anttis 02.03.2006 11:35:18 | |
---|
Sinkkumiehenä sitä vaan tulee lähdettyä useammankin kerran, sosiaaliset kontaktit ym. sekä musiikki ja tanssin hurmio. Meillä tuolla turakaispuolella on myös hinnoittelu politiikasta keskusteltu. Jokainen tanssinjärjestäjä yrittää juuri siihen "kipurajan" alle niukka naukka saada. Ja sitten ei ole muuta mahdollisuutta kuin tilata se Iso Stara, jotta tupa ois turvoksissa. Mun matemaattinen/ ekonominen taju ei ymmärrä yhtälöä, jonka mukaan 1000 asiakkaan lauantai tuottais enempi kuin 6 iltaa 400 asiakkaalla.Henkilökuntaa ei kerralla tartteis olla niin paljoa paikalla, orkesterit kohtuuhintaisia, joten kulunkipuoli eip kauhiasti kasvais. Ja todennäköisesti sitten sinä lauantainakin ois se n. 1000 asiakasta, kunhan maine hyvänä tanssienjärjestäjänä leviäis. Mielestäni oiva esimerkki on Helsinki Pavi. No mutta... |
Pula-Aho 02.03.2006 14:45:45 | |
---|
Näinpä menee maailma etiä päin. Näin maailma menee persettä päin Mä kyyneleen pienen poskellas näin Kun humpata missään kohta ei voi Mies murheissaan jallua joi Tuosta voisi tekasta kantaaottavan tangon nimeltä "Tango Persettä Päin" Olis Seinäjoella menestys varma - G - Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Sertzo S 02.03.2006 16:16:33 (muokattu 02.03.2006 16:20:41) | |
---|
Näin maailma menee persettä päin Mä kyyneleen pienen poskellas näin Kun humpata missään kohta ei voi Mies murheissaan jallua joi Tuosta voisi tekasta kantaaottavan tangon nimeltä "Tango Persettä Päin" Olis Seinäjoella menestys varma - G - Mä ennen heppiä uittaa sain, kun puskaisen lavan takana nain. Nyt muistelen murheisna nuoruutta vaan. Ei kikkuli kovenekaan. |
riff 02.03.2006 18:29:01 | |
---|
Mun mielestä ainakin nuo tuollaiset lippujen hinnat on perseestä. Jos lähdet avioparina tanssimaan ja liput maksaa jo kolmekymppiä ja matkat, syömiset ja juomiset päälle, niin aika paljon saa tykätä tanssimisesta, jos kovin usein raaskii lähteä. Itse ainakin luulisin, että jos hinnat olisivat matalammat, niin ihmisiäkin tulisi enemmän ja luultavasti he sitten käyttäisivät sen saman rahan kuitenkin jotenkin, esim. juoden ja syöden, mutta se tuntuis halvemmalta. Mutta kun ihminen lähtee baariin vain juomaan, ei tuo ole raha eikä mikään.
Selvä mies ei sisulle haise! |
kuunsirppi 02.03.2006 18:31:44 | |
---|
Mutta kun ihminen lähtee baariin vain juomaan, ei tuo ole raha eikä mikään. no niin, mutta se onkin eri juttu, siis olevinaan.... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
riff 02.03.2006 18:33:56 | |
---|
no niin, mutta se onkin eri juttu, siis olevinaan.... Joo, En minäkään ilmaiseksi tanssi...;-) Selvä mies ei sisulle haise! |
baron 02.03.2006 18:36:55 | |
---|
Joo, En minäkään ilmaiseksi tanssi...;-) Mä kyllä suostun ilmaiseksi juomaan! My name is Baron, Sir Baron. |
riff 02.03.2006 18:52:06 | |
---|
Mä kyllä suostun ilmaiseksi juomaan! Juu! Selvä mies ei sisulle haise! |
kuunsirppi 02.03.2006 18:58:31 | |
---|
Mä kyllä suostun ilmaiseksi juomaan! niin minäkin....nytkään en maksa kellekään ja jo toinen olut menossa... tai no joo, oonhan mä nää tainnu ite maksaa. tän netin vieressä tulis muuten helposti juopoks, kun vaan istuu tässä ja kirjottelee ja kohta huomaat olevas kaljasieppo :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
pitkämatka 02.03.2006 19:25:34 | |
---|
niin minäkin....nytkään en maksa kellekään ja jo toinen olut menossa... tai no joo, oonhan mä nää tainnu ite maksaa. tän netin vieressä tulis muuten helposti juopoks, kun vaan istuu tässä ja kirjottelee ja kohta huomaat olevas kaljasieppo :o/ Seura tekee kaltaisekseen.. Soittajan sormi on sellainen elin... |
kuunsirppi 02.03.2006 19:26:26 | |
---|
Seura tekee kaltaisekseen.. no niin näköjään tekee :o/ Tää on kuitenkin kait ihan hyvää seuraa noin niinku ylipäätään? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Sertzo S 02.03.2006 19:30:01 | |
---|
Setä menee huomenna konserttiin. Sain vapaalipun Savonlinnasaliin. Iskelmää ja iskelmää. Lopuksi tanssit, joita en enää viitsi jäädä hinkkaamaan. |
pitkämatka 02.03.2006 19:30:05 | |
---|
no niin näköjään tekee :o/ Tää on kuitenkin kait ihan hyvää seuraa noin niinku ylipäätään? Taidanpa sitten korkata olusen. Jos etten pahaksi pane? Soittajan sormi on sellainen elin... |
manjaana 02.03.2006 19:32:44 | |
---|
Joo, En minäkään ilmaiseksi tanssi...;-) Dementia tainnu iskeä..... :) nopia saapuilija.... |
manjaana 02.03.2006 19:33:42 | |
---|
niin minäkin....nytkään en maksa kellekään ja jo toinen olut menossa... tai no joo, oonhan mä nää tainnu ite maksaa. tän netin vieressä tulis muuten helposti juopoks, kun vaan istuu tässä ja kirjottelee ja kohta huomaat olevas kaljasieppo :o/ Ei siihen kyllä ees nettiä tarvii, taittuu muutenkin.. (siis mul) nopia saapuilija.... |
kuunsirppi 02.03.2006 19:41:53 | |
---|
Taidanpa sitten korkata olusen. Jos etten pahaksi pane? ei missään nimessä. Ota pois vaan. Niin teen minäkin! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 02.03.2006 19:42:22 | |
---|
Ei siihen kyllä ees nettiä tarvii, taittuu muutenkin.. (siis mul) no joo, sama täällä :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
manjaana 02.03.2006 20:23:03 | |
---|
Setä menee huomenna konserttiin. Sain vapaalipun Savonlinnasaliin. Iskelmää ja iskelmää. Lopuksi tanssit, joita en enää viitsi jäädä hinkkaamaan. Konsertista tuli mieleen, onko kukaan käynyt katsomassa Evita-musikaalia kaupunginteatterissa??? nopia saapuilija.... |
Konsertista tuli mieleen, onko kukaan käynyt katsomassa Evita-musikaalia kaupunginteatterissa??? en oo käyny, mutta haluaisin mennä. Leffana tykkäsin ja itekin tykkään laulaa Don't cry for me Argentiinaa... Joku vaan sanoi, että hesarissa oli ollut huonot arvostelut....No, ei se haittais. Se vaan taitaa olla aika loppuunmyyty kipale. Mä meen oopperaan katsoon Taikahuilua toukokuun 4.päivä. Seurakunta tarjoo mulle, kun teen niitten kans niin paljon yhteistyötä. Oon nähnyt siitä joskus jonkun modernin version, josta en tykännyt ja kun en oikeestaan muutenkaan mitään oopperasta ymmärrä :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
manjaana 02.03.2006 20:33:37 | |
---|
en oo käyny, mutta haluaisin mennä. Leffana tykkäsin ja itekin tykkään laulaa Don't cry for me Argentiinaa... Joku vaan sanoi, että hesarissa oli ollut huonot arvostelut....No, ei se haittais. Se vaan taitaa olla aika loppuunmyyty kipale.
Laulu ja tanssikohtaukset kuulemma huikeet.... nopia saapuilija.... |