Ja se muistaakseni toistaa myös mp3 levyjä, toisin kuin tuo Thomson, kuten sanottu, ei halua välillä toistaa edes omia pelejään. Mutta tätä ei kovin usein kuitenkaan tapahdu, mutta silti..

Ainiin: Tuossa jotain juttua:
http://www.tdubel.com/artikkelit/xbdvdasmtun.html
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
south_of_heaven
01.03.2006 15:00:40
Juu samaa tekee mulla. Mulla on niitä ensimmäisiä xboxeja joissa on se Thomsonin dvd-asema ja se on pikkusen niinku sanoisko huono. Tuo Samsungin asema on paras. Ja se muistaakseni toistaa myös mp3 levyjä, toisin kuin tuo Thomson, kuten sanottu, ei halua välillä toistaa edes omia pelejään. Mutta tätä ei kovin usein kuitenkaan tapahdu, mutta silti..

Ainiin: Tuossa jotain juttua:
http://www.tdubel.com/artikkelit/xbdvdasmtun.html

löytääköhän noita xboxiin sopivia Samsungin asemia jostain kohtuuhintaan, vai pitäisikö tilata
ilmoitti South_of_Heaven
Landola59
01.03.2006 15:08:08
PORRASTURVAT!!! YEAH!
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Kimmo72
02.03.2006 13:00:36
löytääköhän noita xboxiin sopivia Samsungin asemia jostain kohtuuhintaan, vai pitäisikö tilata

Mä en oikein tiedä? Noita modauksia tekevät jolloin vaihtaa yleensä kaikki.

http://www.tdubel.com/modaus.html
http://www.xhackerbox.com/
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Bonham
02.03.2006 17:12:57
Nonni, nyt o Desert Storm kakkonen... ja bluesilla taitaa olla joku uus skeittipeli:)
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Kimmo72
02.03.2006 19:14:51
Nonni, nyt o Desert Storm kakkonen... ja bluesilla taitaa olla joku uus skeittipeli:)

Joo.. Taitaa olla. Prkl ku aina lentää katolleen ku yrittää jotain elämää suurempaa temppua :) Joskus jotain Tony Hawkkia testasin ja en oikeen hallinnu. Siitä asti ne ei oikeen oo ollu mun pelejä. Miljoona näppäinyhdistelmää. Hitto! Mutta vielä mä opin :D
DirtyFingers
02.03.2006 19:38:21
www.abandonia.com ja sieltä settlers 2 gold edition. Loistava.
"Don't talk to the eyes of a stranger"
Milkop
02.03.2006 19:46:19 (muokattu 02.03.2006 19:56:04)

www.abandonia.com ja sieltä settlers 2 gold edition. Loistava.

http://www.abandonia.com/games/en/91/AloneinDark1.htm

Ja tuo. Hitto ku oli aikoinaan jännä peli.
EnemyAce
02.03.2006 21:07:23
Manhunt on ihan kurko :) Pelasin läpi Xboxilla joskus puol vuotta sitte.

Millanen peli on Manhunt?

Onkohan muuten XBoxille Condemned: Criminal Origins vai ainoastaan 360lle? Jos on näin niin voihan nakit :(
EnemyAce
03.03.2006 20:56:52
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfight (XBox) Tuo pitänee hommata. Mitä luin Pelit-lehdestä niin vaikutti ihan varteenotettavalta räiskinnältä.

Dungeons & Dragons Online on varmaankin hankkimisen arvoinen, tosin itse en pidä siitä asiasta että pelaamisesta pitää maksaa :/ Siis vielä pelin hinnan jälkeen. Mutta D&D maailmana kolahti Temple of Elemental Evilin kautta kympillä ja mitä olen lukenut ja kottonut DDO kotisivuilta niin vaikuttaa aika mielenkiintoiselta. Erillainen nettirope :)
Vainhaalee
03.03.2006 21:28:50
Onko toi BLACK hyvä? Onko siinä jtn öttiäisiä vai pääseekö kenties pätkimään jtn vähemistöjä tms.? Minkälaista aseistusta jne.?
Det wörks?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)