Sorrowind 26.01.2006 22:54:38 | |
---|
|
McRami 27.01.2006 02:00:46 | |
---|
Oli aika kovaa pain confessor laatua. Uutta levyä odotellessa... |
MV 27.01.2006 17:48:18 | |
---|
Pätevää mäiskettä on edelleen! Uusi levy löytynee varmasti levyhyllystäni. "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |
McNulty 27.01.2006 18:37:51 | |
---|
Samplet kielivät jälleen kerran kovasta meiningistä ja levy tulee kyllä pakostakin ostettua. Harmi vain että "joutuu" Tre:lle lähteen katsomaan keikkaa. Kuskin etsiminen on hanurista. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Sorrowind 30.01.2006 11:27:02 | |
---|
Inhimillisen erehdyksen seurauksena singlen julkaisupäivään tulee +1 muutos. SE OIKEA päivämäärä on 8.2. |
Sorrowind 30.01.2006 13:20:14 (muokattu 30.01.2006 13:20:24) | |
---|
|
Matjardo 30.01.2006 13:59:27 (muokattu 30.01.2006 13:59:40) | |
---|
Huh, juma soikoon kun nuo lyhyet klipitkin iski jo kuin miljoona iskua kasseille, niin ei voi muuta kuin arvailla mitä se koko levy sitten aiheuttaa..! Two coke or not two coke? |
Sorrowind 08.02.2006 19:24:13 | |
---|
|
McRami 10.02.2006 22:48:35 | |
---|
Juu tänään ostin irtonumeroa tota miasma-lehteä, ja sen mukana tulleessa cd:ssä on mukana tuo uuen levyn biisi Powderburns. Ihan menevä ralli oli, kaikkei näillä näppäimillä ihan mahottoman mahtava... |
mega 15.02.2006 20:33:02 | |
---|
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
Hiljasta pitelee tässäkin ketjussa. Ihme, ettei kukaan nostanut. Täällä kyllä pää sekaisin kun vuoden alkuun jo iskenyt näin paljon kovaa tavaraa ja tasoa nostamassa tämä uusi confessorin levy. Aivan loistava levy - hitaasti auennut miulle, kuten edellinenkin. Synat saaneet aika paljon valtaa tälle levylle ja kyllä pidän. Hieno veto herroilta. Pitää tutkailla tätä vielä hieman tarkemmin. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Akiman 02.03.2006 18:23:44 | |
---|
Tosiaan piti itse nostaa ketju ylös, mutta nyt joku ehti ensin. Levy ollut vasta pari kertaa pyörityksessä, kun sain sen itsekin käsiini vasta eilen, jolloin taisi olla ilmestymispäiväkin. Joka tapauksessa ensimmäisellä pyörityksellä tuntui jopa aiempaa levyä vaikeammalta tapaukselta. Eka kuuntelu aiheutti erittäin suuria väristyksiä monin paikoin, mutta otetta ei ehkä saanut vielä niin hyvin, kuin toivoa saattoi. Eli tasapaksu fiilis on vielä, mutta vähän sellainen kutina, ettei tuolta tunnu enää parin kuuntelun jälkeen. Perusasiat ovat kunnossa ja vähän vielä päällekin. Lyhyesti: Soitto on tiukentunut, laulu raaentunut, koskettimien osa suurentunut erittäin miellyttävästi, riffeistä löytyy paljon potkua ja rytmityksistä vaikka minkälaista mätkettä. Joku voi sanoa tätä yhä edelleen perusjunttaukseksi, jos ei tällaiseen metalliin ole yhtään tottunut, mutta itse löydän jo nyt uudelta levyltä todella paljon erilaisia tasoja, jotka aukeavat varmasti ihan yksi kerrallaan. Aika näyttää millaiselle tasolle levy nousee, mutta sen voin sanoa, että Pain Confessor todellakin kuulostaa Pain Confessorilta, enkä ainakaan minä lähde edelleenkään mihinkään vertailuihin. Väittäisin että jos piti Turmoilista, pitää Fearagestakin. Saa nähdä miten käy tarkemmissa mittauksissa. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: TORTURE KILLER, DEATHSTARS ja IN FLAMES :: |
McRami 03.03.2006 07:03:13 | |
---|
Tiistaina hain levyn kaupasta ja keskiviikkona tuli toinen postissa, kun unohin että olin sen tilannut aikoinaan. Nyt on kaks levyä sitten... Mutta levy on helkkarin kova, kun se on nyt muutamat kerrat läpi pyöriny soittimessa. Jonkun verran rauhallisempi ku edeltäjänsä, mutta se ei tee levystä huanompaa, päinvastoin. Ja laulaja on löytänyt uuen äänen lisää. Mun puolesta sais tästä yhtyeestä tulla kova juttu maailmallakin. |
kunnasja 07.03.2006 11:37:14 | |
---|
|
Anttichrist 10.03.2006 08:09:29 | |
---|
Eilen kävin levyn ostamassa, ja jumalauta, tämähän on vielä kovempi kuin Turmoil! Hyvähyvähyvähyvä..Erittäin positiivinen yllätys. Eiköhän tässä muutama seuraava päivä mene tuota luukuttaessa. |
Omk 13.03.2006 17:38:08 | |
---|
Jeps eli nyt on viikko kuunneltu uusinta levyä ja täytyy sanoa että meni oman albumi listani kärkeen! Laulajahan on Suomen parhaimmistoa, ja koko bändi mahtava. Kuunnelkaa täältä samplet http://www.painconfessor.com/lightmain.htm ja tosta disc. Ensviikon torstaina livenä : P !" |
A Fiend 23.04.2006 15:54:12 | |
---|
Hitsi tää Butterfly on hyvä biisi!! Ihana alku Cease the day |
jonsku1 24.04.2006 20:58:27 (muokattu 24.04.2006 20:59:27) | |
---|
Hitsi tää Butterfly on hyvä biisi!! Ihana alku Ja kertsi! "...Remember when you were born, at the same moment, you were sentenced to die, and to carry the burden of life..." |
Bacchus 25.04.2006 19:13:59 | |
---|
Ja kertsi! "...Remember when you were born, at the same moment, you were sentenced to die, and to carry the burden of life..." Hurjaa eksistentiaalista pohdintaa. Öö...;) Biisit toimii kyllä hienosti, pitää ehkä pistää levy ostoslistalle. |