Bonesaw 01.03.2006 22:58:13 (muokattu 01.03.2006 23:02:31) | |
---|
Ei mitään,pidin sille 5 tunnin esitelmän siitä,mitä Negative mulle merkittee.Ja mä sanoin sille:Aina perjantaisin kun kaikki muut lähtee koskenrantaan ryyppään,mä meen kotiin soittaan kitaraa.Olisko parempi,että mä menisin mukaan?äiti sano,että ei.Ja oikeestihan mä alotin soittaan kitaraa,kun se oli mulle se ainoo henkireikä aikoinaan,ja koska mä en saanu purettua pahaa olooni mitenkään,mä aloin tehdä biisejä.Kaikki kysyy multa aina miks ne on niin surullisia,mutta en mä oo ikinä kertonu,että ne on mun elämästä,eihän ne ymmärtäis.Ja 4 vuotta sitten mä olin palanu niin loppuu,etten ois enää jaksanu.Mun bestis sano mulle,että mitä jos yrittäisit vielä kerran.Sit me mentiin Negativen keikalle,ja sen jälkeen mä oon ajatellu,että:mitä jos mä odottaisin vielä,että siellä tunnelin päässä näkyis valoo mullekin.Ja minkä takia mä ajattelen niin?koska Negative anto ja antaa vieläkin mulle voimaa jaksaa huomiseen.Minkä takia mä en kantais faniuttani arvokkaasti?Mun äitin mielestä Negative pelasti mut pahalta,siks sain luvan tatuointiin. Edit.Nojoo.Antaa olla. |
Järvihirviö 01.03.2006 23:33:18 | |
---|
Eiköhän ala riittää. lol |
jami87 02.03.2006 00:37:12 | |
---|
Ennen kuin menee lukkoon, kertokaas kokemuksianne kielilävistysten ottamisesta. Pelotelkaa (tai rohkaiskaa) meikäläistä nyt, ens viikolla voi olla jo myöhäistä. :) Mageeta. B) Mnetin karvaisimmat sääret! |
ozmo 02.03.2006 10:14:19 | |
---|
ihan sama muutenkin!!!!!ei vois vähempää kiinnostaa teidän mielipiteet!!!!!tekis kyllä mieli tirvasta teitä jokaista turpaan!!!! Otahan tosta + Sen verran repeilin kun sun kommenttejas luin. |
dictatorsh*t 02.03.2006 14:15:01 | |
---|
lol Tämä on myös minun mieli piteeni. |
Köttelö 02.03.2006 15:57:42 | |
---|
Täällähän on hurja meininki meneillään. Shit happens when you party naked! |
Nipsu 02.03.2006 16:41:11 | |
---|
Ja mun äiti muuten lainas mulle rahaa siihen tatuointiin,eikä mun tarvinnu ikinä maksaa sitä takasin!se oli 70-luvulla hirvee Black Sabbath,LedZeppelin ja Deep Purple-fani niin kyllä se ny ymmärtää nää mun idolit ja muut,onneks. |
pardy 02.03.2006 17:09:30 | |
---|
Ja mun äiti muuten lainas mulle rahaa siihen tatuointiin,eikä mun tarvinnu ikinä maksaa sitä takasin!se oli 70-luvulla hirvee Black Sabbath,LedZeppelin ja Deep Purple-fani niin kyllä se ny ymmärtää nää mun idolit ja muut,onneks. No, kivat sulle. "Oommä kyllä joskus miettiny basoja ku eukko on ottanu suihin." -Wasara |
ozmo 02.03.2006 17:10:24 | |
---|
No, kivat sulle. Eiku kivat sen äipälle. :D |
No hei,se tuli kerran Negativen keikalle salaa muka jonkun muun jutun takia...tuskin se ois lähteny Tampereelta Nurmijärvelle ihan muuten vaan... |
Jani The Rock 02.03.2006 17:34:54 | |
---|
No hei,se tuli kerran Negativen keikalle salaa muka jonkun muun jutun takia...tuskin se ois lähteny Tampereelta Nurmijärvelle ihan muuten vaan... Nurmijärvelle? No ei takuulla. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
käsi 02.03.2006 18:30:14 | |
---|
No hei,se tuli kerran Negativen keikalle salaa muka jonkun muun jutun takia...tuskin se ois lähteny Tampereelta Nurmijärvelle ihan muuten vaan... ei kai kukaan sinne vapaaehtoisesti halua jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
carlos 02.03.2006 23:57:40 (muokattu 02.03.2006 23:59:50) | |
---|
Mun bestis sano mulle,että mitä jos yrittäisit vielä kerran.Sit me mentiin Negativen keikalle,ja sen jälkeen mä oon ajatellu,että:mitä jos mä odottaisin vielä,että siellä tunnelin päässä näkyis valoo mullekin.Ja minkä takia mä ajattelen niin?koska Negative anto ja antaa vieläkin mulle voimaa jaksaa huomiseen.Minkä takia mä en kantais faniuttani arvokkaasti?Mun äitin mielestä Negative pelasti mut pahalta,siks sain luvan tatuointiin. Olen sanaton. EDIT: Laitas nyt kuvaa johonkin siitä tatskastas niin saadaan kaikki repkattoa, et mimmone tuli. I can't hide but I can run for miles. |
Nipsu 03.03.2006 12:48:33 | |
---|
Siitä tulee kuvia mun nettisivuille vähän ajan päästä. |
Nipsu 03.03.2006 16:09:12 | |
---|
Joo kyllä se tuli Nurmijärvelle.Se vei mut ja mun kaverin sinne.Ja se pääsi ilmaseks sisään,mut me ei :( Ja se oli koko ajan vakoillu meitä,kun se tuli sinne lavan reunalle.Tosin me ei nähty sitä siellä.Ja se kuuntelee salaa Negativee.Se on sanonu,että sellaset NGT:n biisit,kun Still Alive,About My Sorrow,Neverending Parade ja Angels won´t lie on hyviä.Että silleen...onneks se ei oo enää tullu niitten keikalle.Tai enhän mä sitä voi tietää... :D |
dictatorsh*t 04.03.2006 00:21:55 | |
---|
Ja se kuuntelee salaa Negativee. Ihan hyvä erilainen lävistys/tatuointi. |
Nipsu 04.03.2006 13:16:07 | |
---|
Ihan hyvä erilainen lävistys/tatuointi. eikös? |
nikomati 04.03.2006 15:57:19 | |
---|
larry love hakataan rintaan sydämen symboliksi? "jani-petteri kaakeli matti nykänen, pentti arajärvi, ismo laitela, sami koski ja munakarva mosunismu!" |
Nipsu 04.03.2006 18:00:10 | |
---|
larry love hakataan rintaan sydämen symboliksi? Suosittelisin ennenminkin Sir Christusta. |
Järvihirviö 04.03.2006 21:07:36 | |
---|
Suosittelisin ennenminkin Sir Christusta. Mix just sixtus? |